Osaisiko joku täällä auttaa tai vihjata mistä voisin saada apua tällaiseen ongelmaan :)
Eli, minulle kävi mielenkiintoisesti viime kesänä.. Lähdin matkalle ja mukanani olevassa meikkilaukussa/beauty-boxissa oli muiden tavaroiden seassa kolme melko ohutta (metallista?) rannerengasta.
No kun pääsin perille ja otin ne pois laukusta ne olivat menneet sisäkkäin! Siis aivan kuten taikureiden tekemissä rengastempuissa..
Olen aina luullut että noissa tempuissa on ideana vain se että renkaissa on jotkin huomaamattomat viillot joiden kautta ne saadaan ujutettua sisäkkäin mutta nämä omat renkaani ovat täysin kiinteät!
Olen näyttänyt niitä kaikille tutuilleni eikä kukaan ole saanut niitä erotettua vaikka kuinka ovat yrittäneet ja väännelleet :P
Kertokaa miten ihmeessä on edes mahdollista että ne menevät noin vain sisäkkäin itsestään eikä niitä saa sitten erilleen vaikka kuinka vääntelisi :D
Rengastemppu! (APUA!!)
4
1105
Vastaukset
- Maagus Mamurra
"Olen aina luullut että noissa tempuissa on ideana vain se että renkaissa on jotkin huomaamattomat viillot joiden kautta ne saadaan ujutettua sisäkkäin"
Rengastemppu ei itse asiassa ole ihan tuollainen - mutta ei paljasteta sitä täällä, kiitos.
Onko varmaa, ettei renkaissasi näy kiinnityssaumaa? Renkaan voi avata ja kiinnittää takaisin kiinni sen jälkeen. Joku on voinut tehdä pienen käytännön pilan.- rengasongelma
Sehän siinä on kun niissä ei ole minkäänlaista avausmekanismia (valmistuksessa tullut sauma kyllä näkyy mutta se on ihan hitsaussauma eikä sellaista tuosta noin vain käytännönpilana taideta tehdä :D).. Lisäksi kukaan ei ole voinut päästä niihin käsiksi koska ne omin käsin laitoin tuohon pussukkaan ennen matkalle lähtöä (niiden ollessa vielä erillään) ja heti paikalle saavuttuani vaatteita vaihtaessani otin renkaat esiin ja ne olivat yhdistyneet.. Olisin kyllä huomannut jos joku olisi laukkuani päässyt kaivelemaan :D
Täältä ei näemmä apua saa :P - Maagus Mamurra
rengasongelma kirjoitti:
Sehän siinä on kun niissä ei ole minkäänlaista avausmekanismia (valmistuksessa tullut sauma kyllä näkyy mutta se on ihan hitsaussauma eikä sellaista tuosta noin vain käytännönpilana taideta tehdä :D).. Lisäksi kukaan ei ole voinut päästä niihin käsiksi koska ne omin käsin laitoin tuohon pussukkaan ennen matkalle lähtöä (niiden ollessa vielä erillään) ja heti paikalle saavuttuani vaatteita vaihtaessani otin renkaat esiin ja ne olivat yhdistyneet.. Olisin kyllä huomannut jos joku olisi laukkuani päässyt kaivelemaan :D
Täältä ei näemmä apua saa :PEhkä sitä apua löytyy rajatieto-palstoilta sitten.
- miika13poka
Naisella, miehellä, tytöllä, tai pojalla lentää kylmää läppää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856