Elikkäs joka armas perjantai juuri "parhaimpaan" netissä olo aikaan norton aloittaa virustarkistuksen ja netti toimii tuolloin tosi hitaalla. Miten voisi siirtää tarkistuksen toiseen ajankohtaan?
Nortonin
5
339
Vastaukset
- ajoitus
Ohjauspaneeli, ajoitetut tehtävät ja sieltä Norton. Ajoitus-välilehdeltä voit valita ajan, milloin tarkistus suoritetaan.
(Itselläni on kerran kuussa, aina kk:n ensimmäisenä päivänä klo 20.00.)- avusta
asetukset vaihdettu toiseen, vähemmän häiritsevään ajankohtaan :)
- tämä löytyy
Vistassa? Katsoin ohjauspaneelia, eikä siellä ole mitään ajoitusjuttuja. Edellinen koneeni oli XP ja sieltä kyllä löytyi. Minulla on ollut kannettava (Vistalla) nyt pari viikkoa, eikä se ikinä kysele mitään ajoitettua tehtävää. Päivitysjutut ovat kyllä ihan kunnossa. Kaipa se täytyy käydä manuaalisesti suorittamassa koko järjestelmän tarkastus! Minulla on Norton Internet Security 2009.
- enempi luulisin
tämä löytyy kirjoitti:
Vistassa? Katsoin ohjauspaneelia, eikä siellä ole mitään ajoitusjuttuja. Edellinen koneeni oli XP ja sieltä kyllä löytyi. Minulla on ollut kannettava (Vistalla) nyt pari viikkoa, eikä se ikinä kysele mitään ajoitettua tehtävää. Päivitysjutut ovat kyllä ihan kunnossa. Kaipa se täytyy käydä manuaalisesti suorittamassa koko järjestelmän tarkastus! Minulla on Norton Internet Security 2009.
sieltä löytyvän. Ei ole tullut käytettyä ajastetuja skannauksia päällä, teetän sitten joskus, jos ei muuta tekemistä keksi. Reaaliaikainen suojaus on ollut riittävä jo vuosikausia.
- manuaalisen
enempi luulisin kirjoitti:
sieltä löytyvän. Ei ole tullut käytettyä ajastetuja skannauksia päällä, teetän sitten joskus, jos ei muuta tekemistä keksi. Reaaliaikainen suojaus on ollut riittävä jo vuosikausia.
virustarkistuksen. XP:ssä se ei lähtenyt heti, vaan piti vielä valita. Nyt lähtikin heti tarkistamaan. No, annoin mennä, mutta huomasin, että Norton on taustalla tarkistellut koko järjestelmän aina silloin tällöin. En nyt oikein tiedä, johtuuko se Nortonin 2009 versiosta vai mistä. Olin juuri pöytäkoneeseen asentanut uuden Nortonin päivityksen, kun jouduin ostamaan uuden koneen. Siihen tietysti laitoin tuon Nortonin (3 koneelle mahdollista). En tainnut siinä aikaisemassa keritä katselemaankaan koko järjestelmän tarkistusta. Ei se minua haittaa, jos Norton taustalla tarkistelee koko järjestelmää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298