Asunto ostettu vuonna 1997 612 000FMk (100 000 eugenia). Myyty nyt n. 190 000e. Empä viitti räknäillä tuottoa tai prosentteja, mutta voin vakuuttaa, ettei vituta. Vaihdoin ko. velattoman rivarin mukavaan omakotitaloon 80 000 ekun välirahalla.
Olisinpa odotellut vuokralla, hintojen laskua. Nyt voisin sitten maksaa koko talon...
Olisinpa odotellut romahdusta
10
558
Vastaukset
- esimerkistä
huomaamme, kupla on aivan mieletön. Onneksi pihinä kiihtyy.
- huomaa
lähinnä sen, että omistusasuminen on halvin tapa asua ja asunto on pitkän päälle paras mahdollinen sijoitus
- halvinta!
huomaa kirjoitti:
lähinnä sen, että omistusasuminen on halvin tapa asua ja asunto on pitkän päälle paras mahdollinen sijoitus
Kai kaikki ymmärtävät tämän. Ei pidä suinpäin luottaa netissä esitettyihin laskelmiin, joiden mukaan ostaminen päivää ennen 50.000e romahdusta olisi jotenkin halvempaa, kuin odottaa se päivä 500e vuokralla. Se vain ei pidä paikkaansa, vaikka kuinka monta laskelmaa aiheesta tekisi. Onneksi tähän lankaan meneminen ei ole kovin suuren piirin juttu.
- tavalla..
Ostettu 1983 hintaan 200 000 markkaa. Myyty 1989 miljoonalla mummolla. Ostettu 1994 400 000 markalla. Myyty 2008 380 000 eurolla. Nyt odotellaan romahduksen toteutumista.
Päivääkään en ole töitä tehnyt vuoden 1989 jälkeen.- ajateltuna
Olisi voinut tietty vuokrata sen rivarin ja maksattaa lainan korot ja vähän lyhennystäkin vuokralaisella. Rivariämpästä ois saanu hyvinkin toista tonnia vuokraa, mutta kun noista vuokralaisista ei koskaan tiedä
- paska loppu
Noh noh, eipä mennyt noin mutta aina voi yrittää. Raukka pieni, veloissasi kiukkua pukkaa.
- tarkemmnin
missä kohtaa oli se paska loppu. Olen sangen tyytyväinen omakotitalooni ja asun siinä mukavasti
- omakotitalo...
Saat kylä odottaa että Espoosta niitä löydät...
- vaan
mainitsin 80 000 välirahasta.... OKT makso n.265 000 ja en mä siis mitään odottele kun ostin sen jo.
- jaa
en usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778