Miksi kyseinen pulju ei ollut messuilla? Viime vuonna oli, mutta nyt ei. Missä kiikastaa?
Miksi ei Classyachts ole
9
1818
Vastaukset
- kovasti..
myydä halvemmalla veneitä. Jokaisen messuneliön maksaa veneeostaja. Montako neliötä sinä halut kustantaa?
- fiksut tilaavat
suoraan saksata, lontoosta!
- sen pitäisi olla?
En ymmärtänyt ajatustasi.
- hhahhhahah
Joo ei yllätä, että et ymmärrä. ÄO on 10 niin ei sillä mitä tahansa ymmärräkään. Buahhaahaa! Hyvät naurut sai!
- ylittää 10!
hhahhhahah kirjoitti:
Joo ei yllätä, että et ymmärrä. ÄO on 10 niin ei sillä mitä tahansa ymmärräkään. Buahhaahaa! Hyvät naurut sai!
Purat harmiasi internetin keskustelufoorumilla siitä, miksi joku pikkufirma ei esiintynyt Vene 2009 näyttelyssä. Kysymyksen asettelusi ja vastausviestisi varmaankin kuvastavat oman henkisen kapasiteettisi maksimia?
- Kalles kaviar
ylittää 10! kirjoitti:
Purat harmiasi internetin keskustelufoorumilla siitä, miksi joku pikkufirma ei esiintynyt Vene 2009 näyttelyssä. Kysymyksen asettelusi ja vastausviestisi varmaankin kuvastavat oman henkisen kapasiteettisi maksimia?
Teet itsestäsi pellen. Ryhdistäydy hyvä poika.
- nou hani
Ei ole varaa?
Näin "huippulaadukasta" keskustelua kun yllä olevista iserteistä voidaan lukea ei ole löydettävissä muualta kuin suomalaisista foorumeista.
Ainakin minä häpeän!- foorumit
LonelyBird kirjoitti:
Näin "huippulaadukasta" keskustelua kun yllä olevista iserteistä voidaan lukea ei ole löydettävissä muualta kuin suomalaisista foorumeista.
Ainakin minä häpeän!En muistaakesni ole lukenut AINUTTAKAAN asiatonta
viestiä ulkomaalaisissa foorumeissa (olen käynyt monella). Kai se pitää paikkansa että suomaliset
ovat vasta laskeutuneet puusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210