Meidän kani tykkää jyrsiä räsymattoja ja se ei riitä että se niitä vaan jyrsisi, mutta syö myös kuten tekee pahvinkin kanssa, onko siitä suolistolle haittaa, eli annanko edelleen pupeltaa? Itse olen ajatellut, että ne eivät tee kovin hyvää kanille pidemmän päälle. Entä voinko antaa ihan päivittäin kanille esim näkkileivän palasta ja sen lisäksi vielä omenanpalasta vai onko se joko tai?
Matot ja pahvi
Pupu pirteä
2
206
Vastaukset
- 2puputtajan om.
on suolistolle haittaa voi tulla esm suoltitukosta..Itse ainakin annan porkkanaa,näkkäriä,omenaa,salaatinlehteiä tai selleriä yksi tuore ruoka per päivä näkkäriä voit antaa joskus ettei kani kyllästyisi
- Pupu pirteä
Joo tuota suolitukosta itsekin pelkään siksi en annakaan sen syödä ja yritän pitää pahvit poissa, eri asia jos se vain purisi, mutta kun syö myös. Ja tuosta ruuasta niin ehkä meidän kani on vähän erikoinen, mutta sille ei maistu omena, salaatti eikä porkkana, näkkileipää se kyllä syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745