Oisko kellään kokemusta Adateista??? Mulla on pari tollasta Alasis Adat LX 20 8 raituria ja ongelma on että mistä sais vielä noita VHS nauhoja noihin vehkeisiin ku kuulemma normaalia vhs kasettia ei niissä ei kannata käyttää????
ADAT
3
769
Vastaukset
- Kmo
Moi! Minun pitäisi siirtää Pro Toolsille yksi puolen tunnin mittainen 8-raita ADAT-nauhoitus vuosituhannen vaihteesta.
(S-VHS nauha on "uusi" ja asiallisesti kotelossa säilytetty)
Jos asut pääkaupunkiseudulla, olisin kiinnostunut vuokraamaan nauhuria pientä korvausta vastaan vuorokaudeksi.
Pistä viestiä tänne samalle foorumille, jos niikseen.
Kimmo- Kmo
..On tosiaan se formaatti, joka passeli ADATeille.
-Kimmo
- selvis
moi
mulla on sama juttu kuin Kmo:lla. Tarttis siirtää matskua tietsikalle Adat-nauhoilta. Mä asun tampereella ja meili on selvis At netti.fi
Mä voisin antaa noi kasetit vuokrana sulle jos saisin tehdä siirron.
En muista nyt montaks niitä on, mutta about 10 kpl.
S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522047
- 621952
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121495- 611301
- 501269
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40643