Järeä pahoinpitely Heinolassa

Viime yönä...

18

11659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APUA

Mitä helvettiä?!?!?!?! Olis tarkotus itse lähteä tänään liikenteeseen mut uskaltaako sitä jos se hullu on vieläkin vapaalla jalalla?

• tapahtuu

Koko kaupunki taitaa olla löylynlyömä.Tulee mieleen Eppunormaalin laulu: Murheellisten laulujen maa.

• joku ehkä

mikä Kaivokadun talo oli kyseessä?

• xxxxx

Sehän oli se ystävänpäivän talo

• Ykköstykki..
        xxxxx kirjoitti:

Sehän oli se ystävänpäivän talo

Pilasi muutaman YSTÄVÄNPÄIVÄN.........taas.

• heinolassa

sitten tuli nimikkeeksi tappo.. rantapuiston kasvatille pitkä kakku.

• Jospa jees
        heinolassa kirjoitti:

sitten tuli nimikkeeksi tappo.. rantapuiston kasvatille pitkä kakku.

"Tapahtumaa tutkitaan murhana ja murhan yrityksenä."

Iltalehden mukaan, tekotapa ilmeisesti raaka, niin taitaa noin silloin mennäkin. Tiedä sitten, kun ei mulla ole tollasia tuomioita ollut.

• ne oli?

tietoa...

• saakasvili

on eräs sekakäyttäjä jonka sukunimi alkaa K:lla.

• hohhhoijjaaatti

Vissiinki moikki?

• siis alias
        hohhhoijjaaatti kirjoitti:

Vissiinki moikki?

a.k.a Jorma K

• se oli
        hohhhoijjaaatti kirjoitti:

Vissiinki moikki?

Oli sitten mätkiny kirveellä ja puukolla oikeen huolella.Noh ompahan yks sekopää vähemmän vapaallajalalla

• joka..
        se oli kirjoitti:

Oli sitten mätkiny kirveellä ja puukolla oikeen huolella.Noh ompahan yks sekopää vähemmän vapaallajalalla

pani kerran baarinki remonttiin,tarvittiin kai useampi konsta.. voi shit!

• heinolassa

Tällä palstalla on sama nimi vilahdellut aiemminkin. Poliisin vanha tuttu lehden mukaan? Väkivaltatausta vai mikä?

• Väkivaltainenjoo

Onhan sillä.. Kyllähän tuo porukkaa pieksi rantapuistossa harva se päivä.

• sekopäät

kaveri itse idiootti ja lempinimeltään moikki.Kukaan ei jää kaipaamaan ku lusimaan lähtee ja en usko et kukaan ees käy kattoo.Ei mikään kova jätkä ku ainoastaan heinolan spurkujen keskuudessa, muilta sai aina turpaa ja jos kylil viel liikkuis ni turpaan sais ja huolel!

• naisystävä

toipunut, tietääkö kukaan?Ei tule helppoa olemaan hänelläkään, toivon voimia.Heinola on niin pieni kaupunki.

• zz

pop

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe