Kurkkukipu ja kuume

matkalle pian...

pojalle iski flunssa ja ensi viikolla matkalle lähtö! Onko ilman reseptiä jotain hyvää yskänlääkettä saatavilla? Virustulehdukseen ei antibiootitkaan auta mutta kannattaako käydä tarkistuttamassa kuitenkin??

4

2449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveenä vasta

nyt sairaan lapsen kanssa reissuun lähtekö. Matkaa voi siirtää jos lapsi ei parane tai matkavakuutuksesta saa lääkärintodistusta vastaan rahat takaisin. Lääkäriin ilman muuta...

• Nimetön

Kuume on hankala juttu, mutta ehtiihän se ehkä hävitäkin.
      Mitä flunssan oireita? Yskänlääkkeet eivät oikein auta. Höyryhengitys on hyvää.
      Flunssaisena ehdottomasti nenäsuihkeet käyttöön (jos lapsen ikä sallii). Se avaavat käytäviä, jotka tahtovat terveelläkin tukkeutua. Korvakipu voi olla karmiva, jos on yhtään tukkoisuutta, niinkuin flunssassa yleensä on.
      Neuvotelkaa lääkärin kanssa, kyllähän ihmisiä flunssaisena matkustaa, kun se tauti voi iskeä matkakohteessakin

• matkalle pian...

..ihan pienestä lapsesta ole kysymys (koululainen) ja sillä aattelin että ei kehtais matkaa siirtää ihan vielä ainakaan. Katellaan ensin mihin suuntaan tauti kehittyy. Kuumetta on ollut ja kovaa yskää mutta nuhaa ei.
        Pelottaa että tarttuuko muihin koska voihan olla että tämä lapsi paraneekin matkustuskuntoon mutta entäs muu perhe!! No ei auta kuin seurata tilannetta...Käydään ehkä kuitenki huomenna lääkärin mielipidettä kuuntelemassa.
        Korvakipua eniten pelkään ja jos korvatulehdus on päällä niin kait siinä on tärykalvon puhkeamisen riskikin!

• kokenut että

panadol on hyvä viemään kipua pois. n.30-45min lääkkeen oton jälkeen saat lapsesi syömään ja juomaan jotain. Itse kokenut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe