Kirjeenvaihtoon?

....

Heippa, jos joku haluaa kirjeenvaihtoon tälläisen tavallisen 23 vuotiaan varatun tytsyn kanssa, niin tänne eka sähköpostiosoitetta niin vaihdetaan sitä kautta osoitteet :)

33

7109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ja tämä ilmoitus ei sitten vanhene, rohkeasti nyt niitä sähköpostiosoitteita! :)

      • Minä vain

        Löytyisi kirjeystävä, rakastan kirjeidenkirjoittamista, välillä voi tosin hieman kestää kirjeisiin vastaaminen mutta vastaan kuitenkin aina kun kirjeen saan.

        tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected]

        Kirjoittele sähköpostia jos kiinnostaa :)


      • Bondman3

        Hei!
        Olen mieshenkilö jolle voit meilailla os. sumujensilta(ät)hotmail.com


    • limppu63

      Moi...

      • selvää

        Että juuri tällaista jaarittelijaa tämän ketjun aloittaja varmaan etsii: ei mene turhaan aikaa kirjeiden lukemiseen.

        Jos olisin nuorempi, niin kyllä mielelläni kirjoittelisin aloittajalle, mutta niitä kirjeitä ei ihan parissa minuutissa läpi luettaisi... Mutta kun en oo...


    • Tonnikeiju
    • nurinkurin

      eikös se kirjeenvaihtoa haluavan pidä oma osoite laittaa eikä muilta vaatia?

    • poppise

      minä voisin kirjoitella:) [email protected] kirjoittele sähköpostiin jos haluat rueta kirjoittelemaan kanssani.

    • myy84
    • a
    • kirjekaveriksi?
    • ----------
      • ----------------

        Olen jo 65v ja eläkkeellä, näin ollen olisi aikaakin.


      • Päiväis
        ---------------- kirjoitti:

        Olen jo 65v ja eläkkeellä, näin ollen olisi aikaakin.

        miten haluaisit viettää lopun elämäsi ,jos itse saisit päättää.


    • mrGoshawk

      Täällä olisi miekkonen joka myös kaipailee juttuseuraa :)
      Meilaa os. mr.goshawk(at)gmail.com

    • prinsessatipa
    • Prinsessa______

      Täällä myös 21 vuotias varattu typy kaipailee kirjeystävää joten mailaile [email protected]

    • _pitsku_
    • suontausta
    • Olisi mukava alkaa kirjottelemaan, mie oon pian 18 vuotta täyttävä naisen alku Kouvolasta ja etsin itekin kirjekavereita.

      Mun e-mailini: [email protected]

    • paate

      olen 31vuotias poika jolla on ongelma olen rehellinenjasavuton ja alkoton [email protected]

    • :)

      jos haluut kirjeenvaihtoon esimerkiks mun kanss nii täss on mun s-posti [email protected]

    • kevättä mielessä

      ystäviä
      löytyykö pirkanmaalta tampereen lähettyviltä 45v naikkoselle kirje ja ehkä ystäväkin kaveria? olen avoliitossa joten miehiä ei hakusessa. olen liikunnallinen itsestä huolehtiva lapseton immeinen. huumorintajuinen ja vilkas.
      laitappa sähköpostiosotetta tänne niin vastailen.

    • Paras kaikista

      Joo-o, kaikki vaan kirjoittamaan ja jakelemaan s-postiosoitteitaan täällä, eihän se suinkaan kuulu aloittajalle.

      Mutta asiaan. Minullekin voi kirjoitella. Olen mies/nainen, ikä 18 viiva 70 ja aivan hirveän urheilullinen kalja-veikko/pirjo. Siitä saa valita haluamansa, on sitten jokaiselle jotakin.

      Ai niin se osoite, minunhan piti se vielä antaa...

      [email protected]

    • apuapuapuapuapua

      haaha.. mä kyl kakka.potko kirjotan sulle. naurasin äänee tääl, mut ei kehtaa X´) söpö viesti oli. kirjotakko säki mulle?

      [email protected]

    • merimarina

      Olen Varattu, mutta onneton..nii ja diipa daapa taas. Etsin ystävää,(miespuolista) jonka kanssa voisi kirjoitella ja kenties tavata ulkoilun merkeissä koiralenkillä. Olen Turkulainen 30v nainen..olethan sinäkin Turusta tai niin läheltä, että voitaisiin tavata lenkillä koirien kera(minulla siis)eli kriteereitäni ovat että olet koira/eläinten ystävä ja pidät niiden kanssa harrastamisesta ja ulkoilusta. Elämästäni puuttuu niin paljon hyvää varsinkin kunnioitusta ja tukea..ripaus romantiikkaa..kyse ei ole siis erotiikasta. Ihan miehestä, joka on mies eikä pikkupoikanen. Sinun kanssasi on turvallista ja huolehdit itsestäsi.
      Jos olet OIKEASTI näitä niin laitappa s-postia niin kerron enemmän.
      [email protected]

    • Kirjekavereita
    • Perinteiseen kirjeenvaihtoon (mielummin) kaipaisin suunnilleen samanikäistä ihmistä. Sukupuolella ei oo väliä tai mist oot.
      Itse olen 19 vuotias armeijaa käyvä nuori nainen.
      Itsestäni kerron enemmän kirjeessä:)

      Osoitteen annan sähköpostilla
      [email protected]

      Viestii vaa tulemaan:D

    • Ampsu
    • Stadin kundi

      Mä voin alkaa Sun kirjefrendiksi.

      Mun täytyy ensin kirjautua sisään, jota en voi nyt juuri tehdä. Mä teen kyllä sen.

      Olen akateemisesti sivistynyt, joten roskapostia ei täältä tuu.

      Asun Stadissa keskellä Meilahtea.

    • Anonyymi

      Minä haluan laittaa ilomutuske neti kaveri piristää
      Itse olen 54 vuotias nainen ilomantsita
      Ikä saa olla 43 vuotias mies asu miellän Ilomantsissa
      Harrasta virkkamista neulomista piirtämistä lue kirjoja katos telvistoa salatut elämät lenkele piirrän palapeliä teen kirjekuoria maalaan tauluja
      [email protected]

    • Anonyymi

      mina Torontosas leski 73v mies, tule skype coco6553, haluan koittaa suomen kielta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe