Muutama kanttura uutukaisessa suuressa betonielementti navetassa jossa viimeistä huutoa olevaa tekniikkaa ja elektroniikkaa. Hallissa miljoonien työvehkeet, 300 neliön linna järven rannalla.
Ja vielä viitsivät valittaa, että menee huonosti ja tukiasetkin on niin pieniä. Pitäis viedä saunan taakse ja antaa oikein isän kädestä.
Onko maajussit alueen
23
940
Vastaukset
- saatiin
80% maajusseista sulkemaan perintötilat ja hautaamaan isiensä työt.
- siinä todiste
Voi hyvä sylvi ja pari muuta vaimoihmistä!
Kylläpäs aloittaja avasi pimeän sielunelämänsä koko maailman nähtäväksi. - Henriikki
Joka tapauksessa täysin turhaa porukkaa.
- ainakin työläisennä
pidän suuressa arvossa ruantuottajaa, erittäin hyvä , että joku vielä jaksaa tehdä sitä työtä, noista kateellisista ja katkerista ihmisistä huolimatta.
- Henriikki
ainakin työläisennä kirjoitti:
pidän suuressa arvossa ruantuottajaa, erittäin hyvä , että joku vielä jaksaa tehdä sitä työtä, noista kateellisista ja katkerista ihmisistä huolimatta.
Mikset ite tuota ruokaasi. Taitaa olla
laiskuutta ja sanoo vielä työmies olevansa. - olen ammattimies
Henriikki kirjoitti:
Mikset ite tuota ruokaasi. Taitaa olla
laiskuutta ja sanoo vielä työmies olevansa.omalla alallani, paljon helpommin saan ruokani kaupasta ja ostan vain kotimaassa tuotettua, en kadehti ollenkaan ruantuottajaa ne tekee arvokasta työtä.
- Henriikki
olen ammattimies kirjoitti:
omalla alallani, paljon helpommin saan ruokani kaupasta ja ostan vain kotimaassa tuotettua, en kadehti ollenkaan ruantuottajaa ne tekee arvokasta työtä.
No onhan täällä monen sortin sosialistia.
Ensimmäisen kerran minä tuommosesta kuulen. - on huomattu
Henriikki kirjoitti:
No onhan täällä monen sortin sosialistia.
Ensimmäisen kerran minä tuommosesta kuulen.että moni vasenmistolainen kajehtii ja on lopettamassa monen työpaikan kotimaasta.
- Henriikki
on huomattu kirjoitti:
että moni vasenmistolainen kajehtii ja on lopettamassa monen työpaikan kotimaasta.
Joo, vai kun minä oonkin semmonen viherpiipertäjä,
joskus vähän vasemmistolainenkin. Omatarveviljelijänä
olen ajatellut perustaa
uudelleen sen TPSL:n - itsekäs olet
Henriikki kirjoitti:
Joo, vai kun minä oonkin semmonen viherpiipertäjä,
joskus vähän vasemmistolainenkin. Omatarveviljelijänä
olen ajatellut perustaa
uudelleen sen TPSL:nomaan napaan tuijottaja, onneksi suomalaiset viljelijät eivät ole tommosia, jaksavat tuottaa meille tavallisille työläisille ruokaa ja juomaa.
- ei Suomessa
itsekäs olet kirjoitti:
omaan napaan tuijottaja, onneksi suomalaiset viljelijät eivät ole tommosia, jaksavat tuottaa meille tavallisille työläisille ruokaa ja juomaa.
paljon enää ole, naudanlihaa aletaan tuoda Brasiliasta ja maitoa Ruotsista
keskustapuolue vei meidät EU:hun - Henriikki
itsekäs olet kirjoitti:
omaan napaan tuijottaja, onneksi suomalaiset viljelijät eivät ole tommosia, jaksavat tuottaa meille tavallisille työläisille ruokaa ja juomaa.
Se on niille jonkinmoista yhteiskunnan rahoittamaa
terapiaa. Jossakinhan ne roikkuis jokatapauksessa
ja asia on hoidettu näin. Ne ovat ikään kuin
avohoidossa. Huomaa, että suomen monista vankiloista, kuten Pelso, Sukeva, Konnunsuo ja
Kerava, nämä ainakin käyttävät maatalousvankiloina
tuota samaa metodia. On tietty ihmisryhmä joka
nauttii rypeä sonnassa. - höpö kyllä
ei Suomessa kirjoitti:
keskustapuolue vei meidät EU:huntuolta vasenmistosta löytyy ne oman maan tuottajien kajehtijat jotka tois ruan ulkomailta.
- ainakin työläisenä
Henriikki kirjoitti:
Se on niille jonkinmoista yhteiskunnan rahoittamaa
terapiaa. Jossakinhan ne roikkuis jokatapauksessa
ja asia on hoidettu näin. Ne ovat ikään kuin
avohoidossa. Huomaa, että suomen monista vankiloista, kuten Pelso, Sukeva, Konnunsuo ja
Kerava, nämä ainakin käyttävät maatalousvankiloina
tuota samaa metodia. On tietty ihmisryhmä joka
nauttii rypeä sonnassa.nautin kun saan kaupasta hyvää kotimaassa tuotettua ruokaa, en kadehti heidän työtään.
- Henriikki
ainakin työläisenä kirjoitti:
nautin kun saan kaupasta hyvää kotimaassa tuotettua ruokaa, en kadehti heidän työtään.
No sullehan se hyvin passaaki.
- punalipussa
höpö kyllä kirjoitti:
tuolta vasenmistosta löytyy ne oman maan tuottajien kajehtijat jotka tois ruan ulkomailta.
vaan eipä näy EU-lipussa enää
- kuuntele uutisia
ei Suomessa kirjoitti:
keskustapuolue vei meidät EU:hunmaamiehen tietolaari ei nyt auta
- läheltä seurava
ongelmana näillä pudotuspeleissä jäljellejääneillä suurtiloilla, erittäin hyviä vuosia on heillä ollut
- Näkyyhän se
Hinnoissa,Tomaatti kotimainen 5 ekua,kurkku 4 ekua,jostakin se raha pitää repiä,velka koneet tallissa ,korko juoksee,vaan ompahan EU-tuet.Ilimasta rahaa.
- läheltä seuraava
Näkyyhän se kirjoitti:
Hinnoissa,Tomaatti kotimainen 5 ekua,kurkku 4 ekua,jostakin se raha pitää repiä,velka koneet tallissa ,korko juoksee,vaan ompahan EU-tuet.Ilimasta rahaa.
on systeemit, mitähän seuravaksi ?
väärät luulot maidentuottamisesta.
meillä on pakko olla maajussit haluttiin tai ei.
jos tulee täys maailman krapula mistä saadaan eväät?- Henriikki
Oletko tosiaan niin saamaton, ettet osaa hankkia
ihan itse kaikkea mitä kulutat?. Maa on täynnä
ns. "murakkua" jota voi itse viljellä jos vain tosissaan haluaa. Jätä yhteystiedot, niin voimme
tutkia asiaasi uuden ja uudistetun TPS:N kannalta rehelliseati ja ennen näkemättömällällä innolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070