Miksi kyseinen pulju ei ollut messuilla? Viime vuonna oli, mutta nyt ei. Missä kiikastaa?
Miksi ei Classyachts ole
9
1830
Vastaukset
- kovasti..
myydä halvemmalla veneitä. Jokaisen messuneliön maksaa veneeostaja. Montako neliötä sinä halut kustantaa?
- fiksut tilaavat
suoraan saksata, lontoosta!
- sen pitäisi olla?
En ymmärtänyt ajatustasi.
- hhahhhahah
Joo ei yllätä, että et ymmärrä. ÄO on 10 niin ei sillä mitä tahansa ymmärräkään. Buahhaahaa! Hyvät naurut sai!
- ylittää 10!
hhahhhahah kirjoitti:
Joo ei yllätä, että et ymmärrä. ÄO on 10 niin ei sillä mitä tahansa ymmärräkään. Buahhaahaa! Hyvät naurut sai!
Purat harmiasi internetin keskustelufoorumilla siitä, miksi joku pikkufirma ei esiintynyt Vene 2009 näyttelyssä. Kysymyksen asettelusi ja vastausviestisi varmaankin kuvastavat oman henkisen kapasiteettisi maksimia?
- Kalles kaviar
ylittää 10! kirjoitti:
Purat harmiasi internetin keskustelufoorumilla siitä, miksi joku pikkufirma ei esiintynyt Vene 2009 näyttelyssä. Kysymyksen asettelusi ja vastausviestisi varmaankin kuvastavat oman henkisen kapasiteettisi maksimia?
Teet itsestäsi pellen. Ryhdistäydy hyvä poika.
- nou hani
Ei ole varaa?
Näin "huippulaadukasta" keskustelua kun yllä olevista iserteistä voidaan lukea ei ole löydettävissä muualta kuin suomalaisista foorumeista.
Ainakin minä häpeän!- foorumit
LonelyBird kirjoitti:
Näin "huippulaadukasta" keskustelua kun yllä olevista iserteistä voidaan lukea ei ole löydettävissä muualta kuin suomalaisista foorumeista.
Ainakin minä häpeän!En muistaakesni ole lukenut AINUTTAKAAN asiatonta
viestiä ulkomaalaisissa foorumeissa (olen käynyt monella). Kai se pitää paikkansa että suomaliset
ovat vasta laskeutuneet puusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1847500Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul794161Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3833641Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1773280Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota932986Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma282514Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?
Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä1172466Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp612080- 211973
- 211866