Jokainen varmasti on havainnut, että chateissa on milloin mitäkin roolipelejä ja rakennettuja persoonia, jotka pokkana kertovat ihan satua, yksityiselämästään tahi muusta.
Miten suhtaudutte ChattiRooleihin?
Ovatko ne mielestänne ihan harmitonta hupia, jonka jokainen oivaltaa - vai katalaa vedätystä herkkäuskoisemmille?
Chattien kirjoittamaton sääntö - älä usko kenenkään tarinointia, varsinkaan omaa "ELÄMÄNTARINAA" !
Tekevätkö sätit ihmiset mielestänne entistä kyynisemmäksi, kun vedätykset siellä ja toisaalla käyvät ilmeiseksi? Aloitetaan itse sama kierre ja vedätetään yksin taikka yhdessä sitten muita uunoja ;) ?
Roolipelit chateissa
19
1567
Vastaukset
- rooleista.
Jokaisella on oma roolinsa, harvapa siellä chatissa 100% oma itsensä on.
Keksityt roolit on OK, jos niillä ei tarkoituksella vedätetä/huijata ketään. Eikä häiritä muita kirjoittajia. Näissä roolihahmoissa on yleensä mukana myös paljon kirjoittajan omaa persoonaa.
Paras chatti on sellainen missä on myös huumoria, ei siis kannata ottaa muutenkaan sitä ylivakavasti. Pohjimmiltaan Chatti on viihdettä.- ikääntyvä sättäri
"Paras chatti on sellainen missä on myös huumoria, ei siis kannata ottaa muutenkaan sitä ylivakavasti. Pohjimmiltaan Chatti on viihdettä."
Allekirjoitan tuon. Treffipalstat on erikseen. Ja se jos joku ei halua paljastaa itseänsä katkerien ja seksinhinkuisten yh-mammojen ja nuoleskelijoiden raadeltavaksi omana itsenään, se on vain viisautta. - Ex-Vip-chattari
Yleensä olen "ylellä" yksikseen ja juttelen sieltä kaikille ihan tavallisia asioita.
En siis jaksa näytellä enkä tietenkään kerro omaa elämän -stooria kellekään.
Huumori, niin kuin mainitsit, on sitä rikasta chatissa, siitä minäkin pidän kunhan se ei ole liiat rietasta tai henkilökohtaista.
Eipä silti, ei mua näy chatissa usein. - että olet
ikääntyvä sättäri kirjoitti:
"Paras chatti on sellainen missä on myös huumoria, ei siis kannata ottaa muutenkaan sitä ylivakavasti. Pohjimmiltaan Chatti on viihdettä."
Allekirjoitan tuon. Treffipalstat on erikseen. Ja se jos joku ei halua paljastaa itseänsä katkerien ja seksinhinkuisten yh-mammojen ja nuoleskelijoiden raadeltavaksi omana itsenään, se on vain viisautta.ikääntyvä sättäri, ja se tulet aina olemaankin, vuodet ja katkeruus vaan karttuu.
Ihan turha selittää lässytilässyä etteikö chatti olisi myös seuranhakua ja siksi sinä ja samanlaiset tollot siellä roikutte päivästä toiseen. - päätarkoituksena
on löytää salarakkautta parisuhdettaan piristämään tai oma kulta kainaloon. Jos olen väärässä, todista se.
- ota huumorilla
Kannattaa muistaa, että netin sisältö on etupäässä viihdettä, kyllä, enemmistö sivuista on pelkkää viihdettä.
Älä siis ota chattia liian vakavasti :)
Huumoria silmään ja hassuja juttelemaan.
Jos tosikkona haluat pysyä asiassa, etsit elämänkumppania tms, ehkä chat ei ole siihen sopiva areena, kokeile mielummin treffejä tai muita "kirjepalstoja".- tuunausta
chatista, eli joko vakilempeä tai piristettä yksinäisyyteensä olipa hakija sitten parisuhteessa tai ei. Tietenkin voit sanoa, että olen väärässä...mutta kun en ole, ja tiedät sen itsekin, muttet ehkä voi sitä itsellesikään myöntää, koska silloinhan joutuisit miettimään mitä SINÄ chatista haet ;)
- örkkihippu
Et ehkä tarkoittanut roolipelaamisella sitä mitä jotkut harrastavat **-merkkien välissä, sitä minäkin nimittäin harrastan ja juuri **-merkit erottavat tämän muunlaisesta jutustelusta.
Tottakai chätissä ihmisen käyttäytyminen eroaa jo itsestään, johtuen chätin luonteesta. Mitään roolia ei tarvitse vetää, kannattaa paremminkin ymmärtää että chätissä juttelu -on- eri asia kuin livessä juttelu. Samoin kuin kirjeen kirjoittaminen eroaa puhelinkeskustelusta, ja voi antaa kuvan avoimemmasta persoonasta kuin on, tai toisinpäin.- löysin kullan chatista
No en mä usko et kaikki valehtelee mitä järkeä on pulista skeidaa.
Chatissa mut eihän siel kaanata kaikkea kertoa.
Et ei se ainakaan kaikilla mitään roolipeliä oo.
Onhan se aika noloa jos pääädytään treffeille ja on valehdellut kaiken.
- Ihmettelewä
miksi täytyy valehdella omasta elämästään tai esittää muuta mitä on? Voihan olla kertomatta niitä asioita itsestään mitä ei halua kertoa. Meitä on moneksi.
- ihmetyttää
miksi ihmiset uskaltavat avoimesti kertoa itsestän ja elämästään ihan tuntemattomille. Ja sitten päivitellään,kuinka heitä joku häiriköi. Meitä on todella moneksi.
- löysin Chatis kivan yst.
ihmetyttää kirjoitti:
miksi ihmiset uskaltavat avoimesti kertoa itsestän ja elämästään ihan tuntemattomille. Ja sitten päivitellään,kuinka heitä joku häiriköi. Meitä on todella moneksi.
Ei pidä paikaaansa et kaikki valehtelee.
Minä kerroin kaikki totta mut jätin tietenkin henk kohtaiset jutut pois.
Sit tapasin kivan kaveri johon luotin ja nyt ollaan oltu vuoden yhdessä.
Ja oli kiva tälle kaverille et en ollu mikään pas........n puhuja.
Kyl chatissa voi löytää elämän kumppanin mut ei valheen voimalla pitkälle pötkitä. - kokemuksen rintaäänellä
löysin Chatis kivan yst. kirjoitti:
Ei pidä paikaaansa et kaikki valehtelee.
Minä kerroin kaikki totta mut jätin tietenkin henk kohtaiset jutut pois.
Sit tapasin kivan kaveri johon luotin ja nyt ollaan oltu vuoden yhdessä.
Ja oli kiva tälle kaverille et en ollu mikään pas........n puhuja.
Kyl chatissa voi löytää elämän kumppanin mut ei valheen voimalla pitkälle pötkitä.esimerkiksi kirkkokahvilassa: tiedoksi vaan muillekin - käydään julmaa pilaa ihmissuhteilla. porukka (joka koostuu lähinnä parista ihmisestä todennäköisesti) pilailee naisten kustannuksella jos miestenkin.. rakkauspiloja. hyvin läpinäkyvää toki, mutta ei välttämättä uusille tulokkaille.
varoituksen sana!
- Siis_imetön
No muo ei ainakaa haittaa jos joku vetää tääl jottai omaa roolii!
Antaa vetää sit vaa, ei kannata välittää, se on mun neuvo!!!!
: ) - abc...
No ei muo aikakaa haittaa jos joku vetää jottai omaa roolii!
Antaa niitte sit vetää, ketä kiinnostaa? ei ainakaa muo!!!
Mun neuvo on et älkää välittäkö, antaa niitten vetää roolii, jos tykkää!- Miss50
''No ei muo aikakaa haittaa jos joku vetää jottai omaa roolii!
Mun neuvo on et älkää välittäkö, antaa niitten vetää roolii, jos tykkää!''
öhöm, tuo on kyllä aivan hirveää tekstiä, kuka muka pitäisi sellaisesta pelkästä ''pilailustä''.
kuka järjellinen ihminen tekisi sellaista??
Miettikää maan asukkaat, mitä oikein teette?
Ottakaa kantaa viestiini - Mrs.52
Miss50 kirjoitti:
''No ei muo aikakaa haittaa jos joku vetää jottai omaa roolii!
Mun neuvo on et älkää välittäkö, antaa niitten vetää roolii, jos tykkää!''
öhöm, tuo on kyllä aivan hirveää tekstiä, kuka muka pitäisi sellaisesta pelkästä ''pilailustä''.
kuka järjellinen ihminen tekisi sellaista??
Miettikää maan asukkaat, mitä oikein teette?
Ottakaa kantaa viestiiniIhmisiä ei tarvitse huijata. Täällä sätissä se tehdään leikillään huumorin varjolla.
Jokainenhan voi puhua vain omasta puolestaan...näin teen minäkin.
En todellakaan usko kaikkea mitä sätissä puhutaan.
Itse henkilökohtaisesti puhun aina totta,se mitä itsestäni kerron on facktaa.
Höystöjä voi tulla eli ns "lapinlisää" niinkun sanotaan..mutta se ei ole valehtelunhalua vaan oikeastaan vain määrätynlaista "huumoria".
Profiilini on ollut rekattuna nyt n 5v.
Tästä ajasta olen ollut pois useamman ½ vuotisen..eikä oikeastaan mikään ole muuttunut tänä aikana.
Aiemminkin oli ns provoilijoita mutta ei siinä mittakaavassa kuin nyt.
Tuntuu että jokaikisessä keskusteluhetkessä minkä vietän sätissä..haukutaan ja solvataan jotakuta.
Toiset,solvatut lähtevät "leikkiin mukaan" johon nämä provoilijat tähtäävätkin.
Maailmassa riittää ihmisiä,niin hyviä kuin pahojakin (ilkeitä)
Kommenttiin että jokainen meistä hakee seuraa sätistä..
noo allekirjoitan sen kyllä...mutta se onkin eriasia millaista seuraa.
Toiset voivatkin hakea elämänkumppania,toiset sexiseikkailuja avio- tai avoliittonsa piristykseksi..mene ja tiedä.
Minä voin käsi sydämmellä sanoa etten ole itselleni miestä hakemassa vaan nautin "vanhojen" tuttujen kanssa turisemisesta.
50 huoneessa on mielettömän hyviä tyyppejä ja nautin kirjoitella ja lukea heidän juttujaan.
Välillä saa vatsa kippurassa ja vedet silmissä nauraa siellä.
Se on sitä mitä minä sieltä haen.
Olen sen verran sosiaalinen nainen,en kaunotar,en hoikka..päinvastoin ylipainoinen,tavallisen näköinen nainen..vikoineen päivineen...ja niitähän löytyy.
Minua voisi kuvailla sanoilla omitunen,erikoinen ja erillainen yksilö...ei minun tarvitse miestä sätistä etsiä..kyllä live-elämässä seuraa on tarjolla...kaikesta huolimatta :o)
Eli niihin kommentteihin seuranhausta ja roolipeleistä ...
Shapi voi kuitata omasta puolestaan..ne bull shitiksi.
Kovin monet tuppaavat yleistämään asioita.
Liki kaikki naiset lokeroidaan "miehenkipeiksi" ja miehet taas muihin kategorioihin.
Täytyisi muistaa että meitä on niin moneksi,olemme kuitenkin erillaisia.
Se on hienoa jos joku kumppanin täältä sätistä löytää.
Jokainenhan on jotain tarvettaan siellä purkamassa.
Kuka liveseuraa,kuka kirjoitteluseuraa ja kuka mitäkin.
Elämämme on niin kovin lyhyt katkeruuteen,kiusaamiseen,haukkumiseen sekä suremiseen...
Ne jotka tarvitsevat useampia nikkejä sättäillessään niin so what..
jokainen taapertaa tyylillään.
Eletään elämämme täysillä...niin tekee Shapikin.
Ihanaa alkavaa syksyä kaikille
Toivotteleepi Shapi- heh
siel kyl on todella röölipelii..ukot ja akat vetää milloin mitäkin roolii..naiset miesten nikeillä miehet naisten.............hah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156