Turhia toiveita ja
yksinäisiä
askeleita
vastanäyttelijän
roolissa katkera
mieli petetyistä
tunteista
eikä esirippu
ole vieläkään
laskeutunut
Rakkauden näyttämöllä
8
218
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kovin tummissa vesissä runosi, vaan on kuvaavaa tekstiä.
Tuollaistahan se väliin voi olla ja pääosan esittäjen täytyy vain odottaa,
että esirippu laskeutuu ja valot sammuu..
Vaan Murukulta toivoo omalta osaltaan enemmän valoa vaikka näin,
¤¤*Hyvää Ystävänpäivää, Jasnina*¤¤ :) - lindalinda1
Sinä Kohtalon koettelema ystäväni.
Tämä runosi koskettaa erityisesti, vaikka jokai-
sessa niissä on ollut haikea sävy.
Esirippu laskeutuu aikanaan, mutta ennen sitä on
vielä monta raskasta askelta. Aurinko paistaa
Sinullekin, vaikka et sitä tänään juuri
näkisikään.
Hyvää ystävänpäivää, olkoon se Sinulle
lohdullinen. - tomppa2006
...runosi on hyvin kaunis...
Unelmat ja toiveet eivät mielestäni ole koskaan turhia, ne ovat osa tulevaisuutta.
Tälläisia ajatuksia runosi herätti minussa. Kiitän lukunautinnosta. - mies-v57
Toivon, että olisin eilinen ja
ajassa, joka on jo kulkenut .
Kun vielä jaksoin nauraa
isellenikin.
Kun en ollut vielä hylätty
puu tässä päivässä ja
tyhjyyteen janoava aaltojen
äärellä.
Eilisessä olisi toisin. Jaksaisin
koota itseni. Suunnistaa pois
näistä ajatuksistani ja elää
rauhassa muualla.
Olisi voimia kulkea
siirtymätaival. Pitää kiinni
Rakkaudestan ja olla luonaan
Hän.
Nyt olen tuulen tyhkäksi koluama
kallionseinämä ja minussa ei
kasva mikään. Ellen herää ja olin
vain painajaisessa.
Ja minulla on toivoa. Otan
vain kiinni itsestäni.
Rakkaudella.
http://www.youtube.com/watch?v=SgAg-PfvpxA
Kiitos runostasi.
Esirippu ei aina koskaan
laskeudu. Syvät tunteet
jäävät ja suuret kokemukset.
Niiden väri muuttuu myönteisemmäksi,
kun huomaa, miten se kaikki
kasvatti ja teki kypsemmäksi.
Opetti tiedostamaan, että
elämässä, tunteissa, on myös varjoja.
Ja niidenkin kanssa oppii elämään.
Rakastaen.
Ensin tuli mieleen, että
runosi on surumielinen,
surua.
Mutta toisaalta olet
upeassa runossasi matkalla
ajatuksin. Et pysähdyksissä.
Liikkeessä elää aina toivon
kipinä ja runosi loppu kuvasi
lopulta tuota toivoa.
Äärettömän upea oli jälleen
Rakkausrunosi.
Oli hienoa päästä sen sisään
ja kokea se sieltä käsin.
Mikään ei todellakaan
ole vielä laskeutunut.
On toivoa ja elämää.
Voimia ja kannustusta,
koko sydämestä Hyvää
Ystävänpäivää sinulle.että kuinka kauan tätä vielä kestää niin kenties osaisin sanoa enemmän ...
Runosi kosketti ja antoi paljon ...
Hyvää ystävänpäivää myös sinulle *rutistus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
