Elikkäs, ostin gigantista käyttövalmiin läppärin. Siihen asennettiin avast antivirus ja koneen oma palomuur on käytössä, miksi tuollainen comodo on koneessani ja miksi sen palomuuri on päällä?
Voinkohan poistaa koko ohjelman, koska eihän kahta palomuuria tai virustorjuntaa voi pitää yhtäaikaa päällä koneessa on vista käyttöjärjestelmä. comodon palomuuri asetukset mielestäni hidastavat koneeni toimintaa, ainaki kokoajan tulee ilmoitusruutua jossa comoden palomuuri tekee sitä tai tätä.
Onko kellään kokemusta kyseisestä ohjelmasta, siinä on kyllä tosi paljon tehtäviä, mutta kaikki on englanniksi enkä hallitse sitä riittävän hyvin jos rupean ruksailemaan jotain, niin varmasti menee pieleen.
comodo
4
206
Vastaukset
- mukaan laitettu
Comodon on asentanut tai liittänyt koneen esiasennetuihin ohjelmiin sen valmistaja. Syyt lienevät finanssipohjaisia.
Tottakai voit sen poistaa ja kannattaakin, syystä, jonka jo itse kerroit.
Avast pitää sitten ensirekisteröinnin jälkeen rekisteröidä uudestaan 14 kk:n kuluttua, mutta sehän on maksutonta.- Wintoosailija
Comodo on erittäin hyvä palomuuri, suosittelen kyllä sen pitämistä. Se on oikeast täysin ilmainen, ja päihittää melkein kaikki maksullisetkin palomuurit.
Itse olen käyttänyt jo pitään Avira virustorjunnan kanssa (myös ilmainen
Vähän aikaa sitten Comodo kuitenkin julkaisi "Internet Security" paketin jossa on samassa ohjelmassa vielä virustorjunta. Poistin Aviran ja pistin tämän hoitamaan kaiken, hienosti tuntuu toimivan.
Comodossa on oletuksena päällä sellainen "Defence " se on se joka kyselee kokoajan ajettavista ohjelmista, sen voi kytkeä pois päältä, se on vähän liian paranoidinen, lähinnä haittaohjelmien tunnistukseen tarkoitettu, mutta se kyselee yhtä paljon kuin Vistan UAC. - ....
Wintoosailija kirjoitti:
Comodo on erittäin hyvä palomuuri, suosittelen kyllä sen pitämistä. Se on oikeast täysin ilmainen, ja päihittää melkein kaikki maksullisetkin palomuurit.
Itse olen käyttänyt jo pitään Avira virustorjunnan kanssa (myös ilmainen
Vähän aikaa sitten Comodo kuitenkin julkaisi "Internet Security" paketin jossa on samassa ohjelmassa vielä virustorjunta. Poistin Aviran ja pistin tämän hoitamaan kaiken, hienosti tuntuu toimivan.
Comodossa on oletuksena päällä sellainen "Defence " se on se joka kyselee kokoajan ajettavista ohjelmista, sen voi kytkeä pois päältä, se on vähän liian paranoidinen, lähinnä haittaohjelmien tunnistukseen tarkoitettu, mutta se kyselee yhtä paljon kuin Vistan UAC.Comodosta.
Sen tulet kokemaan. - mikä ihmeen comodo
Kiitos vastauksista kaikille,pidän kuitenkin ihmeellisenä, ettei gigantin pc asentajat huomioineet tällaista seikkaa. Nyt kun olen poistanut kaikki comodon jutut koneelta se tuli vakaammaksi ja nopeammaksi.
Soitettuani gigantin pc tukeen, jopa hekin suosittelivat kyseisen ohjelman poistoa, jota en uskaltanut itse tehdä, koska epäilin takuun raukeavan jos sen teen. Toivottavasti tästä on jollekulle muullekin hyötyä, tästä mun sähläyksestä.
P-S Hvää ystävän päivää vastaajille ja muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904