Ollaan menos pääsiäisen aikana Saariselälle ja yövymme välillä jossain. Olisko Iin sillat siisti paikka? Vai olisko majoitusehdotuksia siihen vähän Oulun yläpuolelle.
IIN SILLAT
13
6527
Vastaukset
- Satunnaismatkailija
Hyvä sivusto kaikista majoitusmahdollisuuksista on www.matkailu.com Katso sieltä kunnan nimen mukaan ja takaisin pääset aina klikkaamalla "hakusivua".
Itse olen yöpynyt usein Oulun lentokentän lähellä Oulunsalon ja Kempeleen kunnan rajamailla sijaitsevassa hotelli Vihiluodossa. - kokemusta on
Iin silloista noin 30 km pohjoiseen on merihelmi camping. Varattavissa asuntoja, joissa yöpyä voi max 6 henkeä. Uusia ja hyväkuntoisia, saunallisia, hinta ok. Merenrannalla, näkymät huikeat. Varaukset puh:040-7434279
- myös kokemusta
Käytettävissäsi on kaksi makuuhuonetta, olohuone-keittö ja oma sauna.
Huoneistoon sopii 1-6 henkilöä.
1-2 hlö/80;-
3-4 hlö/100:-
5-6 hlö/120:-
- kyllä jees
"yövymme välillä jossain. Olisko Iin sillat siisti paikka"?
Kyllä Iin sillat ovat siisti paikka yöpyä. Mutta kannattaa majoittua ihan tien reunaan, ettei jää autojen alle. - matkalla pohjoiseen
Siistit huoneet ja kaunis jokimaisema. Eikä pahan hintainenkaan.
- siisti ja edullinen
www.nettimokki.fi/3475
- mukavuudet ym.
hinta edelliseen 2011: 6 henk./70 euroa (talvi) ja lisähenkilöt 10€/hlö
www.nettimokki.fi/3475 - mökillinen
mukavuudet ym. kirjoitti:
hinta edelliseen 2011: 6 henk./70 euroa (talvi) ja lisähenkilöt 10€/hlö
www.nettimokki.fi/3475http://www.ii.fi/mokkiporssi/sivu/fi/
lähinnä kesäaikaan
Tää Merihelmi Camping on kyl hyvä paikka. Ite olin juuri viime viikolla kyseisessä paikassa yötä. 200 m päässä Merihelmi ravintola jossa todella edullinen mutta hyvä aamupala. Suosittelen
- karavaanari 2
Iin sillat upea paikka,ja asuntoauto sekä vaunupaikat kauniilla kannaksella iijoki vieressä.Rauhallinen paikka.
- Edestakaisin
Meidän tarpeisiin tämä oli ihan hyvä huoneistohotelli:
http://www.nettimokki.com/ii/3339 - Anonyymi00013
Onko kellään tuoreita kokemuksia Iin Siltojen leirintäalueesta? Millaiset vaunu- ja telttapaikat siellä on? Olemme kesällä liikkeellä perheen kanssa – löytyykö alueelta hyvää lastenaluetta tai leikkipaikkaa, ja millaiset ovat ruuanlaittomahdollisuudet ja tulipaikat/grillauspaikat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372