Moi moi bibot!!!

Jonna Maria 12v

Onko kivaa olla bibo? Meidän koulussa pipoiksi kutsutaan vammaisia lapsia.

14

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helevetin

takia niitä pitää pilkata? ihmisiä he on siinä missä ns normaalitkin!. Ja tän viestin aloittajalle ei voi muuta sanoa kuin grow up.

• isoiskä vaan53v.

ketään ei kannata moittia,
      sillä ystäviä ei tosiaan ole koskaan yhtään liikaa,
      eikä sitä osaa olla toisille ystävä ja toisia moittia,
      siinä menee vähitellen sekaisin ja ne oikeat ystävät lähtevät vähitellen.

Neuvo.
      Opiskele ja lue kaikkia koulussa opetettuja asioita, on kivempi käydä koulua kun osaa
      ja
      kaikkia aina vähän tarvitaan taas seuraavinakin vuosina.

Ole kaikille ystävällinen.

• levoton sielu päällä maan

Kuules tämä on tosi kivaa,ala sinäkin?Kun noin kovin kiinnostaa.

Meistä kukaan ei ole tilannut tai halunnut tätä sairautta.Se on "aivoperäinen"eikä sitä voi parantaa.Lääkkeiden kanssa yritämme pärjäillä elämässä,vaihtelevalla menestyksellä.

Naureskeletko niillekkin kenellä on synnynnäinen sydänvika tai diabetes?Jos joku sairastuu syöpään?Tulee munuaisten vajaatoimintaan?

Kuules on monta sairautta jotka vaan on syntymästä saakka,tai tulee,sille kun ihminen ei mahda mitään!Ja kaikista sairauksista ei parane,ei ole lääkettä,leikkaus ei pelasta.Nauratko sillekkin?

Mieti sanojasi.Tuskin olet mikään lapsi,olet näitä nettihäiriköitä joita piisaa joka keskustelussa.Kun haluaa vaan olla ilkeä ja loukata.

Tää on sairaus muitten sairausten joukossa.Mutta sille on niin helppo nauraa,koska se on mielensairautta.Televisio ja elokuvat ruokkii väärää käsitystä,koska me kaikki olemme "hulluja ja vaarallisia psykopaatteja"

Mielensairauksia on montaa eri tyyppiä,ihmiset yksilöitä.Sairaus on erillaista kaikilla.Esim.kaikki bipot eivät ole just samanlaisia.Se teettää toisille sitä, toisille tätä.
        Minä olen työkykyinen ja olen saanut vakipaikankin vaikka esimiehet tiesivät sairaudestani.

Olin 7v määräaikaisena,olen hyvä ja pidetty työntekijä.Arvostan vakinaistamistani todella korkealle.Ja sitä että esimiehillä ei ole kivikautista ennakkoasennetta:tuota ei oteta töihin kun se on bipo.

En voi tietää kuinka kauan pärjään työelämässä.Tai milloin otan viimeisen kerran lääkkeitä ja viinaa,poistun täältä oman käden kautta.Mutta toistaiseksi pärjään siinä missä muutkin ja huolehdin lapsistani.

Että naureskele siellä ihan rauhassa vaan.Mieti kun joku sairaus tulee omalle kohdallesi,pilkka osuu omaan nilkkaan.

• Ohimeni

Kirjaimissa on jo eroa bibo ja pipo, heh. Ja vammanen ja kaksuuntanen on ihan eri asioita.

• 15.v tyttö

Tämä tuskin on oikea palsta tuollaisille kesken kasvusille kakaroille jotka eivät ymmärrä psyykkisistä sairauksista mitään.
      Itse kärsin masennuksesta just tollasten pentujen takia.

• Sittenhän sinuakin kutsutaan sillä nimellä.

• mörrö

JONNA MARIA 12V
      MUTTA ÄLÄ KOSKAAN HAUKU VAMMAISIA KOSKA KUKAAN EI VOI TIETÄÄ ELÄMÄSSÄ MITÄ OMALLE KOHDALLE SATTUU

• Eipä ole hänen kirjoitus

Huomatkaa HUOMATKAA BIOT, joku PIRULLINEN SIJAINEN ON KIRJOITTANUT LAPSEN NIMISSÄ, KUN OMA NIMI ON MENNYTTÄ. vOI vOI., TAASEN ON LAPSIA HYVÄKSI KÄYTETTY, MUTTA VAI NIMELLÄ.

ei ole sellaista lasta ja nuorta, joka ei sydämessään ajattele omia vanhempia tuollatavalla, vaikka olisikin mitä tahansa. Jossain elämän vaiheessa kuulette SIJARIT, miten lapset/nuoret osasivat MIELISELLÄ teitä, OMAN TURVALLISUUDEN TAKIA: PAINAKAA SE SINNE TYHJÄÄN KALLOONNE; JOHON VOISI VAIHTAA UUDET TÄYTTEET

• tyttö eikö sulle ole opetettu kotona,että vammaisia ei nimitellä..he ovat aivan samnveroisia ihmisiä kuin terveetkin.Ajatteleppa jos itse olisit hiukka erilainen kuin muut,ja sinua nimiteltäisiin..niin miltähän tuntuisi???

• oikeasti ja

tulee sanasta bipoläärinen eli bi on kaksi ja polar on napa, siis kaksinapainen eli on masenusta ja maniaa/hypomaniaa.

• ihan bibo !

sillä kukaan, ei kukaan voi elää avioelämää tämän kanssa.
      Mahdoton yhtälö!
      Huraamista ja syylistämistä
      viinaa ja huumeita
      mikälli olet mies joka rakastaa häntä.
      olet aivan kusessa ja samalla heti naistenhakkaja ja pedofiili!
      Vaihket olisi tehnyt mitään!

• JOITA BIBO TOITOTTAA

JA SINÄ KÄRSIT! KOSKA PUHUT TOTTA!
        SELLAINEN OIKEUSLAITOS MEILLÄ ON ETTÄ FIKSU HULLU PYSTYY MANIPULOIAAN SEN TÄYSIN VAHEILLAAN!

• Sivusta vain seuraan
        JOITA BIBO TOITOTTAA kirjoitti:

JA SINÄ KÄRSIT! KOSKA PUHUT TOTTA!
        SELLAINEN OIKEUSLAITOS MEILLÄ ON ETTÄ FIKSU HULLU PYSTYY MANIPULOIAAN SEN TÄYSIN VAHEILLAAN!

Vielä pari kertaa postaat ton sun x vaimostas niin luulen että alkaa helpottamaan, jäikö siltä x:ltä lähtiessä mitään pillereitä sinne kaappiin, vois vähän testata niitä.
        Muuten käykö x tällä lukemassa näitä totuuksia, muita asianomaisia olivat ymmärtääkseni tuomari ja poliisit, voisin kin oikeastaan tulostaa puolestasi näitä kirjoituksiasi ja vaikka lähetellä niitä virastoihin ja laitokiin nin jo varmana palauttavat rahasi. Anna sen muijjan osoite myös niin käyn hänekkekkin viemässä kopion samalla kun tarkistan lääkitykse.

Moi taas

• taivaan

On loistavaa kun taivas on rajana, sääliksi käy teitä taviksia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81