Onko vai ollaanko pokemon animesarjan ensimmäistä (ja parasta) tuotantokautta julkaistu DVD:llä, kun niin kaipaisin sarjan varsin loistavaa alkuperäistä dubbausta (varsinkin Veli-Matti Ranta Rakettiryhmän Jamesinä), nyyh tulee ihan lapsuuden pokemuistot mieleen, nykyiset lopuista tuotantokausista ovat silkkaa alun jatkuvaa kopiointia (=roskaa) ja lisäksi huonosti dubattuja.
1. kausi DVDlllä
3
988
Vastaukset
- ohjelma mutta
pelit on loistavia. etenkin blue ja red ja green perkele pelaan edelleen 23 vuotiaanakin niitä pelejä. ne animet on paskoja alusta loppuun.
mä tykkään sarjan alkuperäisistä ääninäytteliöitä ja, myös nykyisistäki. Minusta Jamesin ääni minusta kuulostaa nytki Veli-Matti Rannalta. Ja minusta sarja on paranemaan päin. Ja katon mä edelleenkin.
- Pika-Pika
Suomessa ei ainakaan vielä ole tullut, Ulkomailta sen voisi löytää jos jaksaa etsiä. Voi muuten olla että ensimmäisen kauden dvd:Boxin tulo suomen markkinoille voi kestää, koska kukaan ei näytä tietävän ketä omistaa ekan kauden oikeudet suomessa.
Itse haluaisin nähdä sen päivän kun eka kausi tulee suomen markkinoille. ostaisin sen aika varmasti hyllyyni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.222614Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1002511- 2021364
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2931193Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,19988Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60887