Selibaatti

nunnauuni

Oletko kokeillut selibaattia vapaaehtoisesti ja tietoisesti?

Oletko pakotettu selibaattiin pysyvän kumppanin puutteessa?

Kärsiikö lesbot selibaatista yhtä paljon, kuin esimerkiksi medioissa seksikeskeisiksi leimautuneet heterot?

12

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Namiskar

Tietoisesti ilman eikä se mitenkään haittaa menoa. Seksi on todella yliarvostettu toiminto.

• käsin

onneen aina kun ei kaveria oo.

• jos haluttaa,

niin onneksi on vielä terveet kädet. En minä niin seksikekeinen ole, että sinkkuudessani kärsisin seksinpuutteesta. Jos haluan toisen ihmisen lähelleni, haluan hänet muuten kuin vain panemista varten. Ei tähän sitä paitsi kuole.

• jepulis jep
        jos haluttaa, kirjoitti:

niin onneksi on vielä terveet kädet. En minä niin seksikekeinen ole, että sinkkuudessani kärsisin seksinpuutteesta. Jos haluan toisen ihmisen lähelleni, haluan hänet muuten kuin vain panemista varten. Ei tähän sitä paitsi kuole.

Samaa mieltä!!

• tulen liekki...

Todellakin ainakin tämä kärsii..tottunut saamaan usein ja säännöllisesti mutta nyt eron jälkeen...yhtä tuskaa..Muuta osaa ajatellakaan:(

• ja fantasiat

en kärsi ollenkaan seksin puutteesta, mulla on kädet ja niillä voi tehdä mitä vaan, itsellekin.

• Skorpion

No eihän selibaatti tarkoita olla pidättyväinen myös itsensä räpläämisestä.Jos kerran omat kädet riittää, niin mihin sitä toista sitten edes enää tarvitsee..kaveriksi..läheisyyttä?Suhde ilman seksiä on kaverisuhde,kyl näin on jämpti,vaikka olisikin kuinka paljon rakkautta!Mutta sitä oikeaa yhteenkuuluvuutta ei saavuteta ilman seksiä.

• mutten myöskään
        Skorpion kirjoitti:

No eihän selibaatti tarkoita olla pidättyväinen myös itsensä räpläämisestä.Jos kerran omat kädet riittää, niin mihin sitä toista sitten edes enää tarvitsee..kaveriksi..läheisyyttä?Suhde ilman seksiä on kaverisuhde,kyl näin on jämpti,vaikka olisikin kuinka paljon rakkautta!Mutta sitä oikeaa yhteenkuuluvuutta ei saavuteta ilman seksiä.

ole suhteessa tällä hetkellä. Enkä kärsi seksin puutteesta. Minulla vain seksi toisen ihmisen kanssa tarkoittaa rakkautta. En halua seksiä vain seksin takia, vaan oman rakastetun kanssa. Vanhanaikaista joo, mutta passaa mulle.

• olin selibaatissa

Kymmenen vuotta olin aikanaan selibaatissa eikä tuottanut ongelmia. Mitä pitempään on selibaatissa, sitä helppommalta se tuntuu.

• taikatalvi-03

Ei pysty.

• nasta tyttö

selibaatissa koskaan.Selibaatti käsittääkseni on sitä ettei harrasta edes masturbointia,eli ei saa orgasmia.
      Omin käsin onneen pari kertaa viikossa,vähintäänJos seurustelis,niin naisenikin parasta olla erittäin halukas.Muuten taitaisi tulla kriisin paikka.Seksi on ihanaa naisten kesken!
      Osalle lesboista seksi on erittäin tärkeää ja että se toimii suhteessa.Osalle seksi on yhdentekevää.
      Eli ihan ollaan niinku heteronaisetkin.Toiset haluaa ja antaa,ja toiset taas ei halua eikä anna.

• on olemassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe