Onko vai ollaanko pokemon animesarjan ensimmäistä (ja parasta) tuotantokautta julkaistu DVD:llä, kun niin kaipaisin sarjan varsin loistavaa alkuperäistä dubbausta (varsinkin Veli-Matti Ranta Rakettiryhmän Jamesinä), nyyh tulee ihan lapsuuden pokemuistot mieleen, nykyiset lopuista tuotantokausista ovat silkkaa alun jatkuvaa kopiointia (=roskaa) ja lisäksi huonosti dubattuja.
1. kausi DVDlllä
3
966
Vastaukset
- ohjelma mutta
pelit on loistavia. etenkin blue ja red ja green perkele pelaan edelleen 23 vuotiaanakin niitä pelejä. ne animet on paskoja alusta loppuun.
mä tykkään sarjan alkuperäisistä ääninäytteliöitä ja, myös nykyisistäki. Minusta Jamesin ääni minusta kuulostaa nytki Veli-Matti Rannalta. Ja minusta sarja on paranemaan päin. Ja katon mä edelleenkin.
- Pika-Pika
Suomessa ei ainakaan vielä ole tullut, Ulkomailta sen voisi löytää jos jaksaa etsiä. Voi muuten olla että ensimmäisen kauden dvd:Boxin tulo suomen markkinoille voi kestää, koska kukaan ei näytä tietävän ketä omistaa ekan kauden oikeudet suomessa.
Itse haluaisin nähdä sen päivän kun eka kausi tulee suomen markkinoille. ostaisin sen aika varmasti hyllyyni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684541Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602512- 482399
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2271663