Kaikille palstalaisille, - ollaan ystäviä.
"Ystävällisyys ei katoa, sen saa aina takaisin"
Hyvää ystävänpäivää
12
566
Vastaukset
- hande
Halaus.
Aika ihmeellinen juttu.
Meille, välittömille Karjalaisille sen luulisi olevan kovin luonnollista.
Eipäs niinkään.
Vasta 90-luvulla se otettiin taas käytäntöön.
Kyllä tuntuu hyvältä lattainen rinta, kuin elämän karhima, partainen poski.
Niin helvetin hyvältä. - viivi-amaldiina
hyvää ystävänpäivää.
ps. lähetin yhden vastauksen jo aikaisemmin tähän ketjuun, en tiedä minne se hävisi, ei vaan näy.- warbu
..Ystävänpäivää kaikille :D
Eilen oli kyllä 13:sta ja perjantai,ainakin itselleni sattui mitä kummallisempia kömmähdyksiä pitkin päivää,saattoi toki olla sattumaakin :D
Onneksi nyt on 14:sta ja lauantaita koko päivä :D - meirikki
koti-kiusattu kirjoitti:
Kaikille porukkaan joten kiitos vaan .
Ollaan vaan ystävii sil kyl tänne mahtuu.Niin sinullekin, ja kaikille teille jotka sivulla olevat, kuin myös olemattomat;)))
- henrii
meirikki kirjoitti:
Niin sinullekin, ja kaikille teille jotka sivulla olevat, kuin myös olemattomat;)))
ja toivotan muillekin olemattomille. Sanokaa muikku.
- määkin
henrii kirjoitti:
ja toivotan muillekin olemattomille. Sanokaa muikku.
samoin. :))
- Meriläinen
myös sinulle ja hyvää tavallista päivää tämän päivän jälkeen :)
- Enkeli-trio
Ystävänpäivä terveissii Turuust !
Mukavaa juhla-iltaa ! - ent.tehtaantyttö
t.friidu
- Rocellii
ja mukava kuulla uusia sananlaskuja ;)
Joka tapauksessa vaikka olet kovasti minua yrittänyt kopioida, toivotan sulle hyvää ystävän päivää.. mulla on tämä pirre-nimi ollut jo kauan.. tosiaan kauan.. ja siksipä pyydän että jos voit, niin toimi muualla ja lisää nimesi perään joku muu tunniste.. niin erotutaan toisistamme.. koskapa kuten yhdessä osassa kerroin.. minä en ole sinä, etkä sinä minä..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750