Kesken elokuvan tulee ikkuna:"Ethän yritä katsella elokuvaa ilman libdvdcss:ää?"
Ja sitten elokuva jumittuu.
Tämä tapahtuu kaikilla niin Totemilla, Xinellä kuin VLC:lläkin.
DVD ei enään näy, miksi?
3
225
Vastaukset
- käyttistäsi?
En ole varma mistä moinen mut mulle tulis mieleen että jospa sun koneessa oleva libdvdcss-kirjasto on vanhentunut ja kaipaa päivitystä? Ehkä katselemasi leffat on sen verran uusia ettei vanhat kirjastot tajua niiden suojauksia? Tää on sitten vaan pelkkä arvaus, ei mitään satavarmaa faktaa!
- Pekka Kakko
Hassua että elokuvaa pystyy katsomaan noin 60-70% ja sitten tulee ilmoitus "ethän vain yritä katsella ilman libdvdcss..."
Olen joskus koittanut tuota 1.2.9 versiotakin, mutta ei toiminut lainkaan. - Pekka Kakko
Pekka Kakko kirjoitti:
Hassua että elokuvaa pystyy katsomaan noin 60-70% ja sitten tulee ilmoitus "ethän vain yritä katsella ilman libdvdcss..."
Olen joskus koittanut tuota 1.2.9 versiotakin, mutta ei toiminut lainkaan.Versio sis 1.2.8-1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271