Mulla on sellainen olo, kun olin ilman hormoneita, että oloni oli parempi, kuin niiden kanssa.
Livialista varsinkin makuaisti poissa, ja alavatsakipuja, ihmeellinen olo, kuin kuumeinen??
Hyvin outo olo.
onko mahdollista
20
1878
Vastaukset
- jännää tämä
kun nyt kahdessa keskustelussa mainitaan makuaistin häviäminen. Nimittäin minulla on pari kertaa hävinnyt makuaisti kokonaan joksikin aikaa. Esimerkiksi ruokaa laittaessa on täytynyt pyytää joku toinen maistamaan. Minä en käytä mitään hormoneja. Kuuluisiko tämäkin kategoriaan: Ihmeelliset ohimenevät vaihtarivaivat.
- vaihtarioireinen myös
taas hajuaisti herkistynyt,haistan sellaista,mitä ei toinen huomaa
En käytä hormonikorvausta,olen käyttänyt joku aika sitten ja en haustanut niin herkästi. - päinvastoin
vaihtarioireinen myös kirjoitti:
taas hajuaisti herkistynyt,haistan sellaista,mitä ei toinen huomaa
En käytä hormonikorvausta,olen käyttänyt joku aika sitten ja en haustanut niin herkästi.Minulla taas hajuaisti herkistyi hormonihoidolla valtavasti. Nyt pystyn vaikkapa seuraamaan jotain hikistä ihmistä hienhajuvanan perusteella. Tuntuu että olen tullut koiraksi. ;)
- hajuaisti..
päinvastoin kirjoitti:
Minulla taas hajuaisti herkistyi hormonihoidolla valtavasti. Nyt pystyn vaikkapa seuraamaan jotain hikistä ihmistä hienhajuvanan perusteella. Tuntuu että olen tullut koiraksi. ;)
herkistynyt vaihdevuosissa entisestään, enkä käytä hormoonihoitoa. Eniten inhottaa ns.vv-ikäiset kanssasisaret, jotka eivät oikein ole pysyneet mukana oman kehon muutoksissa. Tarkoitan, että heistä lähtee inhoittava hormoonihiki ja pitävät monta päivää samaa pusakkaa ja ilmeisesti vaan lisätään hajusteita. Itse pesasen joka aamu kainalot rödö ja vaihdan puhtaan puseron päälleni.
Jotenkin se hormoonihiki on erilaista ja siitä muodostuu ympärille oikein reviiri ja käry ottaa silmiin. - "koiran hajuaisti"
päinvastoin kirjoitti:
Minulla taas hajuaisti herkistyi hormonihoidolla valtavasti. Nyt pystyn vaikkapa seuraamaan jotain hikistä ihmistä hienhajuvanan perusteella. Tuntuu että olen tullut koiraksi. ;)
herkästi miesten hajut?En tiedä,mutta jokaisessa on se sama haju,oliskohan testosteronia?
- --------------------
minulla myös samanlaisia kokemuksia. Korvaushoidot auttoivat 3 viikkoa ja sitten olotila paheni. Lainatakseni sanojasi "ihmeellinen olo,kuin kuumeinen" näin oli minullakin.
- livial
Nyt kyllä lopetan koko hormonin, 5 päivää riittää.
Olen ilman ja katon, mitä tapahtuu.
Mun pitää todeta oireet, ennekuin aloitan uudellen
uudelleen.
Nyt, kun käytän tätä, oloni siis huonompi.
Makuaisti pois, kauhea masennus.
Olen 54 v.
- ilman hormooneita
huhti-toukokuussa lanseerataan vaihtoehtohoito.
- voitko..
hieman paremmin pohjustaa tulevaa tuotetta esim. sen sisältämät ainesosat? Kait se nyt jo tiedetään, jos tuote on on jo miltei valmista myyntiin, vai aijotaanko meitä vaihtarinaisia käyttää koekaniineina?
- luontaistuoteko
valaise
- sen meille näköjään
luontaistuoteko kirjoitti:
valaise
tietojemme perusteella, mielenkiintoista.., sit ollaan taas koekaniineina ja raharännit ropisee johonkin suuntaan...?
- Kaikki ok'
sen meille näköjään kirjoitti:
tietojemme perusteella, mielenkiintoista.., sit ollaan taas koekaniineina ja raharännit ropisee johonkin suuntaan...?
Kylläpä hormonit vaikuttavat monella tavoin. Onneksi en ole itse alkanut niillä sotkea elimistöni toimintoja. Löysin avun luontaistuotepuolelta, ja olen siitä tosi iloinen. En ala tuotetta mainostamaan. Etsivä kyllä löytää. Monessa ketjussa täällä on aihetta käsitelty.
- pueraria vai inkkarijuuri??
