Hyvää ystävänpäivää

aamun-virkku

ystävät :))) tuos yhes viestis kyseltii mis kukin on. mie kyl oon tänne omaast mieles kirjotellu aika useestikki. mut ei oo oikein aiheita kirjotella. miulle ei oikeen tapahdu mitää mist kirjotella. yksin oon koton kissojen kans suurimma osan ajastani. (ja aika kiukkusena). kun ei päse oikee es ulos kävelee :( ei löydy sellasii hanskoja ettei sormet jollai hito konstil ime kylmää itteensä. eilen olin jostai syyst ilodel pääl ja ajoin autol melkein 200 km. no ilta meniki sit sohval maatessa. selkä oli miu kans erimieltä sellasest ajelusta (istumisesta). mut olkoo. pääsinpä pois kotonta välillä. hih..

19

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein hyvää

Ystävänpäivää!

• Ira¤

teille,ja kaikille toisillekkin.

• Zom
        Ira¤ kirjoitti:

teille,ja kaikille toisillekkin.

...sinulle ja tytöllesi.

• Ira¤
        Zom kirjoitti:

...sinulle ja tytöllesi.

kaikkea hyvää.

• tässä ja nyt

on ollut sinulla. Minä olin eilen katsomassa vanhojen tansseja. Upeaa katseltavaa ja pukuloisto oli hienoa. Saisvat ottaa linnanjuhlissa esimerkkiä lukiolaisista. :)

Laita lapaset ja rukkaset käteen ja sinne sisälle vielä lämpöpussit. Harmi,että on tuollaisia sivuoireita,mutta oksentaminen on ikävempää ja etova olo....vai onko?

• nainen vm38

iloista ystävänpäivää.Lunta sataa ja on pakkasta.

• jatta
      • mumsku

hyvää ystävänpäivää kaikille!Toisessa ketjussa joku kysyi,miksi en enää kirjoita.Syy on se,että minulla on alkuvuodesta lähtien ollut modeemi rikki.Ei ole tullut hommattua uutta kun ei meille netti niin tärkeä ole.Nyt olemme vierailulla mummin ja papan pikku kullan luona, maksoin laskut ym.täällä netissä ja samalla kurkkasin tätä palstaa.Alkuvuosi on mennyt vauhdilla töissä käydessä . Kainalossani oleva patti todettiin turvonneeksi imusolmukkeeksi,niitä ei siis kaikkia ole poistettu,niin kuin luulin.Miehellä ei ollut myöskään kontrollissa mitään hälyyttävää suolistossa,mutta raajoihin ilmaantuneitten mustelmien takia joutuu lisätutkimuksiin.Tässäpä minun kuulumiset tällä kertaa,teille kaikille hyvää jatkoa,pian on taas kevät!

• Zom

...teille kaikille, jotka olitte tosi ystäviä raskaina aikoina, kun menetin sen kaikkein rakkaimman ystäväni.
        Viime yönä istuin päätteellä ja kävin läpi kahta vuottani tällä palstalla.Löysin sieltä paljon aitoa myötäelämistä ja tukea, eikä huumorikaan ollut kovin kaukana. Kiitos, jatta, mumsku, tässä ja nyt, Kägönen, Elisama ja monet muut...

Viime syksy meni surren ja sairastellen. Nyt helpottaa fyysisesti, kun tammikuussa tehtiin sepelvaltimon pallolaajennus.

Kaikille hyvää vointia ja toiveikasta kevään odottelua!

• mumsku
        Zom kirjoitti:

...teille kaikille, jotka olitte tosi ystäviä raskaina aikoina, kun menetin sen kaikkein rakkaimman ystäväni.
        Viime yönä istuin päätteellä ja kävin läpi kahta vuottani tällä palstalla.Löysin sieltä paljon aitoa myötäelämistä ja tukea, eikä huumorikaan ollut kovin kaukana. Kiitos, jatta, mumsku, tässä ja nyt, Kägönen, Elisama ja monet muut...

