Heippa, jos joku haluaa kirjeenvaihtoon tälläisen tavallisen 23 vuotiaan varatun tytsyn kanssa, niin tänne eka sähköpostiosoitetta niin vaihdetaan sitä kautta osoitteet :)
Kirjeenvaihtoon?
33
7264
Vastaukset
- ...
Ja tämä ilmoitus ei sitten vanhene, rohkeasti nyt niitä sähköpostiosoitteita! :)
- Minä vain
Löytyisi kirjeystävä, rakastan kirjeidenkirjoittamista, välillä voi tosin hieman kestää kirjeisiin vastaaminen mutta vastaan kuitenkin aina kun kirjeen saan.
tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected]
Kirjoittele sähköpostia jos kiinnostaa :) - Bondman3
Hei!
Olen mieshenkilö jolle voit meilailla os. sumujensilta(ät)hotmail.com
- limppu63
Moi...
- selvää
Että juuri tällaista jaarittelijaa tämän ketjun aloittaja varmaan etsii: ei mene turhaan aikaa kirjeiden lukemiseen.
Jos olisin nuorempi, niin kyllä mielelläni kirjoittelisin aloittajalle, mutta niitä kirjeitä ei ihan parissa minuutissa läpi luettaisi... Mutta kun en oo...
- Tonnikeiju
s-postini on [email protected]
Mielelläni alkaisin kirjottelemaan kanssasi :> - nurinkurin
eikös se kirjeenvaihtoa haluavan pidä oma osoite laittaa eikä muilta vaatia?
- poppise
minä voisin kirjoitella:) [email protected] kirjoittele sähköpostiin jos haluat rueta kirjoittelemaan kanssani.
- myy84
Tässä olisi kans yksi ehdokas kirjekaveriks. Mailaile...
[email protected] - a
ja vastaa varsinkin jos olet pk-seudulta tai läheltä!
[email protected] - kirjekaveriksi?
Täällä myöskin halukkaita eli [email protected]
- ----------
Myös varattu mutta kun kumppani ei aina ymmärrä :(
Kirjoitellaan
[email protected]- ----------------
Olen jo 65v ja eläkkeellä, näin ollen olisi aikaakin.
- Päiväis
---------------- kirjoitti:
Olen jo 65v ja eläkkeellä, näin ollen olisi aikaakin.
miten haluaisit viettää lopun elämäsi ,jos itse saisit päättää.
- mrGoshawk
Täällä olisi miekkonen joka myös kaipailee juttuseuraa :)
Meilaa os. mr.goshawk(at)gmail.com - prinsessatipa
moi
olen 40v tuula.
[email protected] - Prinsessa______
Täällä myös 21 vuotias varattu typy kaipailee kirjeystävää joten mailaile [email protected]
- _pitsku_
Mulle saa kans meilata [email protected].. Olen 22-vuotias varattu tytsy..
- suontausta
Terve vaan, täs on mun sähköposti [email protected]
Oon satakuntalainen sinkku poika Olisi mukava alkaa kirjottelemaan, mie oon pian 18 vuotta täyttävä naisen alku Kouvolasta ja etsin itekin kirjekavereita.
Mun e-mailini: [email protected]- paate
olen 31vuotias poika jolla on ongelma olen rehellinenjasavuton ja alkoton [email protected]
- :)
jos haluut kirjeenvaihtoon esimerkiks mun kanss nii täss on mun s-posti [email protected]
- kevättä mielessä
ystäviä
löytyykö pirkanmaalta tampereen lähettyviltä 45v naikkoselle kirje ja ehkä ystäväkin kaveria? olen avoliitossa joten miehiä ei hakusessa. olen liikunnallinen itsestä huolehtiva lapseton immeinen. huumorintajuinen ja vilkas.
laitappa sähköpostiosotetta tänne niin vastailen. - Paras kaikista
Joo-o, kaikki vaan kirjoittamaan ja jakelemaan s-postiosoitteitaan täällä, eihän se suinkaan kuulu aloittajalle.
Mutta asiaan. Minullekin voi kirjoitella. Olen mies/nainen, ikä 18 viiva 70 ja aivan hirveän urheilullinen kalja-veikko/pirjo. Siitä saa valita haluamansa, on sitten jokaiselle jotakin.
Ai niin se osoite, minunhan piti se vielä antaa...
[email protected] - apuapuapuapuapua
haaha.. mä kyl kakka.potko kirjotan sulle. naurasin äänee tääl, mut ei kehtaa X´) söpö viesti oli. kirjotakko säki mulle?
[email protected] - merimarina
Olen Varattu, mutta onneton..nii ja diipa daapa taas. Etsin ystävää,(miespuolista) jonka kanssa voisi kirjoitella ja kenties tavata ulkoilun merkeissä koiralenkillä. Olen Turkulainen 30v nainen..olethan sinäkin Turusta tai niin läheltä, että voitaisiin tavata lenkillä koirien kera(minulla siis)eli kriteereitäni ovat että olet koira/eläinten ystävä ja pidät niiden kanssa harrastamisesta ja ulkoilusta. Elämästäni puuttuu niin paljon hyvää varsinkin kunnioitusta ja tukea..ripaus romantiikkaa..kyse ei ole siis erotiikasta. Ihan miehestä, joka on mies eikä pikkupoikanen. Sinun kanssasi on turvallista ja huolehdit itsestäsi.
Jos olet OIKEASTI näitä niin laitappa s-postia niin kerron enemmän.
[email protected] - Kirjekavereita
Terve,
Osoitteessa http://www.fi.penpal24.com/ on toimivan oloinen kirjeenvaihtopalsta, jossa on monista maista ihmisiä. Perinteiseen kirjeenvaihtoon (mielummin) kaipaisin suunnilleen samanikäistä ihmistä. Sukupuolella ei oo väliä tai mist oot.
Itse olen 19 vuotias armeijaa käyvä nuori nainen.
Itsestäni kerron enemmän kirjeessä:)
Osoitteen annan sähköpostilla
[email protected]
Viestii vaa tulemaan:D- Ampsu
Täällä myös 20v varattu tyttönen etsiskelee kirjeenvaihtoon [email protected]
- Stadin kundi
Mä voin alkaa Sun kirjefrendiksi.
Mun täytyy ensin kirjautua sisään, jota en voi nyt juuri tehdä. Mä teen kyllä sen.
Olen akateemisesti sivistynyt, joten roskapostia ei täältä tuu.
Asun Stadissa keskellä Meilahtea. - Anonyymi
Minä haluan laittaa ilomutuske neti kaveri piristää
Itse olen 54 vuotias nainen ilomantsita
Ikä saa olla 43 vuotias mies asu miellän Ilomantsissa
Harrasta virkkamista neulomista piirtämistä lue kirjoja katos telvistoa salatut elämät lenkele piirrän palapeliä teen kirjekuoria maalaan tauluja
[email protected] - Anonyymi
mina Torontosas leski 73v mies, tule skype coco6553, haluan koittaa suomen kielta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805