Brasilian Serie A ja B

Pekkis65_Oulu

Moiks!

Missäs on kaikki suomen Brasilian Jalkapallon hurahtaneet henkilöt?? Olenkos ainoa? Täytyyhän teitä jossin olla??

Tricolor!! (Fluminiense!!!)

-Peku65

6

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

      mä odottelen kesän 2010 mmkisoja jolloin brasilia voittaa jälleen kerran mestaruuden lyömällä espanjan loppuottelussa 3-1..

      • Peku65_Oulu

        Oh, totta maar.. tai portugalin.. hmm. entäs mitäs joukkuetta kannatat liigassa. Ei kai vain Saõ Pauloa?? Jota kaikki "disfarce" kannattaa.

        Minun sydän sykkii Tricolorin (Fluminense) tahtiin. Ei ole menny hyvin tänä kaudella. Ei sarjassa eikä Estadual do Rio. Fluminense 0 - 1 Botafogo, Quarta-feira 25/2/2009 - Final. Eli neniin tuli alue semeissä. 9 vuotta olen seurannut. Kauanko sinä??

        Meil soi aina pelin aikaan hino fluminense ja teamin paidat päällä ja isot tricolor liput koristaa seiniä. Meillä muija o paljon innokkampi seuraaja kuin mä.. mut kuume on tarttunu häneltä.. hän on ollu maracanalla ennen kuin on oppinut kävelemään isänsä kanssa.. ja jatkuu edellen.

        Toivoisin että olis useimpia jotta ois kunnon keskustelua. Mutta kaikki seuraa jotain euro sarjaa, valitettavasti.

        #Fluminense, meu espírito#


      • pablo83
        Peku65_Oulu kirjoitti:

        Oh, totta maar.. tai portugalin.. hmm. entäs mitäs joukkuetta kannatat liigassa. Ei kai vain Saõ Pauloa?? Jota kaikki "disfarce" kannattaa.

        Minun sydän sykkii Tricolorin (Fluminense) tahtiin. Ei ole menny hyvin tänä kaudella. Ei sarjassa eikä Estadual do Rio. Fluminense 0 - 1 Botafogo, Quarta-feira 25/2/2009 - Final. Eli neniin tuli alue semeissä. 9 vuotta olen seurannut. Kauanko sinä??

        Meil soi aina pelin aikaan hino fluminense ja teamin paidat päällä ja isot tricolor liput koristaa seiniä. Meillä muija o paljon innokkampi seuraaja kuin mä.. mut kuume on tarttunu häneltä.. hän on ollu maracanalla ennen kuin on oppinut kävelemään isänsä kanssa.. ja jatkuu edellen.

        Toivoisin että olis useimpia jotta ois kunnon keskustelua. Mutta kaikki seuraa jotain euro sarjaa, valitettavasti.

        #Fluminense, meu espírito#

        maajuokkueen otteita vaan..


      • Peku65_Oulu
        pablo83 kirjoitti:

        maajuokkueen otteita vaan..

        ahaa... ok..

        -Peku65_Oulu


    • Petr

      Taitaapa ehdoton enemmistö näistä brasilialaisen jalkapallon suomalaisista "faneista" olla niitä jotka aktivoituvat ainoastaan joka neljäntenä kesänä FIFA:n World cupin aikoihin. Tuntuu todellakin siltä että aina MM-kisojen aikaan brasilialaisella futiksella on satojatuhansia faneja Suomessa mutta muina aikoina onkin sitten hiljaisempaa. Ja juuri näille "faneille" on olemassa oikeampikin nimitys: GLORYHUNTER

      P.S Toki uskon että itse kuulut varmasti niihin aitoihin, todellisiin brassifutiksen ystäviin joka seuraa kyseisen maan jalkapalloa muutenkin kuin vain 3 viikon ajan joka 4.vuosi.

      • Peku65_Oulu

        [Petr: Taitaapa ehdoton enemmistö näistä brasilialaisen jalkapallon suomalaisista "faneista" olla niitä jotka aktivoituvat ainoastaan joka neljäntenä kesänä FIFA:n World cupin aikoihin. Tuntuu todellakin siltä että aina MM-kisojen aikaan brasilialaisella futiksella on satojatuhansia faneja Suomessa mutta muina aikoina onkin sitten hiljaisempaa. Ja juuri näille "faneille" on olemassa oikeampikin nimitys: GLORYHUNTER

        P.S Toki uskon että itse kuulut varmasti niihin aitoihin, todellisiin brassifutiksen ystäviin joka seuraa kyseisen maan jalkapalloa muutenkin kuin vain 3 viikon ajan joka 4.vuosi. ]


        Yep. sillä tosi fani EI jätä vaikka omalla ei niin meni hyvin... ja tämä kausi ei TODELLAKAAN menny.. mut nyt saatiin hyvä valkku. Ja kiits viestistäsi.

        *hino fluminense*

        [Lamartine Babo - Hino do Fluminense

        Sou tricolor de coração
        Sou do clube tantas vezes campeão
        Fascina pela sua disciplina
        O Fluminense me domina
        Eu tenho amor ao tricolor

        Salve o querido pavilhão
        Das três cores que traduzem tradição
        A paz, a esperança e o vigor
        Unido e forte pelo esporte
        Eu sou é tricolor

        Vence o Fluminense
        Com o verde da esperança pois
        Quem espera sempre alcança
        Clube que orgulha o Brasil
        Retumbante de glórias
        E vitórias mil

        Sou tricolor de coração
        Sou do clube tantas vezes campeão
        Fascina pela sua disciplina
        O Fluminense me domina
        Eu tenho amor ao tricolor

        Salve o querido pavilhão
        Das três cores que traduzem tradição
        A paz, a esperança e o vigor
        Unido e forte pelo esporte
        Eu sou é tricolor

        Vence o Fluminense
        Com sangue de encarnado
        Com amor e com vigor
        Faz a torcida querida
        Vibrar com a emoção
        Do tricampeão

        Vence o Fluminense
        Usando a fidalguia
        Branco é paz e harmonia
        Brilha com o sol da manhã
        Qual luz de um refletor
        Salve o Tricolor]

        ton mä osaan vaikka unissaini..

        olen saanut jo muutaman e-mailin kautta jotka kannattaa Flamengoa.. ja Botafogoa... kai suomes o ns. hiljainen elämä jalikselle.. versus jääkääkkä..

        saakos kysyy, mikäs sinuna "nappaa"? la liga? etc..

        Meu e-mail => [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe