No jos ei ihan, suoran pää on jo näkyvissä.
Mitenkäs sitä on tullut elettyä, HÄH!
-Onkos tullut juopoteltua?
-Onkos tullut naiskenneltua ylettömästi?
-Onkos tullut puhuttua toisista pahaa, ilkeiltyä?
-Onkos tullut varasteltua?
-Onkos tullut syyllistyttä ylpeyden syntiin?
Itse vastaan, ikävä kyllä, kaikkiin yes.
Olen aikamoinen syntisäkki näköjään.
Pyhä Pietari, jos laskee taivaaseen, taatusti tunkee minut saranapuolelta sisään...
Mitäpä tekisit toisin elämällesi, jos pääsisit takauman kautta sitä korjaamaan?
Siinäpä rehellisyys peliin, ikätoverit!
Elämän kalkkiviivoilla
6
256
Vastaukset
- hande
Keskittysin kunnolla opiskeluun, lukisin paljon pitemmälle. Parempaan ammattiin.
Jättäisin tyttöjen vikittelyn kymmenesosaan.
Yrittäisin olla aikuisempi, enkä aina porukan klovni...- mirre482
En menisi naimisiin liian nuorena, en varsinkaan saman ihmisen kanssa.
Kävisin koulua kauemmin tai hankkisin muuten ammatin.
En olisi muuttanut Ruotsiin.
Lapset olisin kylläkin hankkinut.
Enkä olisi opetellut polttamaan tupakkaa.
- hande
Taidankin olla ainut ryyppäävä huoripukki, joka on varastanut ja puhuu ylvästellen paskaa muista.
Taidankin lähteä kaltaisteni seuraan lähiöravintolaan.
Siellä aina ystävä...- hande
Senssipalstalta ihmistä.
Täytyy olla rotusonni, tanssia tytär keinuttaville sinilaineille ruotsinlaivalle.
Täytyy olla sopusuhtainen, tumma, tuoksuton.
Tätyy olla rehellinen rakastaja, siitin mieluummin yli 25.
Uskoa on tunnustettava ja lenkkipolulla on juostava saakeli illasta toiseen.
Loppuilta möllötelään kynttilän valossa.
- A.A.
...mutta loppukiristä en tiedä, hapoilla jo ollahan.
Jos uudestaan saisi elää, olisi kiva kokeilla perhe-elämää lestadiolaisena. - vanha pappa
Minähän 60 ikäisenä kuuluisin tuonne toiselle palstalle, mutta pieni kertomus sallittakoon:
Olen vielä työelämässä, tehnyt kaikki nuo aloittajan kysymät asiat, eritysesti juopotellut, avioliitto kesti, nyt liittoa reilu 37v, siellä kalkkiviivoilla käynyt, kuolleeksi ilmoitettu, mutta palannut.
Kaiken tuon jälkeen parisuhde elää ja voi hyvin, sitä kalkkiviivaa odotan rauhallisesti, olenhan jo lähellä käynyt, mutta huumori, jopa hirtehis-sellainen kestetään.
Mutta, jatkakaa, teillä on vielä paljon kokematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626