Eikö olisi mukavaa muodostaa kaveripiiri. Mukaan olisi tervetulleita kaikki kavereita kaipaavat.
Itse asustan läntisellä uudellamaalla ja olen valmis tällaiseen liittymään.
Jonkinasteista samankaltaisuutta kiinnostuneilta tarvitaan. Ikä olisi 50 ja ylöspäin ja naiset ja miehet kaikki tervetulleita. Siinähän sitä tapahtuisi tervettä seulontaa tutustuttaessa.
Voitaisi järjestää tapaaminen jos kiinnostuneita löytyy.
Eli tänne vaan viestiä.
Itse olen 52-vuotias nainen.
Kaveripiiri
9
889
Vastaukset
- ###########################
Hei! Tuo idea on todella mukava kuulla. Toivotaan, että toteutuu.
Terv. nainen 52 Hki. Ystäviä kaipaava - VP- 54 v. Mies
Asialle on varmasti tilaus, olen valmis liittymään tuohon "piiriin".
Osoiteeni on : [email protected]- optimisti eli ap
..kiinnostunutta. Toinen Helsingistä ja itse olen Lohjalta Mistä päin olet Faraday?
- VP- 54 v. Mies
optimisti eli ap kirjoitti:
..kiinnostunutta. Toinen Helsingistä ja itse olen Lohjalta Mistä päin olet Faraday?
Kävisin kirjeenvaihtoa mieluummin tuon antamani osoitteen kautta.
- optimisti
VP- 54 v. Mies kirjoitti:
Kävisin kirjeenvaihtoa mieluummin tuon antamani osoitteen kautta.
Lähetän sulle meiliä.
- tjpetteri
Olen 55-vuotias mieshenkilö pk-seudulta. Olen kiinnostunut asiasta. Laittakaapa sähköposteja tulemaan, niin tutustutaan.
Terv. tjpetteri - oli tosi hyvä
mutta luultavasti etsit vain itsellesi miesseuraa, päätellen siitä, että ohitit heti tämän ensimmäisenä vastanneen naisen.
- optimisti
Empä ohittanutkaan. Tämä nainen Helsingistä ei lähettänyt s-postiosoitettaan.Seurustelen kyllä, joten siihen tarkoitukseen en seuraa hae.
Tiedäthän idean "anna hyvän kiertää". Ajattelin, että tää olisi yksinkertaisuudessaan vähän samankaltaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270