Silja Linen myynnistä Tallink Gruppille on Siljan laivoja arvosteltu vuosien mittaan. Palvelun heikkenemisestä, epäystävällisyydestä, matkavarauksien vaikeudesta yms.Moni on pettynyt.Tallink on huomannut tämän ja muutama henkilö seuraa keskustelupalstaa ja vastaa palstalla kritiikkiin myötämielisesti Siljan profiilin nostamiseksi.
Tallinkin Silja
50
3485
Vastaukset
- muutamat
olevat.Ma ei tea.
- muillakin
varustamoilla näin tehdään.Tosin lukijakunta on pientä,mutta kuitenkin.
- sssssssssss
muillakin kirjoitti:
varustamoilla näin tehdään.Tosin lukijakunta on pientä,mutta kuitenkin.
Asia voi olla toisinkinpäin. Minä itse kun en ole mitään moitittavaa huomannut palvelussa Siljalla. Voisikohan olla saman logiigan mukaan että joku haluaa tietoisesti ja ilman syytä syyttää Siljaa.
En kuitenkaan usko että kumminkaan päin tapahtuisi tämän palstan hyväksi käyttöä. Ei tämä nyt niin merkittävä palsta ole. - nk.
sssssssssss kirjoitti:
Asia voi olla toisinkinpäin. Minä itse kun en ole mitään moitittavaa huomannut palvelussa Siljalla. Voisikohan olla saman logiigan mukaan että joku haluaa tietoisesti ja ilman syytä syyttää Siljaa.
En kuitenkaan usko että kumminkaan päin tapahtuisi tämän palstan hyväksi käyttöä. Ei tämä nyt niin merkittävä palsta ole.Harmillista kun Siljaa arvostellaan.Oli loistavia ja hyviä muistoja laivoilta.
- rumpu
muillakin kirjoitti:
varustamoilla näin tehdään.Tosin lukijakunta on pientä,mutta kuitenkin.
paukkuu.Varmaan laman takia myynti lisääntyy monella medialla.Niin sanottuna piilomainontaa,
Ihan järkevää toimintaa. - tunutta
sssssssssss kirjoitti:
Asia voi olla toisinkinpäin. Minä itse kun en ole mitään moitittavaa huomannut palvelussa Siljalla. Voisikohan olla saman logiigan mukaan että joku haluaa tietoisesti ja ilman syytä syyttää Siljaa.
En kuitenkaan usko että kumminkaan päin tapahtuisi tämän palstan hyväksi käyttöä. Ei tämä nyt niin merkittävä palsta ole.porukkaa kuitenkin riittää.Eläkkeelle jäänyt Siljan kapitän ei saanut vapaamatkaa Hki-Sto. Mikä oli Siljan käytäntö ennen .Meni Mariellalla ja sai loistopalvelun.Tallinkin PR-toimmisto ei muistanut ex kapteenia.
- provoa....
tunutta kirjoitti:
porukkaa kuitenkin riittää.Eläkkeelle jäänyt Siljan kapitän ei saanut vapaamatkaa Hki-Sto. Mikä oli Siljan käytäntö ennen .Meni Mariellalla ja sai loistopalvelun.Tallinkin PR-toimmisto ei muistanut ex kapteenia.
no comments needed....
- matka
tunutta kirjoitti:
porukkaa kuitenkin riittää.Eläkkeelle jäänyt Siljan kapitän ei saanut vapaamatkaa Hki-Sto. Mikä oli Siljan käytäntö ennen .Meni Mariellalla ja sai loistopalvelun.Tallinkin PR-toimmisto ei muistanut ex kapteenia.
sai mennyt aikona Siljalta kun jäi eläkelle.Enne oli ennen ja nyt on nyt
- lukijakunta
muillakin kirjoitti:
varustamoilla näin tehdään.Tosin lukijakunta on pientä,mutta kuitenkin.
mutta kun yksi kertoo toisille ja jatkaa kertomista toisille ja se toinen toisille, ja niin eespäin,niin hyvä mainoskanava.Riippuu kuitenkin asiaan uskomista.
- alapuolella oleva
viesti ketju Isabella. Se on sitten sinun logiigallasi Viking Linen markkinoinnin kirjoittama....
- ja uppos
Tulihan se sieltä.
- muutama kirjoittaja,
varsinkin eräs, on kuin suoraan Tallink-siljan matkamyyntiosastolta.
Unohtanut vain (virolaisena?) entisen siljan Bon voyage- toivottelun ja käyttää hyvän matkan toivotuksia tilalla ...- mennää
matkalle usein ja tapahtumat ja ilmaislippuja joskus saan siljalle keskustelijoilta.
- Hiihto-HousuNainen
Älä nyt innostu tästä, mutta jos minua tarkoitat niin en ole mitenkään sidoksissa mihinkään varustamoon. Silloin kun menen laivoille menen kyllä Siljalla, enkä minä kyllä ole koskaan huomannut siellä moitittavaa. Tottakai joka paikassa voi olla yksittäistapauksia mutta mistään rakenteellisesta muutoksesta ei ole kyse. Onhan henkilökuntakin varustamoilla pysynyt suunnilleen entisellään.
Minä ainakin kirjoitan vastauksia kysymyksiin vain siitä syystä että itsekin silloin tällöin ihan oikeasti kyselen ja on kiva kun joku vastaa asialliseti ja innostuneesti. En väitä että olisin maailman kohtelian ihminen, mutta jotenkin ne hyvän matkan toivotukset tuntuu kivoilta.
Muuten, tämä on sitten vain pohdintaa, jos ei käytä rekisteröityä nicciä voi kyllä ihan anonyymisti vaikka keskustella itsensä kanssa täällä...eli vaikka seitsemän minuutin välein laittaa omaan kommenttiin ikäänkuin vahvistuksen muka jonkun toisen toimesta. En väitä että Sinä olisit tehnyt niin, mutta mahdollista täällä olisi sekin kyllä...
Hyviä Risteilyjä Kaikille Tasapuolisesti menittepä sitten punaisilla- tai valkoisilla laivoilla tai Eckeröllä tai soutu veneellä.... - näreet
Sen olen huomannut,mutta toimii kuitenkin.luen usein palstan ja saan tiedon.Sitten lähden reissuun.
- hiihtari
Hiihto-HousuNainen kirjoitti:
Älä nyt innostu tästä, mutta jos minua tarkoitat niin en ole mitenkään sidoksissa mihinkään varustamoon. Silloin kun menen laivoille menen kyllä Siljalla, enkä minä kyllä ole koskaan huomannut siellä moitittavaa. Tottakai joka paikassa voi olla yksittäistapauksia mutta mistään rakenteellisesta muutoksesta ei ole kyse. Onhan henkilökuntakin varustamoilla pysynyt suunnilleen entisellään.
Minä ainakin kirjoitan vastauksia kysymyksiin vain siitä syystä että itsekin silloin tällöin ihan oikeasti kyselen ja on kiva kun joku vastaa asialliseti ja innostuneesti. En väitä että olisin maailman kohtelian ihminen, mutta jotenkin ne hyvän matkan toivotukset tuntuu kivoilta.
Muuten, tämä on sitten vain pohdintaa, jos ei käytä rekisteröityä nicciä voi kyllä ihan anonyymisti vaikka keskustella itsensä kanssa täällä...eli vaikka seitsemän minuutin välein laittaa omaan kommenttiin ikäänkuin vahvistuksen muka jonkun toisen toimesta. En väitä että Sinä olisit tehnyt niin, mutta mahdollista täällä olisi sekin kyllä...
Hyviä Risteilyjä Kaikille Tasapuolisesti menittepä sitten punaisilla- tai valkoisilla laivoilla tai Eckeröllä tai soutu veneellä....puoli.Olen muutaman viikon seurannut keskustelua ja oletan, että keskustelijoita voi olla muutama sata,vaikka lukijoita jopa tuhansia,eli omat luetaan ja vastataan mielen mukaan.
- toinen puoli
Toinen ei.Meidän suku on jo 12. kerta ollut laiva.Tulemma 13. ensi vuonna.
- tallinki
Älä jauha paskaa!
Tallinkin nettisivujen hitaudesta jo huomaat mikä on firman palveluhalu.
Samoin on laita kaikenmaailman "kulta- ja hopeakerhojen".
Viisas matkailija tarkistaa molemmilta laivayhtiöiltä mitä rahallaan saa! Tallink jää kaikessa vertailussa hopialle!- päin
Ehkä Sinun mielestäsi, tai ainakin jostain syystä haluat täällä sanoa noin. Minä taas olen pitkä aikaisessa matkustus kokemuksessani tullut toisenlaiseen tulokseen.
Se kun sanot huutomerkkien säestämänä täällä tuollaista kertoo jotain Sinusta... - metsä vastaa,
päin kirjoitti:
Ehkä Sinun mielestäsi, tai ainakin jostain syystä haluat täällä sanoa noin. Minä taas olen pitkä aikaisessa matkustus kokemuksessani tullut toisenlaiseen tulokseen.
Se kun sanot huutomerkkien säestämänä täällä tuollaista kertoo jotain Sinusta...kun sinne huutaa!
- tallinki
päin kirjoitti:
Ehkä Sinun mielestäsi, tai ainakin jostain syystä haluat täällä sanoa noin. Minä taas olen pitkä aikaisessa matkustus kokemuksessani tullut toisenlaiseen tulokseen.
Se kun sanot huutomerkkien säestämänä täällä tuollaista kertoo jotain Sinusta..."Ehkä Sinun mielestäsi, tai ainakin jostain syystä haluat täällä sanoa noin. Minä taas olen pitkä aikaisessa matkustus kokemuksessani tullut toisenlaiseen tulokseen."
Niin, minulla ei ole noista laivoista kokemusta kuin 32 vuodelta!!!
Kuljen vuodessa n.18-25 edestakaista matkaa. Kuulun Tallinkin kultapossukerhoon, Vikigklubiin jne!!!!!!!!
Joten en varmaan omaa yhtä paljon kokemusta laivamatkailusta kuin sinä!
Kovin äkkinäisten johtopäätösten vetäminen
puolestaan kertoo sinusta jotain!!!!!
Tallinkilla kuljen vain ja ainoastaan silloin kun muualla ei ole tilaa tai Tallinkilla on muita edullisempi tarjous.
Jos sinulla kerran on kokemusta niin miksi viitsit väittää Tallinkin puolesta?
Paas verraten aivan samaa matkaa ja samalla hytillä - joskus Tallink on jopa kolme kertaa kalliimpi.
Ja sitten taxree - yksi esimerkki kertonee paljon; irtopurkki olutta Tallinkilla 2€, sama purkki Vikingillä 0.70€
Se siitä tietämyksestä. Jos käyttää sokeasti vain yhtä liikennöitsijää ei voi tietää totuutta!!!
- kuu on juustoa
No ei ole ihme, että firmalla menee heikosti, jos tuollaiseen satsattaisiin rahaa. Mietipä nyt. Foorumi, jolla yksittäiselle viestille ei yleensä löydy kuin muutama sata lukijaa, jotka nimimerkeistä ja kirjoitustyylistä päätellen ovat paljolti palstan vakiokävijöitä. Ja jotka ovat monesti jo kantansa puolesta tai vastaan lukkoonlyöneitä. Että oikein profiilin nostamiseksi olisi varaa firmalla maksaa rahaa jollekin siitä, että tämä joku vastaa nimettömiin huuteluihin nettipalstalla. Kiitos hauskasta aamulukemisesta, mutta ethän toki tuohon oikeasti usko itsekään?
- nostamista?
Soitin Tallinkin asiakaspalveluun eräästä asiasta kolme kertaa. Aina luvattiin hoitaa asia. Neljännellä kerralla pyysin saada puhua asiasta sen henkilön kanssa joka vastaa Tallinkilla ko asioista. Hänellä ei ollut ratkaisua kysymykseeni mutta otti mun yhteystietoni ja lupasi palata asiaa kun saa selvyyden jutussa.
Olen odottanut nyt kaksi vuotta - ilman minkäänlaista yhteyden ottoa Tallinkin puolelta!
Mielenkiinnolla odotan sitä "myötämielistä Tallink/Siljan profiilin nostamista".- palvelu.
Meitä oli kaksi pariskuntaa Serellä reissussa. Koimme aiheen valitukseeeen. Valitimme samasta aiheesta mutta ystäväpariskunnan valitusta noteerattu.Me saimme uuden risteilyn.Olen entinen upseeri ja puhun rohkeasti.Onkohan asiakaspalvelun vastaavalla mahdollisuus tehdä itse päätös asiasta?
- siljat
palvelu. kirjoitti:
Meitä oli kaksi pariskuntaa Serellä reissussa. Koimme aiheen valitukseeeen. Valitimme samasta aiheesta mutta ystäväpariskunnan valitusta noteerattu.Me saimme uuden risteilyn.Olen entinen upseeri ja puhun rohkeasti.Onkohan asiakaspalvelun vastaavalla mahdollisuus tehdä itse päätös asiasta?
Minäkin olen lopen kyllästynyt koko puljuun. Joskus sillä kumminkin on pakko ajaa kun muualla on täyttä.
Tallinkin mainoslause onkin; "Kun muualla on täyttä - meille mahtuu" - ja aina sujunut
siljat kirjoitti:
Minäkin olen lopen kyllästynyt koko puljuun. Joskus sillä kumminkin on pakko ajaa kun muualla on täyttä.
Tallinkin mainoslause onkin; "Kun muualla on täyttä - meille mahtuu"Olemme parinkymmenen vuoden ajan tehneet laiva matkoja Siljalla noin kuusi kertaa vuodessa. Meillä ei kyllä kertaakaan ole ollut mitään valittamista.
En väitä että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mutta jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta.
Emme kyllä me ainakaan ole huomanneet mitään moitittavaa. Oli omistajana sitten Sea Containers tai Tallink. Ruohonjuuritasolla työntekijät pysyvät kuitenkin samoina vain normaalia vaihtuvuutta lukuunottamatta. - vaan peruuttako
ja aina sujunut kirjoitti:
Olemme parinkymmenen vuoden ajan tehneet laiva matkoja Siljalla noin kuusi kertaa vuodessa. Meillä ei kyllä kertaakaan ole ollut mitään valittamista.
En väitä että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mutta jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta.
Emme kyllä me ainakaan ole huomanneet mitään moitittavaa. Oli omistajana sitten Sea Containers tai Tallink. Ruohonjuuritasolla työntekijät pysyvät kuitenkin samoina vain normaalia vaihtuvuutta lukuunottamatta.maksettua matkaa, sillä rahojen takaisinsaanti
on toivotonta. Itse odottanut jo yli kaksi kuukautta vaikka peruutus tehtiin aivan ajoissa ja
virkailija otti tilinumeron, varmisti vielä että
se on oikein, mutta rahoja ei vaan ole näkynyt.
Että sellainen yritys, Club-kortti palautettu. - ..............
vaan peruuttako kirjoitti:
maksettua matkaa, sillä rahojen takaisinsaanti
on toivotonta. Itse odottanut jo yli kaksi kuukautta vaikka peruutus tehtiin aivan ajoissa ja
virkailija otti tilinumeron, varmisti vielä että
se on oikein, mutta rahoja ei vaan ole näkynyt.
Että sellainen yritys, Club-kortti palautettu.Luulen että minäkin palautan sen Viking Club korttini....
- tallinkin
asiakaspalveluhan pelaa sellaiseen vanhaan kunnon neukkutyyliin "asiakas on aina väärässä!"
- hakuista?
ja aina sujunut kirjoitti:
Olemme parinkymmenen vuoden ajan tehneet laiva matkoja Siljalla noin kuusi kertaa vuodessa. Meillä ei kyllä kertaakaan ole ollut mitään valittamista.
En väitä että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mutta jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta.
Emme kyllä me ainakaan ole huomanneet mitään moitittavaa. Oli omistajana sitten Sea Containers tai Tallink. Ruohonjuuritasolla työntekijät pysyvät kuitenkin samoina vain normaalia vaihtuvuutta lukuunottamatta.No just joo!
"jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta."
Nyt kyllä kehut hiukan liikaa tai sitten olet matkustanut VAIN Tallink/Siljalla. Jos ei ole mihin vertaa - tai ei haluakaan vertailla - niin kyllä Sillik Linekin riittää.
Itse olen matkustellut Ruotsi-Suomi välillä yli kolmekymmentä vuotta, 10-20 edestakaista matkaa/vuosi. Olen käyttänyt matkustamiseeni kaikkia mahdollisia yhtiöitä. Omien kokemusteni perusteella en kirjoittaisi missään nimessä että "Siljalla sujuu". Paas kokeillen esim. Tallinkin nettisivuja ja vertaan niiden helppoutta, nopeutta ja toimivuutta vaikka Viking Linen vastaaviin.
Olen joutunut soittamaan Tallinkiin kymmeniä kertoja varatakseni matkan koska nettisivuilta en sitä voinut tehdä. Joka kerta olen tosin saanut sitkeän kinastelun jälkeen sen lisämaksun pois joka aiheutuu puh.tilauksesta.
Lisäksi olen "kultapossukerholaisena" saanut tarjouksia matkoista sellaisille päiville jolloin laiva ei edes kulje.
Tallinkin tullessa yhtiöön on mukaan todellakin tullut vahva "neukun" maku eli edellisen omistajan aikana Silja oli kieltämättä parempi.
En mainosta - puhun vain ja ainoastaan kokemuksistani joita olen kerännyt satojen laivamatkojeni aikana. - mikä..
hakuista? kirjoitti:
No just joo!
"jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta."
Nyt kyllä kehut hiukan liikaa tai sitten olet matkustanut VAIN Tallink/Siljalla. Jos ei ole mihin vertaa - tai ei haluakaan vertailla - niin kyllä Sillik Linekin riittää.
Itse olen matkustellut Ruotsi-Suomi välillä yli kolmekymmentä vuotta, 10-20 edestakaista matkaa/vuosi. Olen käyttänyt matkustamiseeni kaikkia mahdollisia yhtiöitä. Omien kokemusteni perusteella en kirjoittaisi missään nimessä että "Siljalla sujuu". Paas kokeillen esim. Tallinkin nettisivuja ja vertaan niiden helppoutta, nopeutta ja toimivuutta vaikka Viking Linen vastaaviin.
Olen joutunut soittamaan Tallinkiin kymmeniä kertoja varatakseni matkan koska nettisivuilta en sitä voinut tehdä. Joka kerta olen tosin saanut sitkeän kinastelun jälkeen sen lisämaksun pois joka aiheutuu puh.tilauksesta.
Lisäksi olen "kultapossukerholaisena" saanut tarjouksia matkoista sellaisille päiville jolloin laiva ei edes kulje.
Tallinkin tullessa yhtiöön on mukaan todellakin tullut vahva "neukun" maku eli edellisen omistajan aikana Silja oli kieltämättä parempi.
En mainosta - puhun vain ja ainoastaan kokemuksistani joita olen kerännyt satojen laivamatkojeni aikana.lisämaksu tulee puhelinvarauksesta? en saa päähäni, vaikka kuinka yritän miettiä....
- hakuista?
mikä.. kirjoitti:
lisämaksu tulee puhelinvarauksesta? en saa päähäni, vaikka kuinka yritän miettiä....
Auttaisko se sinua ymmärtämään kun toistan, että kuljen HYVIN paljon ja usein tuota Ruotsi-Suomi reittiä, kymmeniä kertoja vuosittain.
Kun varaan matkaa Suomeen Ruotsista käsin niin puhelinvarausmaksu on 50Sek. Kyllä sinun tämä PITÄISI tietää jos kerran olet kaksikymmentä vuotta tätä väliä kulkenut - niin kuin kerroit!
Netissä varaus on ilmainen mutta kokemani mukaan Silja/Tallinkin kotisivuilla nettivaraus ei aina onnistu vaan on pakko soittaa ja maksaa...
Näin se vaan on vaikka kuinka kiemurtelisi. - lllllllllllllll
hakuista? kirjoitti:
No just joo!
"jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta."
Nyt kyllä kehut hiukan liikaa tai sitten olet matkustanut VAIN Tallink/Siljalla. Jos ei ole mihin vertaa - tai ei haluakaan vertailla - niin kyllä Sillik Linekin riittää.
Itse olen matkustellut Ruotsi-Suomi välillä yli kolmekymmentä vuotta, 10-20 edestakaista matkaa/vuosi. Olen käyttänyt matkustamiseeni kaikkia mahdollisia yhtiöitä. Omien kokemusteni perusteella en kirjoittaisi missään nimessä että "Siljalla sujuu". Paas kokeillen esim. Tallinkin nettisivuja ja vertaan niiden helppoutta, nopeutta ja toimivuutta vaikka Viking Linen vastaaviin.
Olen joutunut soittamaan Tallinkiin kymmeniä kertoja varatakseni matkan koska nettisivuilta en sitä voinut tehdä. Joka kerta olen tosin saanut sitkeän kinastelun jälkeen sen lisämaksun pois joka aiheutuu puh.tilauksesta.
Lisäksi olen "kultapossukerholaisena" saanut tarjouksia matkoista sellaisille päiville jolloin laiva ei edes kulje.
Tallinkin tullessa yhtiöön on mukaan todellakin tullut vahva "neukun" maku eli edellisen omistajan aikana Silja oli kieltämättä parempi.
En mainosta - puhun vain ja ainoastaan kokemuksistani joita olen kerännyt satojen laivamatkojeni aikana.Puhut muuneltua totuutta, koska sanot omistavasi Club One Goldin. Silloin Sinulla on ilmainen palvelunumero, jossa soittaminen Siljaan on ilmaista. Eli et tarvitse mitään sitkeää kinastelua maksun poistamisesta, koska sitä ei alun perin ole ollutkaan.
Jos taas et oikeasti edes sitä tiennyt, niin en ihmettele että olisit netissä kompuroija...vaikuttaa kyllä niin provolta...vaikka pian vastaatkin että sata vuotisen kokemuksesi perusteella sitä ja tätä... - hakuista?
lllllllllllllll kirjoitti:
Puhut muuneltua totuutta, koska sanot omistavasi Club One Goldin. Silloin Sinulla on ilmainen palvelunumero, jossa soittaminen Siljaan on ilmaista. Eli et tarvitse mitään sitkeää kinastelua maksun poistamisesta, koska sitä ei alun perin ole ollutkaan.
Jos taas et oikeasti edes sitä tiennyt, niin en ihmettele että olisit netissä kompuroija...vaikuttaa kyllä niin provolta...vaikka pian vastaatkin että sata vuotisen kokemuksesi perusteella sitä ja tätä...Aijaha, minä siis valehtelen!
Taidat tosiaan olla Sillinkin asiakaspalvelun palkkaama! Tiedän tasan tarkkaan tallinkin kultapossukerhon säännöt, edut, puhelinnumerot ja toiminnan. Älä niissä minua opeta!!! Enkä usko että netinkään käytössä pystyt minua opettamaan - luulla saat mitä haluat.
Viimeksi jouduin soittamaan Tukholmassa tuohon VIP-numeroon 020-5555jne 18.02.2009 klo n.14.00 svensktid. Puhelinvarausmaksusta kinastelimme silloinkin useita minuutteja. Jos sinulla on ehkä muita kokemuksia - minulla on omani.
SiljaTallink kiistää asiakaspalvelussa yleensä kaikki epäkohdat - juuri kuin sinäkin. Siksi epäilen vahvasti sinun motiivejasi kirjoitella täällä.
Jos olet Tallinkin palkkaam niin annapa nimesi niin minä olen valmis antamaan klubinumoroni, varausnumeroni yms tiedot jotta voit tarkistaa tuon varausmaksun ja lopettaa julkisen valehtelijaksi nimittelyn!
Noin se silti menee vaikka kuinka kiemurtelisi! - Clubi-
hakuista? kirjoitti:
No just joo!
"jotenkin tuntuu nuo valitukset vaikuttavan hiukan tarkoitushakuisilta."
Nyt kyllä kehut hiukan liikaa tai sitten olet matkustanut VAIN Tallink/Siljalla. Jos ei ole mihin vertaa - tai ei haluakaan vertailla - niin kyllä Sillik Linekin riittää.
Itse olen matkustellut Ruotsi-Suomi välillä yli kolmekymmentä vuotta, 10-20 edestakaista matkaa/vuosi. Olen käyttänyt matkustamiseeni kaikkia mahdollisia yhtiöitä. Omien kokemusteni perusteella en kirjoittaisi missään nimessä että "Siljalla sujuu". Paas kokeillen esim. Tallinkin nettisivuja ja vertaan niiden helppoutta, nopeutta ja toimivuutta vaikka Viking Linen vastaaviin.
Olen joutunut soittamaan Tallinkiin kymmeniä kertoja varatakseni matkan koska nettisivuilta en sitä voinut tehdä. Joka kerta olen tosin saanut sitkeän kinastelun jälkeen sen lisämaksun pois joka aiheutuu puh.tilauksesta.
Lisäksi olen "kultapossukerholaisena" saanut tarjouksia matkoista sellaisille päiville jolloin laiva ei edes kulje.
Tallinkin tullessa yhtiöön on mukaan todellakin tullut vahva "neukun" maku eli edellisen omistajan aikana Silja oli kieltämättä parempi.
En mainosta - puhun vain ja ainoastaan kokemuksistani joita olen kerännyt satojen laivamatkojeni aikana.>
En löydä kummaltakaan sivustolta ongelmia. Voisitko täsmentää ongelmiasi, vai tarkoitatko, että Tallink Siljan sivut ovat paremmat?
Paljonko puhelinmaksu on kultakorttilaiselle?
Voisit siis hieman eritellä ylläolevia _ongelmia_ ja kertoa niiden taustoista? - hakuista?
Clubi- kirjoitti:
>
En löydä kummaltakaan sivustolta ongelmia. Voisitko täsmentää ongelmiasi, vai tarkoitatko, että Tallink Siljan sivut ovat paremmat?
Paljonko puhelinmaksu on kultakorttilaiselle?
Voisit siis hieman eritellä ylläolevia _ongelmia_ ja kertoa niiden taustoista?"En löydä kummaltakaan sivustolta ongelmia. Voisitko täsmentää ongelmiasi,"
Ei ole minun syyni jos havaintokykysi on puutteellinen.
"Miksi et ole voinut tehdä varausta nettisivulla?"
Koska sivut eivät tunne tarjouskoodeja tai varaus toistuvasti keskeytyy.
"Kertoisitko millaisista tarjouksista on kyse, kun itse en ole saanut ko. tarjouksia?"
Täysin turhaa kertoa niistä sinulle - asiakaspalveluun olen ne kertonut!
"Paljonko puhelinmaksu on kultakorttilaiselle?"
Ei ihme jos et ole tarjouksia saanut kun et sen vertaa ole kultapossukerhokorttiasi (Sinulla ei varmaankaan sellaista ole) käyttänyt että edes tätä tietäisit.
No minäpä kerron; itse puhelu on ilmainen mutta serviceavgift on 50Sek
"Voisit siis hieman eritellä ylläolevia _ongelmia_ ja kertoa niiden taustoista? "
Miksi tämän enempää niitä täällä repostelisin - minulla on parempaakin tekemistä.
Mulla on sen verran munaa että seison kirjoitusteni takana - toisin kuin jotkut muut - mutta tämnä asian syvällisempi retostelu täällä suomi24-palstoilla on aivan turha.
Asiakaspalvelu tuntee jokaisen kertomani yksityiskohdan. Jos sinä et niitä usko - sille en minä voi yhtään mitään. Mutta valehtelijaksi äläperusteettomasti julkisesti ketään syytä!
Jos tuon verran sivistyksestä osallinen olet;-)
Edelleen toivon, että jos keskustelun aloittajan avauksessa on perää että Sillink-yhtiö on tässä juonessa jotenkin mukana niin olen mielelläni tavoitettavissa spostilla [email protected] Asiattomat mailinlähettäjät spärrätaan.
Tällä palstalla en enää jatka. - "sivusta seurannut"
Clubi- kirjoitti:
>
En löydä kummaltakaan sivustolta ongelmia. Voisitko täsmentää ongelmiasi, vai tarkoitatko, että Tallink Siljan sivut ovat paremmat?
Paljonko puhelinmaksu on kultakorttilaiselle?
Voisit siis hieman eritellä ylläolevia _ongelmia_ ja kertoa niiden taustoista?Oletko tietoinen laivoilla tapahtuvista seisokeista huoltotöiden vuoksi (näitä töitä tuskin tehdään pelkästään jouluna).
Tallinkin sivut ovat myös hankalammat käyttää kuin kilpailijan, tämä on pakko myöntää.
Ilmeisesti sinulta on nyt jäänyt jotain huomaamatta kehuessasi tallink konsernin palveluja.
Nimimerkistäsi huomioiden tunnistan sinut suureksi silja-intoilijaksi, tietämyksesi ei ole koskaan ollut huipputasoa.
Tälläkin kertaa normaali riman alitus sinulta. - tämä serviceagift..
hakuista? kirjoitti:
"En löydä kummaltakaan sivustolta ongelmia. Voisitko täsmentää ongelmiasi,"
Ei ole minun syyni jos havaintokykysi on puutteellinen.
"Miksi et ole voinut tehdä varausta nettisivulla?"
Koska sivut eivät tunne tarjouskoodeja tai varaus toistuvasti keskeytyy.
"Kertoisitko millaisista tarjouksista on kyse, kun itse en ole saanut ko. tarjouksia?"
Täysin turhaa kertoa niistä sinulle - asiakaspalveluun olen ne kertonut!
"Paljonko puhelinmaksu on kultakorttilaiselle?"
Ei ihme jos et ole tarjouksia saanut kun et sen vertaa ole kultapossukerhokorttiasi (Sinulla ei varmaankaan sellaista ole) käyttänyt että edes tätä tietäisit.
No minäpä kerron; itse puhelu on ilmainen mutta serviceavgift on 50Sek
"Voisit siis hieman eritellä ylläolevia _ongelmia_ ja kertoa niiden taustoista? "
Miksi tämän enempää niitä täällä repostelisin - minulla on parempaakin tekemistä.
Mulla on sen verran munaa että seison kirjoitusteni takana - toisin kuin jotkut muut - mutta tämnä asian syvällisempi retostelu täällä suomi24-palstoilla on aivan turha.
Asiakaspalvelu tuntee jokaisen kertomani yksityiskohdan. Jos sinä et niitä usko - sille en minä voi yhtään mitään. Mutta valehtelijaksi äläperusteettomasti julkisesti ketään syytä!
Jos tuon verran sivistyksestä osallinen olet;-)
Edelleen toivon, että jos keskustelun aloittajan avauksessa on perää että Sillink-yhtiö on tässä juonessa jotenkin mukana niin olen mielelläni tavoitettavissa spostilla [email protected] Asiattomat mailinlähettäjät spärrätaan.
Tällä palstalla en enää jatka.sitten vaan ruotsin puolella? koska minulle ei ole kyllä koskaan tullut mitään ylimääräisiä kuluja vaikka varaankin puhelimella. En ole henkilö, jonka kanssa täällä taistelet vaan kiinnostaa ihan tietää, koska en ole tällaisia maksuja kyllä omiin varauksiini koskaan saanut..
- puhelinlaskussa
tämä serviceagift.. kirjoitti:
sitten vaan ruotsin puolella? koska minulle ei ole kyllä koskaan tullut mitään ylimääräisiä kuluja vaikka varaankin puhelimella. En ole henkilö, jonka kanssa täällä taistelet vaan kiinnostaa ihan tietää, koska en ole tällaisia maksuja kyllä omiin varauksiini koskaan saanut..
Ruotsin käytäntöä en tiedä mutta Suomessa puhelinvarauksissa tuo "ylimääräinen" kulu tulee maksettavaksi puhelinlaskussa.
Tallink/siljalla maksu on 1,64€ ppm.
Suoraan matkan hinnassa maksu ei näy. Minäkään en ole se henkilö, jonka kanssa sinä täällä taistelet ihan vaan sivullisena huomautan.
Olisi muuten aika kivaa jos käytettäisiin yhdessä keskustelussa koko ajan samaa nimimerkkiä niin tietäis kuka milloinkin jotain kirjoittaa. - tämä puhelinmaksu..
puhelinlaskussa kirjoitti:
Ruotsin käytäntöä en tiedä mutta Suomessa puhelinvarauksissa tuo "ylimääräinen" kulu tulee maksettavaksi puhelinlaskussa.
Tallink/siljalla maksu on 1,64€ ppm.
Suoraan matkan hinnassa maksu ei näy. Minäkään en ole se henkilö, jonka kanssa sinä täällä taistelet ihan vaan sivullisena huomautan.
Olisi muuten aika kivaa jos käytettäisiin yhdessä keskustelussa koko ajan samaa nimimerkkiä niin tietäis kuka milloinkin jotain kirjoittaa.se ei nyt kuitenkaan voinut olla kyseisen henkilön kohdalla, koska hänellä on kultakortti, ja siis ilmainen palvelunumero..
- llllllllllllll
puhelinlaskussa kirjoitti:
Ruotsin käytäntöä en tiedä mutta Suomessa puhelinvarauksissa tuo "ylimääräinen" kulu tulee maksettavaksi puhelinlaskussa.
Tallink/siljalla maksu on 1,64€ ppm.
Suoraan matkan hinnassa maksu ei näy. Minäkään en ole se henkilö, jonka kanssa sinä täällä taistelet ihan vaan sivullisena huomautan.
Olisi muuten aika kivaa jos käytettäisiin yhdessä keskustelussa koko ajan samaa nimimerkkiä niin tietäis kuka milloinkin jotain kirjoittaa.Club One Gold asiakkaille ei tule puhelin maksuja ollenkaan siinä omassa numerossaan. Muille tasoille, niinkuin myös Vikingillä tulee se n.1,64 per vastattu puhelu plus ppm.
Siitä tässä oli puhe että Gold asiakkaille puhelut on ilmaisia Siljalla. Siinä on jo alussa se ilmaisen puhelun antava numerosarja. Sitä ei veloiteta myöhemmin puhelinlaskussa eikä matkan hinnassa. - Clubi-
"sivusta seurannut" kirjoitti:
Oletko tietoinen laivoilla tapahtuvista seisokeista huoltotöiden vuoksi (näitä töitä tuskin tehdään pelkästään jouluna).
Tallinkin sivut ovat myös hankalammat käyttää kuin kilpailijan, tämä on pakko myöntää.
Ilmeisesti sinulta on nyt jäänyt jotain huomaamatta kehuessasi tallink konsernin palveluja.
Nimimerkistäsi huomioiden tunnistan sinut suureksi silja-intoilijaksi, tietämyksesi ei ole koskaan ollut huipputasoa.
Tälläkin kertaa normaali riman alitus sinulta.On se vaan perin merkillinen juttu, jos kyseiset tarjoukset ovat postitettu vain ko. kirjoittajalle, kun en esim. itse ole sellaisia koskaan saanut.
Miksi on pakko myöntää? Ei minulla vaan ole ollut ongelmia käyttää kummankaan yhtiön sivuja.
Mitähän se voisi olla?
En kai ole ikinä väittänytkään omaavani erityistä tietämystä, kerronhan vain kokemuksistani, kuten niin moni täällä.
Rimat voivat roikkua eri korkeuksilla riippuen kirjoittajasta......
- S.Laine
Näin katsomme oman työn ohessa ja vastaamme epäasialiseen kritikkiin.
- palvelua.
Ihanko omasta tahdosta?
- Täiesti
hullu! Eihän kukaan voi vihata jotain yhtiötä noin paljoa oikeasti! Aivan samanlaista hyvää palvelua ja ruokaa saa niin Vikingin, Tallinkin, Siljan, Eckerön, Birkan, Finnlinesin ja niin edelleen laivoilla. Sitä paitsi on muuten tasan samat ihmiset Siljan laivoilla töissä kuin ennen. Suomalaisia ja ruotsalaisia tavallisia ihmisiä, joista tunnen aika monta.
- onkin
vielä hyvää,mutta ateria per/matkustaja maksaa varustamolle vähemmän.Ja se hieman näkyy ja maistuu.Kuten eestiläinen keittiömestari sanoi; On tehtävä mahdollisimman kallista ruokaa mahdollisimman halvalla.
- olla aika
kyllästyneitä Tallinkin touhuihin.Tytäryhtiössä Siljalla kuitenkin pyritään kaikin keinoin pitämään yllä entistä Siljabrändiä.
- Anonyymi
Siitäajasta : syksyllä lastasimme ropsia Salven edessä . Koittakaa arvella , kun tulee 3 arvausta niin sanon
- Anonyymi
Kyllähän asiakaspalautetta on kuunneltava. Sekä asiallisesta kritiikistä käytäntöjä parannettava.
- Anonyymi
Kävin Ruotsin risteilyllä ja hauskaa oli. Heti piti saavuttua päästä TB:lle munkkikahveille. Kassatypy kehui uutta nahkatakkiani. Ei ollut kallis Ruotsissa. Ja samanlaista ei Tuppukylästä saakkaan. On oikeen hapsut hihoissa. Nyt jäi pubissa käynti väliin, mutta keskiviikkona käydään siellä tikkaa heittämässä. Pohjiksi ota Absolut-Vodkaa. Tuli tuotua laatikollinen sitä. Hyvää Lidlin Colan kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082