miten ihmeessä saatte harjattua vauvojenne hampaat? Me tutustuttiin hammasharjaan jo ennen kuin oli hampaitakaan, (ekat tuli 4,5 kk ja nyt 8 kk hampaita on 6) mutta harjaaminen ei suju edelleenkään. Ainut keino miten olen saanut edes jotenkin pestyä on pitää poika sylissä ja tunkea yksi sormi suuhun niin ettei poika saa laitettua suuta kiinni ja sit koittaa jynssätä. Oon koittanu vaikka mitä mut ei helpota...
Hampaat
3
198
Vastaukset
- itse...
meillä tyttö nyt 1 vuos ja 2 kk ja tykkää pestä hampaita. mekin aloitettiin ensimmäisten hampaiden tultua ja kun oli jotain holttia ettei sohinu minne sattuu ni annoin iihan itse kokeilla pestä hampaita ja näytin mallia omalla harjalla... nyt pesee itse(hienosti pyörittää harjaa suussa) ja antaa välillä jopa minun auttaa
- pakota lasta
Pakottamalla et saa häntä koskaan tykkäämään harjauksesta. Ei mitään sormia suuhun ja väkisin harjaamisia! Tuossa iässä vasta tutustutaan hammasharjaan. Anna harja lapsellesi käteen ja hän pureskelee sitä itse. Se riittää hänen ikäiselleen!
nim. hampulekuri- kit-cat
anto ymmärtää et se on ehdoton pakko... mut ei me kyl olla enää oltu niin tarkkoja kun ei siitä mitään tuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964