PALSTA VAIN ROMANIEN KÄYTTÖÖN ,täysin rasistista ,ettekai tosissaan vaadi meiltä lainkunnioitusta kun itse näin törkeästi sitä vaalitte.
Otsikossa
15
668
Vastaukset
etkö sie ymmärtäny tota Tarkoitettu sanan merkitystä`?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000015&conference=4500000000000461&posting=22000000041703928
siinähä sanotaan selvästi Tarkoitettu......
lue moneen kertaan koko lause jos se sitte aukeis sullekin ja jos vielä on jotai häikkää niin ota ihmeessä yhteys ylläpitoon kun he ja ainoastaan he päättävät otsikon!!!- toisinpäin
jos siinä lukisi Tarkoitettu vain valkoisille,niin voi kauheeta kun musttillaiset hyppis ja huutas
toisinpäin kirjoitti:
jos siinä lukisi Tarkoitettu vain valkoisille,niin voi kauheeta kun musttillaiset hyppis ja huutas
ymmärrän yskäs mutta minkäs teet oon jo pyytänyt ylläpidolta neutraalisempaa otsikkoo vuos sitten mutta heidän mielestään tuo on pysyvä joten jos sinulla tai kellään on jotain sanottavaa menee suoraan sinne ylläpitoon puhumaan koska kukaan muu ei sitä voi vaihtaa kuin ylläpito oltiin sitte muuta mitä mieltä tahansa.
- ymärrä että
tsigaan kirjoitti:
ymmärrän yskäs mutta minkäs teet oon jo pyytänyt ylläpidolta neutraalisempaa otsikkoo vuos sitten mutta heidän mielestään tuo on pysyvä joten jos sinulla tai kellään on jotain sanottavaa menee suoraan sinne ylläpitoon puhumaan koska kukaan muu ei sitä voi vaihtaa kuin ylläpito oltiin sitte muuta mitä mieltä tahansa.
otsikko on laiton,kas kun kukaan ei ole siihen tarttunut todenteolla,lienee niin mitätön.Ihmettelemme kuinka voit olla rasistisessa järjestelmässä mukana vaikka itsekin huomasit puutteet,samalla kuitenkin vaadit palstan kirjoittelijoilta nuhteetonta ja puritaanista rotuhygienista hellävaraista lähestymistä ajankohtaisiin akuutteihin asioihin,tulen ainoaan oikeaan johtopäätökseen ,olet kaksinaismoralistin ikoni.
ymärrä että kirjoitti:
otsikko on laiton,kas kun kukaan ei ole siihen tarttunut todenteolla,lienee niin mitätön.Ihmettelemme kuinka voit olla rasistisessa järjestelmässä mukana vaikka itsekin huomasit puutteet,samalla kuitenkin vaadit palstan kirjoittelijoilta nuhteetonta ja puritaanista rotuhygienista hellävaraista lähestymistä ajankohtaisiin akuutteihin asioihin,tulen ainoaan oikeaan johtopäätökseen ,olet kaksinaismoralistin ikoni.
mä oon koettanu saaha muuttosta otsikkon ja itseasiassa oon pyytänyt nyt uudestaan,asia kun ei ole minusta kiinni vaan ylläpidosta eli en voi ottaa vastuuta otsikon tekstistä.
otappa sinäkin yhteyttä sinne ylläpitoon jos kerta välität,eläkä tuu minua syyttelemään ja haukkumaan kun et kerta tiijä mistään mittään,niih.- huomannut otsikon
tsigaan kirjoitti:
mä oon koettanu saaha muuttosta otsikkon ja itseasiassa oon pyytänyt nyt uudestaan,asia kun ei ole minusta kiinni vaan ylläpidosta eli en voi ottaa vastuuta otsikon tekstistä.
otappa sinäkin yhteyttä sinne ylläpitoon jos kerta välität,eläkä tuu minua syyttelemään ja haukkumaan kun et kerta tiijä mistään mittään,niih.täysin rasistisen ajatuksen,koska olet oikein sitä vaatinut sitä muutettavaksi ,vaikkei sitä ole poistettu olet suostunut kuitenkin palstan moraalinvartijaksi, kuitenkaan et voi meiltä pyytää sitä nuhteettomuutta mihinkä et itsekkään usko.Emme suostu saneluehtoihin vaan uskomme täysin vapaaseen yksilön ilmaisuun ja yhteiskunnan saumattomaan ja järkkymättömään demokratiaan.
huomannut otsikon kirjoitti:
täysin rasistisen ajatuksen,koska olet oikein sitä vaatinut sitä muutettavaksi ,vaikkei sitä ole poistettu olet suostunut kuitenkin palstan moraalinvartijaksi, kuitenkaan et voi meiltä pyytää sitä nuhteettomuutta mihinkä et itsekkään usko.Emme suostu saneluehtoihin vaan uskomme täysin vapaaseen yksilön ilmaisuun ja yhteiskunnan saumattomaan ja järkkymättömään demokratiaan.
elää laita sanoja suuhun.
"
otappa sinäkin yhteyttä sinne ylläpitoon jos kerta välität,eläkä tuu minua syyttelemään ja haukkumaan kun et kerta tiijä mistään mittään,niih.
"
-en ole vaatinut mutta toivoisin neutraalisempaa otsikkoa koska joillain on ongelma nykyisen otsikon ymmärtämisessä,sana Tarkoitettu tuntuu olevan merkitsemätön kun koetatte väkisten tehdä lauseesta rasistisen ja sitten syytellä/haukkua sen pohjalta.
jos täälä ois palsta nimellä Tarkoitettu valtaväestön käyttöön,niin ymmärtäisitkö sinä sen sanan Tarkoitettu,merkityksen paremmin???
en tiedä tosissaanko et ymmärrä tuota otsikon lausetta vai tahallaanko koetat älyyttää..
jokatapauksessa en jatka asian selventämistä kun sen jo niin monta kertaa olen selittänyt ja hyvin "kädestä pitäen" että menis perille.
hyvät yöt meen kattoon leffan loppuun..
btw suosittelen tsekkaamaan Hot Fuzz vaikuttaa älyttömän hauskalta ; )- vääntelet
tsigaan kirjoitti:
elää laita sanoja suuhun.
"
otappa sinäkin yhteyttä sinne ylläpitoon jos kerta välität,eläkä tuu minua syyttelemään ja haukkumaan kun et kerta tiijä mistään mittään,niih.
"
-en ole vaatinut mutta toivoisin neutraalisempaa otsikkoa koska joillain on ongelma nykyisen otsikon ymmärtämisessä,sana Tarkoitettu tuntuu olevan merkitsemätön kun koetatte väkisten tehdä lauseesta rasistisen ja sitten syytellä/haukkua sen pohjalta.
jos täälä ois palsta nimellä Tarkoitettu valtaväestön käyttöön,niin ymmärtäisitkö sinä sen sanan Tarkoitettu,merkityksen paremmin???
en tiedä tosissaanko et ymmärrä tuota otsikon lausetta vai tahallaanko koetat älyyttää..
jokatapauksessa en jatka asian selventämistä kun sen jo niin monta kertaa olen selittänyt ja hyvin "kädestä pitäen" että menis perille.
hyvät yöt meen kattoon leffan loppuun..
btw suosittelen tsekkaamaan Hot Fuzz vaikuttaa älyttömän hauskalta ; )kuin käärme-siinä lukee-VAIN ROMANIEN KÄYTTÖÖN-lopeta p jauhaminen
- varalista
Todellista elämää,,,,
19-vuotias mies tuupertui jäähän kesken leikkimielisen jääkiekko-ottelun Pietarsaaren Länsinummella sunnuntaina. Tapauksesta uutisoi Österbottens Tidning.
Miehen pelikaverit huomasivat tilanteen ja riensivät hätiin.
Kaverit havaitsivat, että mies on tajuton, eivätkä he löytäneet häneltä pulssia. 19-vuotiaan sydän oli pysähtynyt. He elvyttivät kaveriaan ennen ambulanssin saapumista paikalle.
Ambulanssihenkilökunta jatkoi 19-vuotiaan elvyttämistä. Sydän saatiin käyntiin, ja mies kuljetettiin Keski-Pohjanmaan keskussairaalaan.
Sairaalassa 19-vuotiaan ruumiinlämpöä laskettiin aivovaurioiden välttämiseksi. Myöhemmin hänet kuljetettiin Oulun yliopistolliseen keskussairaalaan.
Olosuhteisiin nähden mies voi hyvin, Österbottens Tidning kertoo.
Miehen omaiset kiittävät neuvokkaita kavereita hengenpelastustyöstä ja toivottavat heille hyvää ystävänpäivää.
IS
Pers.. Urhheilu on vaaralista.Tietämme tämän- ollu romani
kun noin auttoivat
- satoja palstoja,
joissa puidaan valkolaisten asioita.
Eikös ole hyvä, jos pienellä vähemmistöllä on edes YKSI oma palsta, missä saavat puida omia juttujaan ja ylläpitää oma kulttuuriansa. Siis semmoisia juttuja, jotka yleensä ei valkolaisia VÄHÄÄKÄÄN KIINNOSTA! Pitäisi olla maailman luonnollisin asia. Ilman että sitä rasismi-korttia tarvitse tähän vetää. Mistään syrjimisestä ei ole kysymys. Varsinkin kun joka iikka rotuun katsomatta, suomalainen tai maahanmuuttaja, voi täällä vapaasti tsiikailla. Jos nyt jostain kumman syystä on niin kova kiinnostus romanikulttuuriin herännyt. Miksi se on valkolaisten niin vaikea sulattaa?
Miettikääs suomalaiset sitä, että 5 miljoonan on helpompi sortaa pientä 10 000 hengen vähemmistöä, kuin tämän pikkusen vähemmistön sortaa 5 miljoonan enemmistöä.
Mitenkä arvoisa enemmistön edustaja katsot tulleesi sorretuksi romanien taholta, kun he haluavat rauhassa jutella omista asioistaan täällä ilman sinun huutelujasi?- foorumin
ehto ei ole rasistinen,koska Suomessa ei tunnusteta romanien pääväestöön kohdistuvaa rasismia olevankaan..hehhe ja hahha
- Valkolainen veronmaksaja
Romaneille täytyisi olla myös omat paikat busseissa, junissa ja metroissa, omat käymälät ja ruokakaupat. Tyyliin "Mississippi Burning". On oikein lupaava alku, että mustalaisilla on oma palsta johon he voivat(ketkä sitten osaavat) raapustella niitä pikku juttujaan jumalasta ja hamekankaista.
- suomalaisillekin oma palsta
käypä katsomassa,niin saat olla "omaistesi"kanssa
- saska.
onks tää sit vain meille tummille.sehän on rasismia semonen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764