Missä Helsingin parhaat vartijat?

#####

Missä ovat pääkaupunkiseudun parhaat, julkisissa tiloissa toimivat vartijat / järjestyksenvalvojat?

Jumbossa, Malmilla Myyrmannissa, Sellossa, Kontulassa, Forumissa, Rautatieasemalla, Pasilassa, Kampin keskuksessa, Itäkeskuksessa, vai jossain muualla?

Perustelkaa mielipiteenne.

8

2119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päihtynyt

on parhaat tyypit. Tänäänkin humalassa siitä kävelin läpi.

Kampissa väijyt on usein näkyvillä ja ne tuntuu oikeasti tarkkailevan ynpäristöä ja tekevän duunia. Ne tuntuu olevan TÖISSÄ. Eikä vain siirtymässä kahvipaikasta toiseeen. On siellä pari äijän kokoista tyyppiäkin. On siellä vissiin pari tyttöäkin töissä. Yhden ihan todella säälittävän tapauksen olen nähnyt... Oli tosi lyhyt likka kaikkien voimankäyttövälineiden kanssa.Tänään en sitä nähnyt. No kuitenkin, Kampin tyypeistä huokuu jotain jännää ammattimaisuutta. Ihan kun ne tekis duuniaan ylpeydellä, ilman turhaa pullistelua.

Mut pistettiin kerran sieltä pihalle ja se tehtiin aika kivasti... En kyllä vieläkään tiedä mikä oli syynä. Toisin sanoen en muista. Tänään pääsin ilman apuja ;)

Steissillä taas väijyjä näkee yleensä järkyttävissä ryppäissä ilman sen kummempaa tarkoitusta. Kukaan ei katsele minnekään eikä kukaan juuri näykään mihinkään. Maalaisjärjellä ajatellen vartijoiden sijoittaminen eri sisäänkäynneille voisi olla viisasta.. Viikonloppuiltaisin voisi kuvitella, että toimipukuja hajautetaan vaikka eri sisäänkäynneille, mutta tänään ei ainakaan. En minä maallikkona tiedä, tuntuu vaan että pitäis tehdä jotain.

Forumissa taasen ei juuri ikinä näy ketään. Tai jos näkyy, niin säälittäviä reppanoita.

Itis on ihan jees, mutta tuntuu ettei ne jaksa tehdä töitä. Jos on näkyvillä, niin röökillä jossain ryppäässä. Hoitavat varmaan hommia jos niitä tulee, mutta eivät varmaan ennaltaehkäise mitään tai muutenkaan ole havaitsemassa mitään. Tupakalla viihtyvät.

Tämä nyt oli tämän yön kännikokemus. Havainnot perustuivat kyllä hieman laajempaan otantaan kuin tähän iltaan... Olen mainittujen alueiden aktiivinen käyttäjä ja jossain niistä olen joskus ollut töissä. Nykyään en työskentele turvallisuusalalla

• niin aika hyvin

känniläiseksi kirjoitat, saanko sanoa! olet itse tuon kämpin vaksi ja kun ei kukaan muu kehu sua reppanaa, päätit sitten tänne laittaa oikein kehuja, kuinka äijä oikein olet, noin alas ei voi vajota.

• #####
        niin aika hyvin kirjoitti:

känniläiseksi kirjoitat, saanko sanoa! olet itse tuon kämpin vaksi ja kun ei kukaan muu kehu sua reppanaa, päätit sitten tänne laittaa oikein kehuja, kuinka äijä oikein olet, noin alas ei voi vajota.

Juu pikku pöhnässä sitä eksyy moniin paikkoihin ja seuraamaan monenlaisia typeriä keskustelupalstoja. Itse en vaksina työskentele, tunnen kyllä monia sen ammattikunnan edustajia. Työskentelen ravintola-alalla ja nähnyt monia paikkoja. Joskus vain laittanut miettimään nämä niin sanonut erot mitä olen havainnut. Lienee kuitenkin samaa tavaraa eri muodossa... On myös kiva katsoa mitä tällaisilla palstoilla tapahtuu kun avaa jonkun keskustelun "tosissaan".

• Nimimerkillä kikkailija?
        ##### kirjoitti:

Juu pikku pöhnässä sitä eksyy moniin paikkoihin ja seuraamaan monenlaisia typeriä keskustelupalstoja. Itse en vaksina työskentele, tunnen kyllä monia sen ammattikunnan edustajia. Työskentelen ravintola-alalla ja nähnyt monia paikkoja. Joskus vain laittanut miettimään nämä niin sanonut erot mitä olen havainnut. Lienee kuitenkin samaa tavaraa eri muodossa... On myös kiva katsoa mitä tällaisilla palstoilla tapahtuu kun avaa jonkun keskustelun "tosissaan".

Sekoileeko joku noiden nimimerkkien kanssa ihan tahallaan? Keskustelua hämmentääkseen varmaan... Keskustelukin on ihan syvältä. Ketä kiinnostaa! Antakaa ihmisten tehdä työtään sen ihmeemmin arvostelemattta

• hyvät vartijat

Byyyäääähähähä.. hyvä vitsi

• kapteeni Karjula

Miten saan tämän naurun loppumaan...

• mumme

on hyvä meininki.

• koska

siellä on mun seksikäs mies..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe