ollaan pk seudulta 3-4h k asuntoa ostamassa. itäisen helsingin ja vantaan asunnot ovat halpoja, mutta voiko siellä enää suomalainen lapsiperhe asua? siellähän on suuria gettoja muslimien ja islamistien asuttamana, häiritsevätkö nuo kaikkialla alueella? kiusataanko suomalaisia lapsia järjestelmällisesti? olen kuullut että kouluissa muslimijengit kiusaavat opettajia ja suomalaisia lapsia koko ajan provosoiden, että saavat esittää "rasismi korttinsa"?
siis jos halvalla saa niin joskus joutuu ilmaiseksi antamaan asuntonsa, onko näin?
onko tähän gettoutumiseen tulossa mitään muutosta?
ennen itäkeskus oli ihmisten aluetta ja pidin siitä.
Asunto Itä-helsingistä
19
1016
Vastaukset
- Entinen Kalliolainen
Kas Hilda eli Kallion Asukas on taas aloittanut uuden ketjun ja Itä-helsingin mollaamisen, Idässä on hyvä asua uusia hienoja taloja ja asuntoja, asuin itse vuosia kalliossa ja siellä oli levotonta, kyllä täällä Itähelsingin rantabulevardilla on hieno asua ja nauttia upeista maisemista ja merestä, kalliossa vain puliukot kuseksivat pitkin katuja ja se outo naiseksi pukeutunut mies(hilda) se oli ällöttävä.
- Kallion Asukas
Minä en kirjoittanut tuota aloitusta. Kyllä muutkin ovat huomanneet idän rappion. Terveisiä vaan sinne alimman kerroksen vuokraläävään aurinkolahteen.
- ihan hyvä hinta/laatusuhde
Katsopa asuntoja Tapulikaupungista.
Paikallisjunalla ajaa hurauttaa keskustaan noin vartissa ja Kehä III on lähellä. Alueella ei ole mitenkään erityisen paljon ulkomaalaisperäisiä asukkaita, jos tämä painaa vaakakupissa. Asemanseutu on ankean näköistä - siinä on joitakin todellisia neukkukuutioita, joiden purkamista on väläytelty julkisuudessa, mutta kun kävelee viitisen minuuttia sivummalle, maisema muuttuu. Neliöhinnat ovat edullisia kun ottaa hyvät kulkuyhteydet ja sen että ollaan Helsingin puolella, huomioon. Olen asunut alueella 13 vuotta ja etupäässä viihtynyt. Asemalla pörrää jonkin verran hörhöjä, mutta näyttää niitä olevan Tikkurilassa ja Malmilla vähintäänkin yhtä paljon, jos ei enemmänkin.
Katsele Oikotieltä tarjontaa. Postinumero on 00750.
Kolmioista Vaakamestarinpolku 4 B on ollut myynnissä kauan. Kämnerinkuja 2 ei ehkä olisi hullumpi. Unohda nuo jotka ovat aseman lähellä (Palokoukunkuja ja Käsityöläisentie).
Neliöistä Parmaajanpolku on ollut myynnissä pitkään - ikkunat pohjoiseen ja itään = ei käy. Uranuksentien omakotitalo on tosi edullinen, mutta toinen talo on aivan vieressä - kuistit vastakkain ja talo vaatii isot remontit.
Alueella on lukuisia päiväkoteja, Maatullin ala-aste ja Koillis-Helsingin lukio. - Vaan lohjalta
mutta työmatkat helsinkiin ovat käyneet liian raskaiksi. keskustan asunnot liian kalliita. itäinen alue kiinnostaa metron takia, mutta ei silti mihinkään slummiin halua..jos asukkaista suurin osa haluaa tappaa kaikki kristityt niin pielessä on jotain...
- Itä-helsinkiläinen
Kateellisten puheita PAH! Olen asunut Idässä jo monessakin osoitteessa tämä on ihanaa paikkaa, luonto ja meri ja metro, loistavat kauppapalvelut, täällä asuu ihan tavallsista väkeä ja ovat tyytyväisiä Itä-helsinkiin.
