...nimimerkkiä ´Poti´. Jatkossa käytän nimimerkkiä ´tunttari´. Ainakin kunnes joku ystävällinen rekisteröi senkin itselleen. Katsotaan nyttten sitten.
En rekisteröi nimimerkkiä, koska siitä ei ole mitään hyötyä, ei edes apua.
Joku ystävällinen on rekisteröinyt käyttämääni...
6
345
Vastaukset
- ollut se
hyöty ettei olisi tarvinnut tehdä tätä avausta?
- tätä
"tuti ponttari"
- Tunttaripunttari
rekisteröidä se nikki itelle jos vaan sitä haluaa käyttää. On siitä se hyöty, että silloin muut ei voi sitä käyttää. Jos ei rekisteröi, niin turha siitä on itkeä, jos joku muu sen on tehnyt. Hyvää ystävänpäivää kuitenkin!
- unreg***
Mitä veetä sit itket jos joku rekkaa vaan nikin?
Ota nysse järjenhiven käteesi sieltä kantapään paikkeilta ja mieti ennenu teet nui tyhmästä tikusta asiaa.
- -MetalLady-
Onhan tämäkin mun nimimerkki eräällä naisella rekattuna, mutta pienillä kirjaimilla.
Tämä nickini on ollut mulla käytössä aika kauan muilla foorumeilla, joten en pääse irti tästä ollenkaan.
Kerran olin eräällä rekattu nickillä täällä suomi24 chatissa ja törmäsin eräseen naiseen kellä oli lähes sama nimimerkki kuin mulla, erona oli vaan väliviiva ja pienillä kirjoitettu.
Minä olin alkuperäinen, mutta en kuitenkaan ottanut hernettä nenuun.
Niin kauan kun nicki ei ole rekattu, se on vapaata riistaa. Aivan tarkasti ei kuitenkaan ehkä voisi regata. ;-) - be carefull out there
Mutta katseles että mitä se sitten kirjottelee;
minä sain toisella palstalla aika paljon napalmia
niskaan kun joku mukava ihminen imaisi rekisteröimättömän nimimerkkini ja alkoi kirottamaan vaikka mitä törkyviestjä sillä.
Lopulta alkoi näyttää että kirjoitin itse; ja sitten vastailin itselleni !
kaikilla täällä kirjoittelevilla ei ole hyvät tarkoitusperät nääs....
Mut ystävänpäivää siitä huolimatta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa83142Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92158Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1161778Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101126Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1331012Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992- 36803
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30675