Rengastemppu! (APUA!!)

Ongelma rannerenkaiden kans...

Osaisiko joku täällä auttaa tai vihjata mistä voisin saada apua tällaiseen ongelmaan :)

Eli, minulle kävi mielenkiintoisesti viime kesänä.. Lähdin matkalle ja mukanani olevassa meikkilaukussa/beauty-boxissa oli muiden tavaroiden seassa kolme melko ohutta (metallista?) rannerengasta.
No kun pääsin perille ja otin ne pois laukusta ne olivat menneet sisäkkäin! Siis aivan kuten taikureiden tekemissä rengastempuissa..

Olen aina luullut että noissa tempuissa on ideana vain se että renkaissa on jotkin huomaamattomat viillot joiden kautta ne saadaan ujutettua sisäkkäin mutta nämä omat renkaani ovat täysin kiinteät!

Olen näyttänyt niitä kaikille tutuilleni eikä kukaan ole saanut niitä erotettua vaikka kuinka ovat yrittäneet ja väännelleet :P

Kertokaa miten ihmeessä on edes mahdollista että ne menevät noin vain sisäkkäin itsestään eikä niitä saa sitten erilleen vaikka kuinka vääntelisi :D

4

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maagus Mamurra

"Olen aina luullut että noissa tempuissa on ideana vain se että renkaissa on jotkin huomaamattomat viillot joiden kautta ne saadaan ujutettua sisäkkäin"

Rengastemppu ei itse asiassa ole ihan tuollainen - mutta ei paljasteta sitä täällä, kiitos.

Onko varmaa, ettei renkaissasi näy kiinnityssaumaa? Renkaan voi avata ja kiinnittää takaisin kiinni sen jälkeen. Joku on voinut tehdä pienen käytännön pilan.

• rengasongelma

Sehän siinä on kun niissä ei ole minkäänlaista avausmekanismia (valmistuksessa tullut sauma kyllä näkyy mutta se on ihan hitsaussauma eikä sellaista tuosta noin vain käytännönpilana taideta tehdä :D).. Lisäksi kukaan ei ole voinut päästä niihin käsiksi koska ne omin käsin laitoin tuohon pussukkaan ennen matkalle lähtöä (niiden ollessa vielä erillään) ja heti paikalle saavuttuani vaatteita vaihtaessani otin renkaat esiin ja ne olivat yhdistyneet.. Olisin kyllä huomannut jos joku olisi laukkuani päässyt kaivelemaan :D

Täältä ei näemmä apua saa :P

• Maagus Mamurra
        rengasongelma kirjoitti:

Sehän siinä on kun niissä ei ole minkäänlaista avausmekanismia (valmistuksessa tullut sauma kyllä näkyy mutta se on ihan hitsaussauma eikä sellaista tuosta noin vain käytännönpilana taideta tehdä :D).. Lisäksi kukaan ei ole voinut päästä niihin käsiksi koska ne omin käsin laitoin tuohon pussukkaan ennen matkalle lähtöä (niiden ollessa vielä erillään) ja heti paikalle saavuttuani vaatteita vaihtaessani otin renkaat esiin ja ne olivat yhdistyneet.. Olisin kyllä huomannut jos joku olisi laukkuani päässyt kaivelemaan :D

Täältä ei näemmä apua saa :P

Ehkä sitä apua löytyy rajatieto-palstoilta sitten.

• miika13poka

Naisella, miehellä, tytöllä, tai pojalla lentää kylmää läppää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe