Rakkauden näyttämöllä

Turhia toiveita ja
yksinäisiä

askeleita

vastanäyttelijän
roolissa katkera
mieli petetyistä

tunteista

eikä esirippu
ole vieläkään

laskeutunut

8

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Kovin tummissa vesissä runosi, vaan on kuvaavaa tekstiä.
      Tuollaistahan se väliin voi olla ja pääosan esittäjen täytyy vain odottaa,
      että esirippu laskeutuu ja valot sammuu..

      Vaan Murukulta toivoo omalta osaltaan enemmän valoa vaikka näin,

      ¤¤*Hyvää Ystävänpäivää, Jasnina*¤¤ :)

      • Ehkä tuo esirippu vielä laskeutuu...

        Hyvää Ystävänpäivää *murukulta*


    • lindalinda1

      Sinä Kohtalon koettelema ystäväni.

      Tämä runosi koskettaa erityisesti, vaikka jokai-
      sessa niissä on ollut haikea sävy.
      Esirippu laskeutuu aikanaan, mutta ennen sitä on
      vielä monta raskasta askelta. Aurinko paistaa
      Sinullekin, vaikka et sitä tänään juuri
      näkisikään.

      Hyvää ystävänpäivää, olkoon se Sinulle
      lohdullinen.

      • Lämpimästi kiitän sanoistasi.....

        Hyvää Ystävänpäivää sinulle ...


    • tomppa2006

      ...runosi on hyvin kaunis...

      Unelmat ja toiveet eivät mielestäni ole koskaan turhia, ne ovat osa tulevaisuutta.

      Tälläisia ajatuksia runosi herätti minussa. Kiitän lukunautinnosta.

      • jaksan uskoa että unelmat toteutuvat...

        Kiitos sinulle ...


    • mies-v57

      Toivon, että olisin eilinen ja
      ajassa, joka on jo kulkenut .
      Kun vielä jaksoin nauraa
      isellenikin.

      Kun en ollut vielä hylätty
      puu tässä päivässä ja
      tyhjyyteen janoava aaltojen
      äärellä.

      Eilisessä olisi toisin. Jaksaisin
      koota itseni. Suunnistaa pois
      näistä ajatuksistani ja elää
      rauhassa muualla.

      Olisi voimia kulkea
      siirtymätaival. Pitää kiinni
      Rakkaudestan ja olla luonaan
      Hän.

      Nyt olen tuulen tyhkäksi koluama
      kallionseinämä ja minussa ei
      kasva mikään. Ellen herää ja olin
      vain painajaisessa.

      Ja minulla on toivoa. Otan
      vain kiinni itsestäni.

      Rakkaudella.

      http://www.youtube.com/watch?v=SgAg-PfvpxA


      Kiitos runostasi.

      Esirippu ei aina koskaan
      laskeudu. Syvät tunteet
      jäävät ja suuret kokemukset.

      Niiden väri muuttuu myönteisemmäksi,
      kun huomaa, miten se kaikki
      kasvatti ja teki kypsemmäksi.

      Opetti tiedostamaan, että
      elämässä, tunteissa, on myös varjoja.

      Ja niidenkin kanssa oppii elämään.

      Rakastaen.

      Ensin tuli mieleen, että
      runosi on surumielinen,
      surua.

      Mutta toisaalta olet
      upeassa runossasi matkalla
      ajatuksin. Et pysähdyksissä.

      Liikkeessä elää aina toivon
      kipinä ja runosi loppu kuvasi
      lopulta tuota toivoa.

      Äärettömän upea oli jälleen
      Rakkausrunosi.

      Oli hienoa päästä sen sisään
      ja kokea se sieltä käsin.

      Mikään ei todellakaan
      ole vielä laskeutunut.

      On toivoa ja elämää.

      Voimia ja kannustusta,
      koko sydämestä Hyvää
      Ystävänpäivää sinulle.

      • että kuinka kauan tätä vielä kestää niin kenties osaisin sanoa enemmän ...

        Runosi kosketti ja antoi paljon ...

        Hyvää ystävänpäivää myös sinulle *rutistus*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe