hinnat.Meinasin lopettaa tupakanpolton ja aloittaa terveellisen elämän, sain reseptin champix tupakanvieroitus lääkkeeseen, sinne jäivät apteekkiin, hinta olis ollu huimaavat 109.90e 56kpl, tolla hinnalla sauhuttelen reippaasti melkein 3kk. Päättäjät jotka vouhotatte jatkuvasti tupakan vaaroista, pistäkää lääkkeet ilmaiseksi tai ainakin kelan korvattavaksi, vai onkohan koko tupakkavouhotus vain lääketehtaiden kiemuroita, mulle ei ole tupakasta haittaa ollut, mutta ajattelin kokeilla lopettamista. Nyt suututtaa niin paljon tommonen lääkkeillä rahastus, että menen nyt parvekkeelle tupakalle.
ohhoh
6
566
Vastaukset
- ajatellen
Mieheni lopetti tupakoinnin 6 vuotta sitten Zyban-nimisellä lääkkeellä, kuuri maksoi silloin 150€. Minä lopetin sauhuttelun samaan aikaan tukeakseni häntä pyrkimyksessään vaikka en silloin kokenut omaa suht vähäistä (n.10savuketta/vrk) tupakointiani kovin ongelmallieksi. Nyt vuosien kuluttua olemme melkoisesti plussan puolella niin taloudellisesti kuin terveydellisestikin, elämän laatu on parempaa ja mukavampaa
- lopettaa tupakanpoltto!
Silloin EI SAA ajatella tupakan hintaa eikä verrata sitä sen lääkkeen hintaa,ainahan lääkkeet on kalliimpia kuin tupakka!
En tiedä, mikä ois kuntoni, ei mikään vissiin, jos en ois lopettanu tupakointia 15v sitten, nyttenkin tekee tiukkaa!- tässä.
onkin kysymys lääketehtaiden rahastuksesta, ja yhteiskunnan tupakkavouhotuksesta, sitäpaitsi kuulin yhdeltä kaverilta, että oli alkanut syömään noita lääkkeitä, oli mennyt yöunet ja ne aiheutti masennusta, ahdistusta,isetuhoajatuksia, joutu turvautumaan nukahtamislääkkeisiin ja masennuslääkkeisiin ja on nyt koukussa niihin. Tässä sen näkee, että on lääketehtaat asialla.Tupakka on pieni paha noihin myrkkyihin verrattuna, minä sain dystonian elinikäisen vamman aivoihini kun mulle unettomuuteen määrättiin neuroleptejä.
- noinhan sitä
tässä. kirjoitti:
onkin kysymys lääketehtaiden rahastuksesta, ja yhteiskunnan tupakkavouhotuksesta, sitäpaitsi kuulin yhdeltä kaverilta, että oli alkanut syömään noita lääkkeitä, oli mennyt yöunet ja ne aiheutti masennusta, ahdistusta,isetuhoajatuksia, joutu turvautumaan nukahtamislääkkeisiin ja masennuslääkkeisiin ja on nyt koukussa niihin. Tässä sen näkee, että on lääketehtaat asialla.Tupakka on pieni paha noihin myrkkyihin verrattuna, minä sain dystonian elinikäisen vamman aivoihini kun mulle unettomuuteen määrättiin neuroleptejä.
ihminen/tupakoija "järkeistää" itselleen syitä, miksi ei kannata lopettaa. Sinun, jos kenen pitäisi hoitoalan ammattilaisena tunnistaa psyykkiset puolustusmekanismisi! Että tupakka on pieni paha? Et ole varmaan hoitanut keuhkosyöpäpotilaita, jotka ovat tupakoineet kymmeniä vuosia...
- .........................
itse itsellesi olet riippuvuuden aiheuttanut! pitäisikö yhteiskunnan se korvata?
- noitakin
alkoholistienkin hoitoja yhteiskunnan varoin mm.järvenpään sosiaalisairaalassa ja ne vasta kalliiksi yhteiskunnalle tulee, samoin huumeidenkäyttäjien ja lääkkeiden väärinkäyttäjiä suorastaan hyysätään yhteiskunnan varoin, ja kaikki itse hankittuja "sairauksia".Tuo nyt ei paljon olis jos kela korvais osan niille jotka haluaa tupakoinnin lopettaa, kun nimenomaan tupakkaa pidetään kaikista pahimpana paheena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764