Kaikki ok' kirjoitti:
Kylläpä hormonit vaikuttavat monella tavoin. Onneksi en ole itse alkanut niillä sotkea elimistöni toimintoja. Löysin avun luontaistuotepuolelta, ja olen siitä tosi iloinen. En ala tuotetta mainostamaan. Etsivä kyllä löytää. Monessa ketjussa täällä on aihetta käsitelty.
kokeiltu on - eikä kolmen kuukauden käyttö tarkoita vielä mitään varmaa...
- Kaikki ok.
pueraria vai inkkarijuuri?? kirjoitti:
kokeiltu on - eikä kolmen kuukauden käyttö tarkoita vielä mitään varmaa...
Pueraria toimii mulla. Olen käyttänyt n. 1 kk. Vaikutus alkoi parin viikon kuluttua aloituksesta. Esim. homeopaatin määräämät lääkkeet auttoivat muutamassa päivässä, mutta vaikutus myös heikkeni muutamassa viikossa. En väitäkään mitään varmaa, eikä pitkää kokemusta siis ole. Tällä hetkellä kuitenkin nautin hyvin nautituista yöunista, joiden jälkeen herääminen uuteen aamuun on ilo :) Toivotan kaikkea hyvää kanssasisarille!
- myös minulta
Kaikki ok. kirjoitti:
Pueraria toimii mulla. Olen käyttänyt n. 1 kk. Vaikutus alkoi parin viikon kuluttua aloituksesta. Esim. homeopaatin määräämät lääkkeet auttoivat muutamassa päivässä, mutta vaikutus myös heikkeni muutamassa viikossa. En väitäkään mitään varmaa, eikä pitkää kokemusta siis ole. Tällä hetkellä kuitenkin nautin hyvin nautituista yöunista, joiden jälkeen herääminen uuteen aamuun on ilo :) Toivotan kaikkea hyvää kanssasisarille!
mutta täällä vilisee ihastuneita viestejä siitä kun on "löytänyt" jonkun tuotteen joka sitten tepsii yöuniin ja hikoiluun jne. Kokeiltu on yks kuukausi tai jotain. Okei okei, mutta kun sitä pitäis jatkaakin sitten vuosikausia, missäs ne viestit täältä on ?
Kun ikävä kyllä tuo Menofem sisältäen tähkäkimikkiä eli ns. intiaanijuurta on todettu siis terveydelle vaaralliseksi, niin nyt kun tuo Pueraria on ilmestynyt vasta meidän markkinoille, niin koekaniinejahan siinä vasta ollaan, kun mitään pitempi aikaista tietoa sen haittavaikutuksista ole tullut vielä meillä ainakaan ilmi. En halua viedä toki iloa muilta pois, mutta pieni varovaisuus ei varmaan ole haitaksi, kun tuotteita "kokeillaan". Yksin lääkärin määräämiä hormonivalmisteitakin joutuu sitten usein vaihtamaan toisiin, kun käyttövaikutukset ilmenevät vasta pidemmän ajan jälkeen. Siinä ei yksi viikko tai pari kuukautta asiaa vielä välttämättä ilmaise. - Kaikki ok'
myös minulta kirjoitti:
mutta täällä vilisee ihastuneita viestejä siitä kun on "löytänyt" jonkun tuotteen joka sitten tepsii yöuniin ja hikoiluun jne. Kokeiltu on yks kuukausi tai jotain. Okei okei, mutta kun sitä pitäis jatkaakin sitten vuosikausia, missäs ne viestit täältä on ?
Kun ikävä kyllä tuo Menofem sisältäen tähkäkimikkiä eli ns. intiaanijuurta on todettu siis terveydelle vaaralliseksi, niin nyt kun tuo Pueraria on ilmestynyt vasta meidän markkinoille, niin koekaniinejahan siinä vasta ollaan, kun mitään pitempi aikaista tietoa sen haittavaikutuksista ole tullut vielä meillä ainakaan ilmi. En halua viedä toki iloa muilta pois, mutta pieni varovaisuus ei varmaan ole haitaksi, kun tuotteita "kokeillaan". Yksin lääkärin määräämiä hormonivalmisteitakin joutuu sitten usein vaihtamaan toisiin, kun käyttövaikutukset ilmenevät vasta pidemmän ajan jälkeen. Siinä ei yksi viikko tai pari kuukautta asiaa vielä välttämättä ilmaise.Riskinsä on aina kaikessa. Jokainen kantaa vastuun valinnoistaan. Yksi ystävä juuri sairastui rintasyöpään. Hän käytti hormonikorvaushoitoa. Tosin hänellä oli muitakin riskitekijöitä: mm. tupakointi ja lapsettomuus. Toivottavasti hoidot tepsivät.
