IIN SILLAT

polkija61

Ollaan menos pääsiäisen aikana Saariselälle ja yövymme välillä jossain. Olisko Iin sillat siisti paikka? Vai olisko majoitusehdotuksia siihen vähän Oulun yläpuolelle.

13

6351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnaismatkailija

Hyvä sivusto kaikista majoitusmahdollisuuksista on www.matkailu.com Katso sieltä kunnan nimen mukaan ja takaisin pääset aina klikkaamalla "hakusivua".
      Itse olen yöpynyt usein Oulun lentokentän lähellä Oulunsalon ja Kempeleen kunnan rajamailla sijaitsevassa hotelli Vihiluodossa.

• kokemusta on

Iin silloista noin 30 km pohjoiseen on merihelmi camping. Varattavissa asuntoja, joissa yöpyä voi max 6 henkeä. Uusia ja hyväkuntoisia, saunallisia, hinta ok. Merenrannalla, näkymät huikeat. Varaukset puh:040-7434279

• myös kokemusta

Käytettävissäsi on kaksi makuuhuonetta, olohuone-keittö ja oma sauna.

Huoneistoon sopii 1-6 henkilöä.
        1-2 hlö/80;-

3-4 hlö/100:-

5-6 hlö/120:-

• kyllä jees

"yövymme välillä jossain. Olisko Iin sillat siisti paikka"?
      Kyllä Iin sillat ovat siisti paikka yöpyä. Mutta kannattaa majoittua ihan tien reunaan, ettei jää autojen alle.

• matkalla pohjoiseen

Siistit huoneet ja kaunis jokimaisema. Eikä pahan hintainenkaan.

• siisti ja edullinen

www.nettimokki.fi/3475

• mukavuudet ym.

hinta edelliseen 2011: 6 henk./70 euroa (talvi) ja lisähenkilöt 10€/hlö
        www.nettimokki.fi/3475

• mökillinen

• Tää Merihelmi Camping on kyl hyvä paikka. Ite olin juuri viime viikolla kyseisessä paikassa yötä. 200 m päässä Merihelmi ravintola jossa todella edullinen mutta hyvä aamupala. Suosittelen

• karavaanari 2

Iin sillat upea paikka,ja asuntoauto sekä vaunupaikat kauniilla kannaksella iijoki vieressä.Rauhallinen paikka.

• Edestakaisin
    • Anonyymi00013

Onko kellään tuoreita kokemuksia Iin Siltojen leirintäalueesta? Millaiset vaunu- ja telttapaikat siellä on? Olemme kesällä liikkeellä perheen kanssa – löytyykö alueelta hyvää lastenaluetta tai leikkipaikkaa, ja millaiset ovat ruuanlaittomahdollisuudet ja tulipaikat/grillauspaikat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3477
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      127
      1848
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      292
      1591
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      76
      1459
    5. 77
      1426
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1136
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      987
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      61
      950
    Aihe