korkkikahvassa? Korkkikahva kiillottuu todella liukaaksi ja luo painetta käteen. Käsi on siis pelkän lenkin varassa ja sauvasta ei saa minkäänlaista otetta. Olenkin laittanut kahvaan sulkapallomailoissa käytettävää ns. grippinauhaa.
Mikä
12
948
Vastaukset
- ei palellu
sormet ei palellu.
- ootko
tosissasi?
- korkkikahva
Eipä ole kiillottunut korkkikahva miksikään, vanhin korkkikahvallinen sauvapari on mulla vuodelta 2003. Ote pitää hyvin ja on miellyttävä käyttää.
En vaihtaisi enää takaisin muovikahvaan.- sitten
sulkapallomailoissa ja tennismailoissa ei ole korkkikahvoja? Kokeile grippinauhaa.
Ainakin minun Swixin kahvat ovat liukkaat kuin ...... .....! - hiihtäjäkin
sitten kirjoitti:
sulkapallomailoissa ja tennismailoissa ei ole korkkikahvoja? Kokeile grippinauhaa.
Ainakin minun Swixin kahvat ovat liukkaat kuin ...... .....!Ken hiihdon taitaa,ei kahvoilla ole merkitystä,sauva
viedään eteen peukalon ja etusormen välissä ja työntö rinkalla. - hanskat
sitten kirjoitti:
Ainakin minun Swixin kahvat ovat liukkaat kuin ...... .....!siinä ongelmasi
- aktiivihiihtäjä
hiihtäjäkin kirjoitti:
Ken hiihdon taitaa,ei kahvoilla ole merkitystä,sauva
viedään eteen peukalon ja etusormen välissä ja työntö rinkalla.Juuri näin, ei sauvan kahvoja ole tarkoitus puristaa. Sauvan lenkkien pitää olla oikein säädetyt ja sauvaa ainoastaan ohjataan etusormella ja peukalolla.
Kahvamateriaalina käytetään korkkia, jotteivat sormet pääsisi paleltumaan niin helposti kovalla pakkasella, ei siksi, että pito olisi hyvä. - tyytyväinen korkkikahvaaja
sitten kirjoitti:
Ainakin minun Swixin kahvat ovat liukkaat kuin ...... .....!Miksi mun pitäisi mitään grippejä kokeilla, jos olen tyytyväinen korkkikahvaan? Ja kiitos kyllä, harrastan myös sulkapalloa, eikä tulisi mielenkään pistää sitä grippinauhaa suksisauvaan. Ei sitä suksisauvaa puristeta jatkuvasti!
- teta ei
aktiivihiihtäjä kirjoitti:
Juuri näin, ei sauvan kahvoja ole tarkoitus puristaa. Sauvan lenkkien pitää olla oikein säädetyt ja sauvaa ainoastaan ohjataan etusormella ja peukalolla.
Kahvamateriaalina käytetään korkkia, jotteivat sormet pääsisi paleltumaan niin helposti kovalla pakkasella, ei siksi, että pito olisi hyvä.Sieltäkö se kylmä sinne kätösiin ui, siis sieltä vain ohjaavista etusormista ja peukaloista?
Kokeile grippiä. - vaihtaa..
hanskat kirjoitti:
siinä ongelmasi
kun oon laittanutr grippiä. Sinänäs ihmetteln myös hiihtoihanskojen liukkautta.
- kannattaisi
tyytyväinen korkkikahvaaja kirjoitti:
Miksi mun pitäisi mitään grippejä kokeilla, jos olen tyytyväinen korkkikahvaan? Ja kiitos kyllä, harrastan myös sulkapalloa, eikä tulisi mielenkään pistää sitä grippinauhaa suksisauvaan. Ei sitä suksisauvaa puristeta jatkuvasti!
kokeilla, että se helpottaa hiihtoa. Ei sitä kahvaa hirveesti puristetakaan, mutta jonkin veraan kuitenkin, koska eihän muuten koko kahvaa edes tarvittaisi..
- hiihtää gripillä?
kannattaisi kirjoitti:
kokeilla, että se helpottaa hiihtoa. Ei sitä kahvaa hirveesti puristetakaan, mutta jonkin veraan kuitenkin, koska eihän muuten koko kahvaa edes tarvittaisi..
Heheh, vai että helpottaa. No moniko kilpahiihtäjä hiihtää gripillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251