- selostetaan tuotteissa aina
Kaikki ok' kirjoitti:
Riskinsä on aina kaikessa. Jokainen kantaa vastuun valinnoistaan. Yksi ystävä juuri sairastui rintasyöpään. Hän käytti hormonikorvaushoitoa. Tosin hänellä oli muitakin riskitekijöitä: mm. tupakointi ja lapsettomuus. Toivottavasti hoidot tepsivät.
siis lääkärien määräämissä hormonikorvaushoidoissa, joissa se useimmiten on kuitenkin hyvin pieni, samoin kohdunkaulansyöpä, aivoinfarkti jne. toisin kuin luontaislääkkeissä.
Sitäpaitsi syövän perinnöllisyysalttius on olemassa ilman hormonikorvaushoitojakin ja vaikuttanee enemmänkin.
Olisi kivaa jos hoidon saisi helposti ja halvalla, mutta pidemmän päälle näin ei vaan ole. Nyt kun vv-oireet pukkaa päälle niin tokihan sitä ekaks tulee kaikenlaista kokeiltua... - tähkäkimikkiä
myös minulta kirjoitti:
Kun ikävä kyllä tuo Menofem sisältäen tähkäkimikkiä eli ns. intiaanijuurta on todettu siis terveydelle vaaralliseksi, niin nyt kun tuo Pueraria on ilmestynyt vasta meidän markkinoille, niin koekaniinejahan siinä vasta ollaan, kun mitään pitempi aikaista tietoa sen haittavaikutuksista ole tullut vielä meillä ainakaan ilmi. En halua viedä toki iloa muilta pois, mutta pieni varovaisuus ei varmaan ole haitaksi, kun tuotteita "kokeillaan". Yksin lääkärin määräämiä hormonivalmisteitakin joutuu sitten usein vaihtamaan toisiin, kun käyttövaikutukset ilmenevät vasta pidemmän ajan jälkeen. Siinä ei yksi viikko tai pari kuukautta asiaa vielä välttämättä ilmaise.vaihtareiden alkuaikoina noin puolen vuoden ajan. Se ei vaikuttanut yöuniin, mutta vähensi kuumia aaltoja aluksi (tai sitten oli parempi jakso muutenkin). Lopetin rohdoksen syömisen kun en yllättäen pystynyt enää puhaltamaan lapsen vappuilmapalloihin kunnolla ilmaa, ihan kuin keuhkot olisivat toimineet vaajaateholla. Vatsakin oli aina turvoksissa. Jonkin ajan kuluttua luin sitten näistä maksaan kohdistuvista vaikutuksista. Suoraan sanoen; pelottaa vähän vieläkin, että tämä keuhkojen kapasiteetin laskeminen olisi johtunut jostakin tähkäkimikin aiheuttamasta turvotuksesta.
- huomasin..
myös minulta kirjoitti:
Kun ikävä kyllä tuo Menofem sisältäen tähkäkimikkiä eli ns. intiaanijuurta on todettu siis terveydelle vaaralliseksi, niin nyt kun tuo Pueraria on ilmestynyt vasta meidän markkinoille, niin koekaniinejahan siinä vasta ollaan, kun mitään pitempi aikaista tietoa sen haittavaikutuksista ole tullut vielä meillä ainakaan ilmi. En halua viedä toki iloa muilta pois, mutta pieni varovaisuus ei varmaan ole haitaksi, kun tuotteita "kokeillaan". Yksin lääkärin määräämiä hormonivalmisteitakin joutuu sitten usein vaihtamaan toisiin, kun käyttövaikutukset ilmenevät vasta pidemmän ajan jälkeen. Siinä ei yksi viikko tai pari kuukautta asiaa vielä välttämättä ilmaise.aika nopeesti jo kk käytön jälkeen saaneeni hormoonihoidosta hikoilun loppumisen kylkiäisenä turvotusta ja lihomista. Runsas kivulias vuoto vielä siihen päälle.
"Ihmerohdosta" ei vielä kahen kk käytön aikana ole tullut turvotusta, eikä lihomista, vaan ennemminkin olen tullut timmimpään kuntoon:) - Kaikki ok'
huomasin.. kirjoitti:
aika nopeesti jo kk käytön jälkeen saaneeni hormoonihoidosta hikoilun loppumisen kylkiäisenä turvotusta ja lihomista. Runsas kivulias vuoto vielä siihen päälle.
"Ihmerohdosta" ei vielä kahen kk käytön aikana ole tullut turvotusta, eikä lihomista, vaan ennemminkin olen tullut timmimpään kuntoon:)Ilokseni olen myös huomannut hiusteni voivan hyvin ja pysyvän puhtaina pidempään nyt, kun käytän "ihmerohtoa". Samanlainen vaikutus oli aikoinaan raskaudella. Valitettavasti ryppyihin em. tuote ei ole tepsinyt (ainakaan vielä). Pääasia on kuitenkin levolliset yöt ja lämpöpuuskien katoaminen. Turvotusta tai lihomista ei ole ilmennyt. Nuo taitavat olla aika yleisiä hormonien käyttäjillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733