Voisiko rappukäytävässä kävellä ilman että samaan aikaan pitää päkättää puhua! Eikö puheluita voi soittaa sisällä ja kulkukaverille jutustella ulkona!
Hyvin on vittumaista kuunneltavaa kun rappukäytävässä muutenkin kolistellaan ja höplätys kuuluu muihin asuntoihin!
Rappukäytävässä turvat tukkoon niin kuin olisi jo!
Rappukäytävässä höliseminen
10
1744
Vastaukset
- ehdotusta
Jep.
Siis akat suut kiinni rapussa, voitte juoruta vaikka sisätiloissa. - .................
asunut 16 vuotta kerrostalossa enkä IKINÄ kuullut kenenkän puhelinkeskusteluja rappukäytävällä... pitää olla hyvin sairas jos sitä kuulee ja se häiritsee.
....jospa hankisit elämä?- lienet juu
En usko.. en usko että olet asunut koskaan kerrostalossa. aina on kova hölötys rappu-käytävässä ja naapurit ei saa nukuttua. Viime yönä 01:20 joku päkätti käytävässä puhelimeen, se kuului keittiöön. OTTAA MUUTEN JUMALATTOMASTI PÄÄHÄN!
Minä asun omassa asunnossani ja minulla on oikeus häiriöttömään yöuneen!
Pitääkö minun huutaa pää punaisena ennen kuin se määkiminen rapussa loppuu? - hyvä ihminen
lienet juu kirjoitti:
En usko.. en usko että olet asunut koskaan kerrostalossa. aina on kova hölötys rappu-käytävässä ja naapurit ei saa nukuttua. Viime yönä 01:20 joku päkätti käytävässä puhelimeen, se kuului keittiöön. OTTAA MUUTEN JUMALATTOMASTI PÄÄHÄN!
Minä asun omassa asunnossani ja minulla on oikeus häiriöttömään yöuneen!
Pitääkö minun huutaa pää punaisena ennen kuin se määkiminen rapussa loppuu?pois keittiöstä nukkumasta ja mene nukkumaan makuuhuoneeseen jos päkätys vaan keittiöön kuuluu... :D
- tosi on
hyvä ihminen kirjoitti:
pois keittiöstä nukkumasta ja mene nukkumaan makuuhuoneeseen jos päkätys vaan keittiöön kuuluu... :D
Meillä on samanlainen ongelma. Päivällä ei puhe niin häiritse, mutta en ymmärrä miksi yöllä pitää möykätä baarista tullessa (myös viikolla) kovaan ääneen rapussa ja paiskoa ovia. Meilläkin on vanha talo (1930-luku), ja rappu kaikuu aivan järkyttävästi eikä eteisessä ole väliovea niin kuuluu aivan älyttömän hyvin tuo huutaminen.
Yksiössäkin joutuu nukkumaan lähellä ulko-ovea, kun asunto on pieni. Eipä siinä edes korvatulpat auta.
Käyn itsekin ravintolassa joskus viikonloppuisin, mutta ei minun silti tarvitse huutaa kurkku suorana kotiin tullessa ja varmistaa että kaikki muutkin nyt varmasti heräävät ja kuulevat että täälläpä tullaan baarista, kuulkaa nyt varmasti kaikki! Jos on yövieraita niin heitäkin vannotan aina liikkumaan hiljaa yöllä ja puhumaan hiljaa.
On muuten ihan järkyttävää, miten vanhoissa taloissa tuo rappu kaikuu. Meillä nukkui kerran 2.kerroksessa rapussa joku mies ja kuorsasi niin kovaa, että kuorsaus kuului asuntooni 7.kerroksessa asti. - rapussa kuosaisi
tosi on kirjoitti:
Meillä on samanlainen ongelma. Päivällä ei puhe niin häiritse, mutta en ymmärrä miksi yöllä pitää möykätä baarista tullessa (myös viikolla) kovaan ääneen rapussa ja paiskoa ovia. Meilläkin on vanha talo (1930-luku), ja rappu kaikuu aivan järkyttävästi eikä eteisessä ole väliovea niin kuuluu aivan älyttömän hyvin tuo huutaminen.
Yksiössäkin joutuu nukkumaan lähellä ulko-ovea, kun asunto on pieni. Eipä siinä edes korvatulpat auta.
Käyn itsekin ravintolassa joskus viikonloppuisin, mutta ei minun silti tarvitse huutaa kurkku suorana kotiin tullessa ja varmistaa että kaikki muutkin nyt varmasti heräävät ja kuulevat että täälläpä tullaan baarista, kuulkaa nyt varmasti kaikki! Jos on yövieraita niin heitäkin vannotan aina liikkumaan hiljaa yöllä ja puhumaan hiljaa.
On muuten ihan järkyttävää, miten vanhoissa taloissa tuo rappu kaikuu. Meillä nukkui kerran 2.kerroksessa rapussa joku mies ja kuorsasi niin kovaa, että kuorsaus kuului asuntooni 7.kerroksessa asti.joku, menisin ja kusisin päälle.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Miksi ihmiset pitävät kämpän ovia auki ja seisovat porraskäytävässä pölöttämässä? Osa paskasakista istuu taloyhtiön parkkipaikoilla autoissaan sisällä ja kuuntelevat musiikkia ovet ja ikkunat auki. Joskus näkee lapsia istuskelemassa porraskäytävän portailla.
Olen miettinyt, että onko roskaväen asunnot niin läävätty ja lattiasta kattoon pinottuna pizzalaatikoita ja sohvanvälit täynnä huumeruiskuja, että aikaa pitää viettää ostoskeskuksissa, porraskäytävissä ja parkkipaikoilla notkuen? Miksi eivät viihdy kotona? - Anonyymi
Kerrostalossa asuminen on hankalaa kun pitää jokaista ääntä kuunnella ja raivota, jos mitään kuuluu mistään.
- Anonyymi
Ennen vanhaan kuuli paljonkin. Kun vanhemmat opetti lapsiaan suu kiinni, ole hiljaa, turvat tukkoon.
Nykyään on oikeus pitää suuta auki vaikka tietää häiritsevänsä toisia. - Anonyymi
Minä saan puhua ja juoruta rapussa vaikka kuinka, koska öisin kuuntelen juoppojen mellastamista. Toki huolehdin, että äänenkäyttö on maltillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818