- Virkkalasta
Itä-helsingissä on loistavat palvelut ja paljon rauhallisia alueita, vanha puotila, vanha Vuosaari, Itäkeskus, uusi hieno Aurinkolahti, metro tuo hetkessä ja suomen suurin kauppakeskus vieressä, itse asuin vuosia sitten Virkkalassa ja kyllästyin pitkään työmatkaan, asuin sen jälkeen Kalliossa ja siellä en todellakaan viihtynyt ja nyt viihdyn idässä!
- 4h+k+s
katsomaan rivarinpätkää. kai tuo on suhteellisen ihmismäisen alue.
- MattiM
Itä-Helsingin suunnassa todellakin tulevaisuudessa tehdään pahasti persnettoa. Asuntojen hinnat tippuu siellä jyrkästi juuri mamuongelman takia. Koska se näyttää räjähtävän käsiin Ruotsin tyyliin siellä. Mutta toisaalta sieltä saa Helsingin parhainta vuokratuottoa asuntosijoittajat. Sossu on on hyvä ja varma vuokranmaksaja.
- nyt minulle
nuo käsitteet islamisti ja muslimi? Jeesuspäivää, mikä raketti-insinööri oletkaan.
- mökkitie
Asuin aikonaan kämnerinkujalla yli 20 vuotta,aluksi oli kiva asua ja hyvin rauhallista,mutta sitten eräs vakuutusyhtiö osti alkuperäiseltä osakkeenomistajalta kyseisen asunnon ,ensiksi oli rauhallisia vuokralaisia jonkin aikaa,mutta sitten muutti ns.venepakolaisia,joilla oli täysin eri kulttuurielämä,kuin meillä suomalaisilla,että yöt alettiin mesomaan ja päivät nukkumaan,joten ei ollut mitään muuta mahdollisutta,kuin alkaa pikku hiljaa katsomaan muilta maisemilta uutta asuntoa. En voi muuta sanoa kun ,että muuttakaa venepakolaiset takaisin mistä olette tulleetkin,tietenkään kaikkia heistä yleistämättä.
- Luki.
"En voi muuta sanoa kun ,että muuttakaa venepakolaiset takaisin mistä olette tulleetkin,tietenkään kaikkia heistä yleistämättä."
Sinulla on siis semmonen näkemys,mutta minäpä olen nykyisin paljon jyrkempi oikein vaadin suomen maasta vaikka pakko keinolla venäläiset ja kaikki muslimit poistumaan.
Me emme hyödy heistä koskaan ,vaan lähetämme heidät pakolla pois,sitten jos joku onneton venäistaustan omaava kerkesi hankkimaan aunnon täältä tai mökin,niin suomen valtio ottaa sen pakko haltuun,ja venäläinen karkoitetaan maasta samantien.
Meillä ei ole varaa riskeerata enään venäläisten ja noiden edellä mainitun rykmentin kanssa.
Suomi on suomi ja rajat kiini,mitään ei saa enään myydä ulkomaalaisille vaan ne otetaan valtion haltuun.
Tämä ei ole mikään hyväntekeväisyys laitos vaan nyt on aika stupidon toimia ja näyttää onko siitä miestä vai onko sekin joku hamehelma kataisen perseen-nuolija.- opetusnatsi
Onko kansakoulu vielä kesken ?
- 54654
Idässä Tammisalo ja Jollas ovat mediaanitulolltaan aivan Espoon omakoti/rivarialueiden tasolla.
Ei koko itä ole mamuslummia. Matkailu avartaa. - Just kusssss
Olen asunut Jollaksessa ja meni koko ajan huonompaan suuntaan. Kesällä näitä tummia hiihteli edes takaisin uimarannalle ja pulloja lenteli.
- Kalasatamako
http://m.asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8581441
Kannattaisiko harkita? - itä on rikas
Harvan tarvitsee käydä töissä elääkseen.
- Kittiä pintaan
Herra isä mikä vastike!!!
- puurot ja vellit
eiköhän tuo rahoitusvastike ole oikeasti se korkeampi
- kovaaelämää.
https://www.youtube.com/watch?v=TReI9PYqyYA
Mediaanitulot Kallio/Alppiharju alueella Helsingin alhaisimpia, Psykoosihäiriöt sen sijaan korkeat, samoin väkivaltatilastot, ei taida itäisessä kantakaupungissa eli kalliossa montaa työssäkäyvää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841