Järeä pahoinpitely Heinolassa
18
11634
Vastaukset
- APUA
Mitä helvettiä?!?!?!?! Olis tarkotus itse lähteä tänään liikenteeseen mut uskaltaako sitä jos se hullu on vieläkin vapaalla jalalla?
- tapahtuu
Koko kaupunki taitaa olla löylynlyömä.Tulee mieleen Eppunormaalin laulu: Murheellisten laulujen maa.
- joku ehkä
mikä Kaivokadun talo oli kyseessä?
- xxxxx
Sehän oli se ystävänpäivän talo
- Ykköstykki..
xxxxx kirjoitti:
Sehän oli se ystävänpäivän talo
Pilasi muutaman YSTÄVÄNPÄIVÄN.........taas.
- heinolassa
sitten tuli nimikkeeksi tappo.. rantapuiston kasvatille pitkä kakku.
- Jospa jees
heinolassa kirjoitti:
sitten tuli nimikkeeksi tappo.. rantapuiston kasvatille pitkä kakku.
"Tapahtumaa tutkitaan murhana ja murhan yrityksenä."
Iltalehden mukaan, tekotapa ilmeisesti raaka, niin taitaa noin silloin mennäkin. Tiedä sitten, kun ei mulla ole tollasia tuomioita ollut.
- ne oli?
tietoa...
- saakasvili
on eräs sekakäyttäjä jonka sukunimi alkaa K:lla.
- hohhhoijjaaatti
Vissiinki moikki?
- siis alias
hohhhoijjaaatti kirjoitti:
Vissiinki moikki?
a.k.a Jorma K
- se oli
hohhhoijjaaatti kirjoitti:
Vissiinki moikki?
Oli sitten mätkiny kirveellä ja puukolla oikeen huolella.Noh ompahan yks sekopää vähemmän vapaallajalalla
- joka..
se oli kirjoitti:
Oli sitten mätkiny kirveellä ja puukolla oikeen huolella.Noh ompahan yks sekopää vähemmän vapaallajalalla
pani kerran baarinki remonttiin,tarvittiin kai useampi konsta.. voi shit!
- heinolassa
Tällä palstalla on sama nimi vilahdellut aiemminkin. Poliisin vanha tuttu lehden mukaan? Väkivaltatausta vai mikä?
- Väkivaltainenjoo
Onhan sillä.. Kyllähän tuo porukkaa pieksi rantapuistossa harva se päivä.
- sekopäät
kaveri itse idiootti ja lempinimeltään moikki.Kukaan ei jää kaipaamaan ku lusimaan lähtee ja en usko et kukaan ees käy kattoo.Ei mikään kova jätkä ku ainoastaan heinolan spurkujen keskuudessa, muilta sai aina turpaa ja jos kylil viel liikkuis ni turpaan sais ja huolel!
- naisystävä
toipunut, tietääkö kukaan?Ei tule helppoa olemaan hänelläkään, toivon voimia.Heinola on niin pieni kaupunki.
- zz
pop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733