En lemmenviestiä ainoatakaan
aio kirjoittaa päivää juhlistamaan,
mutt runoystäviäni, jotka löydän
muistelen kyllä suurella sydämellä
Ystävät toiset lähtevät,
uusiin ystäviin vaihtavat,
toiset aina luonain pysyvät,:)
heille halaukseni lempeät.
Runoystävilleni
16
379
Vastaukset
- Miekko
Nykyään kaikilla on niin kiire ja hoppu,
se on monen kauniin toveruuden loppu.
Mutta runoystävät solmitaan värssyin ja säkeistöin
ja ystävyys kestää läpi aikain, päivin ja öin.
:)- yks mies.
pitäisi osata hetkeksi pysähtyä
Hyvää ystävänpäivää sinullekin! :)
- padme_amidala
..kirjoittelet mukavia hyväntuulen runoja tänne : )
- yksmies.
sinullekin Hyvää Ystävänpäivää. :)
- yks mies.
yksmies. kirjoitti:
sinullekin Hyvää Ystävänpäivää. :)
Häämöttääkö tuolla profiilikuvasi taustalla Empire State building, vai joku joka muistuttaa sitä?
- padme_amidala
yks mies. kirjoitti:
Häämöttääkö tuolla profiilikuvasi taustalla Empire State building, vai joku joka muistuttaa sitä?
..etuoikealla olevan Hotel Pensylvanian (taitaa olla vanhimpia hotelleja) 13 kerroksessa oli meeidän huone. Pojan kanssa käytiin kaksisteen suuressa maailmassa : )
- yks mies.
padme_amidala kirjoitti:
..etuoikealla olevan Hotel Pensylvanian (taitaa olla vanhimpia hotelleja) 13 kerroksessa oli meeidän huone. Pojan kanssa käytiin kaksisteen suuressa maailmassa : )
W a u ! Mä en ole koskaan käynyt Eurooppaa pidemmällä.
Oikein hyvää ystävänpäivää...
- yks mies.
tervetuloa runopalstalle,
taidat olla vielä aika uusi täällä?
- Eräs nainen
Hyvää ystävänpäivää sinulle, yksimies!
En minäkään aio yhtään lemmenviestiä kirjoittaa. Viettää huominen kuten tämäkin päivä ystävän apuna taloa tyhjentämässä.
Kyllähän se elämä tälläkin tavalla kuluu :)..- yks mies.
auttavat silloin kun apua tarvitaan,
hienoa ystävänpäivää sinullekin. :) - Eräs nainen
yks mies. kirjoitti:
auttavat silloin kun apua tarvitaan,
hienoa ystävänpäivää sinullekin. :)Enää autotallin tyhjennys ja pölynimurointi. Ei tätä olisi kauemmin jaksanutkaan.
Muistin, että sinulla oli joskus linkkinä profiilissa Anastacian video. Joten laitan sinulle kappaleen viihdykkeeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=mbVId8cxwuI
- lindalinda1
yhtä suurella sytämmellä minäkin luen Sinua.
Hyvää ystävänpäivän iltaa !- yks mies.
ja halaus ja rutistus.
- risu
olen runojesi ystävä, koska ne ovat lajissaan niin piristäviä. Ystävänpäivä meni jo mutta muutoin kaunista kivaa kevättä sinulle.
- yks mies.
Kiitos kun poikkesit kommentoimaan,
samoin kaunista kevättä sinulle,
kirjoittelethan pian taas runoja. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602