Viime syksy meni surren ja sairastellen. Nyt helpottaa fyysisesti, kun tammikuussa tehtiin sepelvaltimon pallolaajennus.

Kaikille hyvää vointia ja toiveikasta kevään odottelua!

muistan ne ajat kun kirjoittelimme täällä paljon,varmaankin päivittäin.Meillä kaikilla oli silloin vaikeaa,mutta päällimäisenä on jäänyt mieleeni se meidän kaikkien yhteinen huumori.Zom,muistan monta pientä asiaa,jotka saavat minut nytkin hymyilemään.Kurkistelit aina olkani yli,mitä kirjaa luin illalla,ukkokultasi aamupalan ja paljon muuta.Ja sen,kuinka Raspikurkku ja Tässä ja nyt yrittivät tehdä minusta ärhäkkää,kun olin niin ei-ärhäkkä.Ira oli meidän kaikkien vierellä kulkija ja lohduttaja.Kiitokset haluan minäkin teille kaikille sanoa näin ystävänpäivänä.

• Karjalankägönen
      • Karjalankägönen

• mum-meli

myös minunkin puolestani kaikille.Kiva kun esim.Jattakin löytyi palstalle ja toki muutkin "vanhat"konkarit.Jatta ja minä taidetaan olla naisista vanhimmat syöpäläiset, jotka joskus kirjoittelee.

• ikänne kaikki

..minä olen nimimerkitön ja kirjoitan todella harvoin
        luen mieluummin: iältäni olen 50.syntyneitä ja rintasyövän sairastanut.

• mum-meli
        ikänne kaikki kirjoitti:

..minä olen nimimerkitön ja kirjoitan todella harvoin
        luen mieluummin: iältäni olen 50.syntyneitä ja rintasyövän sairastanut.

V-50 syntynyt.Nyt siis 58v ja rintasyövän sairastanut noin 5v sitten.

• mumsku
        mum-meli kirjoitti:

V-50 syntynyt.Nyt siis 58v ja rintasyövän sairastanut noin 5v sitten.

Mum-meli,ei kukaan 50.luvulla syntynyt ole vielä vanha!Minun anoppini on syntynyt v.-26.ja hänen mielestään minäkin olen vielä nuori,olen - 56 syksyllä syntynyt.Tietenkin nämä alle viisikymppiset saattavat pitää meitäkin vanhoina.Terveiset kaikille,me lähdemme nyt pikkutytön luota kotiin päin,myös belgiltä tervehdys etenkin Marliisin hauvalle!

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

Mum-meli,ei kukaan 50.luvulla syntynyt ole vielä vanha!Minun anoppini on syntynyt v.-26.ja hänen mielestään minäkin olen vielä nuori,olen - 56 syksyllä syntynyt.Tietenkin nämä alle viisikymppiset saattavat pitää meitäkin vanhoina.Terveiset kaikille,me lähdemme nyt pikkutytön luota kotiin päin,myös belgiltä tervehdys etenkin Marliisin hauvalle!

pikkasen yli.vanhaksi en itseäni tunne,ei ole vielä edes keinutuolia.

• toip.satunnaisesti vieraileva
        Ira¤ kirjoitti:

pikkasen yli.vanhaksi en itseäni tunne,ei ole vielä edes keinutuolia.

Kuten aiemmin jossain otsikon alakirjoituksessani näkyi, että syöpäpotilaita on monenlaisia. Teidän kirjoituksianne hoidoissa kaivataan reaaliajassa. Myös Raspis, Kacadu ja tässä ajassa hoidoissa olevat syöpäpotilaat, te olette arvokkaita ihmisiä kirjoittamaan teidän omia tuntemuksianne. Arvostan niitä. Vaikka olen toipunut syövästä, haluan pysyä ajan tasalla. Olen miettinyt ryhtyä tukihenkilöksi, pitäisi kai käydä kurssi.
        Jotkut teistä lähettivät hienoja kuvia ja esityksiä Ystävänpäivänä, kiitos niistä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe