OSTIN TOLLASEN VASTA.TARVIS TIETOA JOLLA ON TAI OLLUT.VIAT,HUOLLOT JA MILLOIN NE TEHDÄ ,KUN EI KIRJOJA MITÄÄN MUKAAN TULLUT.AJ.35TKM.EN USKO NOIHIN MUT MITTARISSA 35TKM JA ENT.OM JA SITÄ EDELLINEN TIESI ET ED.MITTARI VAIHDETTU SIINÄ OLI 20TKM ENEMMÄN KUIN TOI 35TKM ELI PITÄIS OLLA JOTAIN.eLI NYT OLIS YHT.AJ.55TKM..VENTTIILI REMONTISTA KUITIT V.2006 H.1250E MINUSTA VENTTIILIT ÄÄNTÄÄ LIIKAA JA KONE MUUTENKIN PITÄÄ ÄÄNTÄ ENEMMÄN KUIN YAMAHAN 600 VM.96 ,Että onko kawan kone jotenkin kovempi ääninen vaivikaa..olisko jakopää,tuntuu vaan että moottorin laakerit ,vaihteisto pitää kovempaa ääntä ,mitä tarvis.Ei kyllä ollut 1100 ennen että luulenko vaan turhia????
KAWASAKIN ZZR 1100 VM.90-TIETOA
16
4743
Vastaukset
- vanhemmissa pyörissä
On se sitten mikä merkki vaan,niin tottakai paljon ajetussa ja iäkkäämmässä mopossa enempi
mekaanisia ääniä. Jos mittari vaihdettu saattaa olla ajettu jo 100tuhatta?
Normaalistihan tuon ikäisillä isommilla pyörillä on jo ajettu paljon.. eli kilinät sen mukaan.
Jakoketju noissa yleensä kilistelee,varsinkin kylmänä ,käynnistettäessä. - Hokasu
Venaremonttia ei keskimäärin tarvi tehdä alle 100tkm. Kone pitää mekaanisia ääniä jonkin verran, mutta eroja löytyy. Voihan olla että kone on jo loppuun ajettu, kyllä se ilmoittaa itsestään. Toivottavasti et ole maksanut siitä liikaa, näkyy nuo hinnat olevan vieläkin yläkanttiin. Minulla oli myös vm:90 ml 60tkm. Se kävi kohtuu sievästi, paitsi 5 vaihteessa oli vähän häikkää. Konehan on aika kestävä, kun huoltaa hyvin, eikä aina huudata konetta punarajalla.
- tietämätön aloittelija
joo kiitti,pyörään kerran vaihdettu mitteristo entisellä ajettu 60tkm ja nyt tällä mikä paikallaan lasissa nyt 31tkm sama sille mitä on ei sinänsä haittaa tän ikäsissä enää.
mut venaremppa tosiaan tehty ,minusta ne venat pitää ääntä liikaa ja kun kierroksia nostaa vähän heittää eli onko sittenkin jakopäästä mikä kuuluu vaikka kuulostas napinalta joka puolella.sitten kylmässä tilassa kun joutuu pitään käymään ei taho lähteä,onko moottorissa tässä mallissa se et jos öljyä vähän tai jäätyy öljyt ei käynnisty tai pysy käynnissä kun sellasta tekee.täytyy viedä lämpimään ja vaihtaa suodatin ja öljyt.luulen et moottori öljyt pääsi jäätymään kun ei lämmitystä ja siksi ei taho toimii.ei mitään hajua näistä jutuista. - Hokasu
tietämätön aloittelija kirjoitti:
joo kiitti,pyörään kerran vaihdettu mitteristo entisellä ajettu 60tkm ja nyt tällä mikä paikallaan lasissa nyt 31tkm sama sille mitä on ei sinänsä haittaa tän ikäsissä enää.
mut venaremppa tosiaan tehty ,minusta ne venat pitää ääntä liikaa ja kun kierroksia nostaa vähän heittää eli onko sittenkin jakopäästä mikä kuuluu vaikka kuulostas napinalta joka puolella.sitten kylmässä tilassa kun joutuu pitään käymään ei taho lähteä,onko moottorissa tässä mallissa se et jos öljyä vähän tai jäätyy öljyt ei käynnisty tai pysy käynnissä kun sellasta tekee.täytyy viedä lämpimään ja vaihtaa suodatin ja öljyt.luulen et moottori öljyt pääsi jäätymään kun ei lämmitystä ja siksi ei taho toimii.ei mitään hajua näistä jutuista.On tärkeää että koneessa on tarpeeksi öljyä, mieluimmin puolisynteettistä ja ylärajassa.
Kannattaa vaikka puhaltimella lämmittää kone, jos se on ollut kylmässä. ZZR on kyllä vähän sellainen, että kun pidempään seisoo, niin on huono lähteen käyntiin.
Minä olen käynnistellyt Kawoja talvella noin 2-4 viikon välein, niin että flekti menee päälle. - kone pakkasessa
tietämätön aloittelija kirjoitti:
joo kiitti,pyörään kerran vaihdettu mitteristo entisellä ajettu 60tkm ja nyt tällä mikä paikallaan lasissa nyt 31tkm sama sille mitä on ei sinänsä haittaa tän ikäsissä enää.
mut venaremppa tosiaan tehty ,minusta ne venat pitää ääntä liikaa ja kun kierroksia nostaa vähän heittää eli onko sittenkin jakopäästä mikä kuuluu vaikka kuulostas napinalta joka puolella.sitten kylmässä tilassa kun joutuu pitään käymään ei taho lähteä,onko moottorissa tässä mallissa se et jos öljyä vähän tai jäätyy öljyt ei käynnisty tai pysy käynnissä kun sellasta tekee.täytyy viedä lämpimään ja vaihtaa suodatin ja öljyt.luulen et moottori öljyt pääsi jäätymään kun ei lämmitystä ja siksi ei taho toimii.ei mitään hajua näistä jutuista.Kannattaakohan sitten käynnistellä,jos öljyt
jähmeät, pyörä seissyt pakkasessa?
En kyllä menis käynnistelemään jos koneessa
kesäöljyt,esim 20w50 ne on pakkasesessa aika
jäykkää tavaraa.
Tuon ikäiseen en kyllä laittais ees osasynteettistä vaan mineraalia,voi alkaa tiivisteet ja stefat vuotamaan synteettisellä..
- moottoripyora.org
moottoripyora.org
Ja jos jotain kysyt, niin ÄLÄ käytä isoja kirjaimia koko ajan ja tee kappalejako. Vittumaista lukea tuollaista...- kawa zzr
Eli pyörään josta kyselin mitä vikaa ja niin edelleen. liike käski laittaa täys synteettiset öljyt suodatin uusittu pyörä purettu ja kasattu vika löytyi, käynnistys vaikeuteen ,moottori suht hyväkuntoinen,laatikko toimii hyvin ajettu nyt vähän tänä keväänä. pyörässä ei ole mitään talvi rajoituksia eli pitää käynnistyä aina ja suht heti ostasin ohjainyksikön jos jollakin olis myydä ,korjasin entisen ,mut varalta. muuten pyörä varma ja käynnistyy hyvin.kiitos kaikille.
- make ZZR ?
kawa zzr kirjoitti:
Eli pyörään josta kyselin mitä vikaa ja niin edelleen. liike käski laittaa täys synteettiset öljyt suodatin uusittu pyörä purettu ja kasattu vika löytyi, käynnistys vaikeuteen ,moottori suht hyväkuntoinen,laatikko toimii hyvin ajettu nyt vähän tänä keväänä. pyörässä ei ole mitään talvi rajoituksia eli pitää käynnistyä aina ja suht heti ostasin ohjainyksikön jos jollakin olis myydä ,korjasin entisen ,mut varalta. muuten pyörä varma ja käynnistyy hyvin.kiitos kaikille.
Kirjoottelit et zzr kawan purit ja löysit vian käynnistys vaikeuteen...?. mikähän se vika mahtoi olla, tarviisin pkaista apua!!!
ketju pitää rolisevaa ääntä,kierroksilla ,mut kun pudottaa ne ja kylä ajossa vähällä kiekalla. millainen olis itse vaihtaa ketju ja onko millainen kiristin?? ZZR 1100 VM.90....TOIMII MUUTEN HYVIN ,MUTTA KANTSII VARMAAN ENNEN HAJOAMISTA UUSIA.
- Zetzet ärrä
Nimimerkille moottoripyora.org: Ei kai tässä liene tarkoitus arvostella kenenkään kirjoitustyyliä, vaan keskustella ZZR- Kawasakista.
Katso peiliin ja kuuntele omaa kommenttiasi "Vittumaista lukea tuollaista..."
Ei tuo alatyylinen kommenttisikaan kovin sivistynyttä ole! - Kalle755
Kuinkas on toiminut ?
- Vuodet Vierii
Kannattaa muuten ennen vastausta tsekata edellisten kirjoitusten vuosilukuja!!!! Jotkun tälläkin foorumilla vastailevat jopa kymmenen vuotta vanhoihin kysymyksiin!!
- Kalle755
Vuodelta 2009 alkuperäinen, joten juuri siitä syystä kiinnostaisi tietää miten ostettu peli on toiminut.
- jani kawa1100
moi. onko kukaan törmännyt vikaan, että vauhti pyörä klappaa noin 1mm-- 3mm. sitten miten on kiinni niin sanottu kytkin kruunu, johon tulee metalli levyt ja massa levy renkaat. kun se ottaa liinni startin ohjaimeem se ketjun kiristäjä. ja syö kytkin pakan kannesta alumiini lastua. kun en tiedä sitä. epäilen runko laakeria, vai onko se kruunu miten sitten kiinitetty vauhtipyörään. yksi kytkin pakka meni päreiksi sen takia. nyt on toinen hilkulla menossa. juotu lopettaa ajamisen.
- jorkkulajorkku
Soon kytkin kello ja keskeltä mutterilla kiinni vaihteiston akselissa, tarkista sen mutun kireys ja jos piukalla niin sitten vaihteiston akselilta laakeri lopussa!
Kampiakselin ratas on huom pienempi eikä sinäsä vaikuta jos kytkin kellossa on väljää!
Kannattaa samalla tarkistella kaikki muutkin pultit/ mutterin ym sokat ettei mitään tuu kurkkaan posken läpi kuka sitä kahvaa oikein kääntää :) - marh
On kyllä uskomatonta, miten ihmiset ostaa pelkkää paskaa!
AITO SUOMI-PYÖRÄ:
Nyt on todellakin toimiva laite kaupan. Pyörää on laitettu paljon viime vuosina. Tällä on huolettomia kilometrejä edessä paljon. Toki paljon on myös keretty mennä ja hyvää huolta todellakin pitäen. Uudenkarheat Kumit Ketjut Rattaat, Keväthuolto on tehty: Öljyt, Suodin ja Ilmanpuhdistin jne... Pidetty harvinaisen hyvää huolta, peli on aivan kuin uusi. Giwi laukku telineineen perässä, ei muita laukkuja. Todella hyväkuntoinen Kawa parhaassa iässä. Käyttöönotto 26.06.1990. Teho 145 hv. Vakuutusmaksu ilman bonuksia ja kaskoa if:ssa 300€ /V/ 4kk. Omamassa 270 kg. Sinertävä pleksi. Kulkee kuin juna. Kaupan mukana Sinisalon 52 ajopuku uutta Vastaava. Kulutusosat vaihdettu, joten niihin ei tarvitse tulevana kesänä tuhlata aikaa. Kone on vedoissaan ja 6-vaihteinen loota pelaa kuin enkeli. Kakkonen pysyy päällä takuulla. Tällä kun vääntää tupin nurin, on suurinosa uusista pyöristä katselemassa Kawasakin takalamppua. Tosin vaan sen hetken ennen kun se katoaa horisonttiin !!!
TERVETULOA KATSOMAAN, AJAMAAN JA IHASTUMAAN !!!
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1309278
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172204Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842158- 1011407
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101386Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841257Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461198Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.251906- 78889
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 63864