Etsitään perhettä jonka kanssa voitas auttaa lastenhoidossa puolin toisin viikonloppuisin koko viikonloppu kerrallaan .Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja .maksua en ota lastenhoidosta jos saan itsekkin huilata kahden viikonvälein itsekkin .Auto on että pystyn kuljettamaan lapsia.Ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]
Etsitään perhettä lastenhoitoa lapsille.
7
855
Vastaukset
- Nimetön
tuli virhe sähköpostiosoitteeseen.olen hyvin luotettava koulutukseltani lähihoitaja.
- Äiskäkkä
Äkkiseltään ajateltuna en luule, että kukaan haluaa lastensa viettävän jokaista viikonloppua vieraiden lasten kanssa! Niin minä ainakin viestisi ymmärsin. Voin hyvin kuvitella, että yökyläily silloin tällöin sopii monelle perheelle, mutta että noin säännöllisesti! Etkö itse halua koskaan viettää viikonloppua pelkästään lastesi kanssa? Haluatko oikeasti joka toinen viikonloppu kahdeksi yöksi vieraat lapset kotiisi ja perheeseesi?
Minusta reunaehtosi ovat vähintäänkin oudot. Meillä tavallisilla ihmisillä homma skulaa niin, että lapset voivat toisinaan olla kavereillaan yötä, puolin ja toisin. Eikö lapsillasi ja sinulla ole kavereita, joiden kanssa vierailut kulkisivat tällä tavoin.
Varo, ettei lapsillesi tule koskaan - ei siis yhtäkään kertaa! - tunnetta, että sinulla on tarve päästä heistä eroon. Se tuntuu lapsesta hirveän kurjalta, riippumatta siitä, mitä heille sanot!
Sitten minua jäi ihmetyttämään, millä perusteella luokittelet itsesi hyvin luotettavaksi. Yleensä sellaisen määritelmän pystyy antamaan vain ulkopuolinen, harvoin kukaan itsestään. Vastuuntuntoiseksi ehkä paremminkin voisi itseään kutsua. - Nimetön
Äiskäkkä kirjoitti:
Äkkiseltään ajateltuna en luule, että kukaan haluaa lastensa viettävän jokaista viikonloppua vieraiden lasten kanssa! Niin minä ainakin viestisi ymmärsin. Voin hyvin kuvitella, että yökyläily silloin tällöin sopii monelle perheelle, mutta että noin säännöllisesti! Etkö itse halua koskaan viettää viikonloppua pelkästään lastesi kanssa? Haluatko oikeasti joka toinen viikonloppu kahdeksi yöksi vieraat lapset kotiisi ja perheeseesi?
Minusta reunaehtosi ovat vähintäänkin oudot. Meillä tavallisilla ihmisillä homma skulaa niin, että lapset voivat toisinaan olla kavereillaan yötä, puolin ja toisin. Eikö lapsillasi ja sinulla ole kavereita, joiden kanssa vierailut kulkisivat tällä tavoin.
Varo, ettei lapsillesi tule koskaan - ei siis yhtäkään kertaa! - tunnetta, että sinulla on tarve päästä heistä eroon. Se tuntuu lapsesta hirveän kurjalta, riippumatta siitä, mitä heille sanot!
Sitten minua jäi ihmetyttämään, millä perusteella luokittelet itsesi hyvin luotettavaksi. Yleensä sellaisen määritelmän pystyy antamaan vain ulkopuolinen, harvoin kukaan itsestään. Vastuuntuntoiseksi ehkä paremminkin voisi itseään kutsua.Lapset ovat tärkeintä maailmassa.jokainen tarvitsee omaa aikaa säännölliste sillä olen yh-äiti.kavereita on siitä ei ole kiinni.Haluan tukea auttaa muitakin samassa tilanteessa olevia.Olen hyvin asiallinen ja tunnollinen äippä-nainen.
- Äiskäkkä
Nimetön kirjoitti:
Lapset ovat tärkeintä maailmassa.jokainen tarvitsee omaa aikaa säännölliste sillä olen yh-äiti.kavereita on siitä ei ole kiinni.Haluan tukea auttaa muitakin samassa tilanteessa olevia.Olen hyvin asiallinen ja tunnollinen äippä-nainen.
Totta, en tiedä teidän asioista muuta kuin sen verran, mitä viestissäsi oli. Eipä tiedä kukaan muukaan viestisi lukenut.
En halunnut mitenkään hyökätä, mutta jotkin seikat kirjoituksessasi herättivät kysymyksiä ja hienoista ihmetystä.
Sanot haluavasti tukea ja auttaa muita samassa tilanteessa olevia. Minusta ei ole erityisesti tukemista tai auttamista, jos säännöllisesti joka toinen viikonloppu on lapset vieraisilla. Sehän menee yksi yhteen.
Itse olen ollut kotiäitinä vajaat viisi vuotta ja sinä aikana minulle oli itsestään selvää, että lapset ovat etusijalla. En lainkaan kaivannut "omaa aikaa säännöllisesti", niin kuin sinä sanot tarvitsevasi. Mutta me olemme erilaisia, eri asiat ovat tärkeitä ja merkityksellisiä. - aspera
Äiskäkkä kirjoitti:
Totta, en tiedä teidän asioista muuta kuin sen verran, mitä viestissäsi oli. Eipä tiedä kukaan muukaan viestisi lukenut.
En halunnut mitenkään hyökätä, mutta jotkin seikat kirjoituksessasi herättivät kysymyksiä ja hienoista ihmetystä.
Sanot haluavasti tukea ja auttaa muita samassa tilanteessa olevia. Minusta ei ole erityisesti tukemista tai auttamista, jos säännöllisesti joka toinen viikonloppu on lapset vieraisilla. Sehän menee yksi yhteen.
Itse olen ollut kotiäitinä vajaat viisi vuotta ja sinä aikana minulle oli itsestään selvää, että lapset ovat etusijalla. En lainkaan kaivannut "omaa aikaa säännöllisesti", niin kuin sinä sanot tarvitsevasi. Mutta me olemme erilaisia, eri asiat ovat tärkeitä ja merkityksellisiä.Mulla 2 lasta, mies vaikeavammainen, huolehdin miehen pojastakin, kun sen äiti juopottelee, siis mun mielestä idea on ihan ok, koska vaihtoehdot ovat vähissä kuten esim yksinhuoltajaäidilläkin ( ei oo aikaa kavereille, vapaa aikaa ei oo), kuitenkin olen sitä mieltä että perheiden pitäisi ensin tutustua toisiinsa, aluksi voisi lapset jäädä vaan ns yökylään (yksi yö), hoidon pitäisi enemminkin olla satunnaista.
- häiriköitä liikkeellä!
Tuo Äiskäkkä on tosi käkkä. Vaikkei se sitä itse tajua. Pakko vaan vängätä ja vängätä.
- humu-tuuli3
Olen etsinyt samankaltaista systeemiä.Jos vielä olet kiinnostunut ota yhteyttä.Minulla 4 ja 6 vuotiaat pojat.e-mail:[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029