Meni Ystävänpäivä

Meni Ystävänpäivä ohi taas,
suksi tiehensä kun oli lunta maas.
Sanoi: Tulen ensi vuonna uudestaan,
kun kauppiaat pyytää ostattamaan.

Tässä vanhana hiukan ihmettelen
miks' ei Ystävänpäivä oo jokainen?
Oli keskiviikko tai muu - tai,
jotain vikaako siinä olis vai?

36

1759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *!*

      Tuotapa miettiä voisimme
      jokainen peiliin katsoessamme...

    • Ystävän päivä on ihan hyvä, mutta mitä siihen sisällyttää. Sanaa ystävä, voidaan käyttää puoli huolimattomasti, tarkoittamatta sen enempää. Tai tiukemmin siihen sisältyy luottamus ja avoimmuus lähes kaikissa asioissa.
      Ystävyys edellyttää suurta ymmärtämistä asioissa jossa ollaan eri mieltä, mutta hyvinkin erimieliset voivat olla ystäviä keskenään.

      Kun muutin korvesta Hesan keskustaan, silloin oli suuri muuttoaalto. Tuttuja tapasi aika usein maleksimassa rautatien torilla. Ja kavereita olisi riittänyt(kielessä kaveri- ystävä lähes sama). Usein se päättyi; kun ollaan kavereita, niin vippaa vähäksi aikaa...Tiesin mihin oli ensimmäinen hätä - vinettopulloon tietysti. Kun kaveri sitkeästi valitti nälkäänsä, tarjosin muutaman kerran väittelyn jälkeen baarissa sopan. Eipä kaveri edes vaikuttanut tyytyväiseltä. Joku jyrkästi kietäytyikin ja päästi voimasanoilla haukkuryöpyn. No, ne kaverit loppuivat vähitellen.

      Täällä netissä en edes tarjoudu kenenkään ystäväksi. Niin varauksellinen olen. On toki tälläkin palstalla...noo ei lukuja, mutta monta, joiden kanssa varmasti pärjäisi ihan kasvokkainkin. Kyllä sentään tämä virtuaalimaalima jotain pitemmässä juoksussa selvittää.
      Tämä tällä kertaa ystävän päivästä.

      • katicat*

        Kai ihan nettiystäviksikin voi tulla, ehkä kuitenkin harvemmin, mutta ei se mahdotonta ole. Mieluimmin itsekin puhuisin nettituttavista. Tuttavuuden edellytyksenä on tuntea ihminen. Minulla on tässä kerrostaloyhtiössä paljon tuttavia, joiden kanssa jutustelen ja mukavaa on varsinkin kesällä tuolla pihakeinussa, mutta ystävä on eri asia. Ystävä on enemmän, mutta jokaisella on kai omat kriteerit ketä ystäväksensä sanoo.


    • Hertta2009

      OI Valentiino' kun on ranne kipeä!
      Pitäkää hauskaa minunkin puolestani.

      Terveisin.

    • tepposet

      mielestäni!

      Asennoidun muutenkin välinpitämättömästi joidenkin ajankohtien "velvoitteellisiin" toivotuksiin.

      Turhaa lätinää!

      Mieluummin jokunen aito, hyväntahtoinen toivottelu kuin litania rutiinia.

      • Nämä ovat mielipideasioita. Turhalta tuntuvaa korttien väsäämistä olen kyllä karsinut "rankalla kädellä." Nyt on jo puolenkymmentä korttien kirjoittelupäivää vuodessa syntymäpäivät ja nimipäivät. Siihen joukkoon mahtuu sellaista, joilla ei ole mitään merkitystä, vain markkinoiden voitto.

        Kuitenkin jää joitakin, joille pidän asiallisena kortin lähettämisen ja pientä juttua mukaan. Nämä lähtevät niille, joiden oletan edes vähän ilahtuvan ja jotka ovat tämän tavan omaksuneet muusta kuin "velvollisuuden tunnosta."


      • tepposet
        ynnämuu kirjoitti:

        Nämä ovat mielipideasioita. Turhalta tuntuvaa korttien väsäämistä olen kyllä karsinut "rankalla kädellä." Nyt on jo puolenkymmentä korttien kirjoittelupäivää vuodessa syntymäpäivät ja nimipäivät. Siihen joukkoon mahtuu sellaista, joilla ei ole mitään merkitystä, vain markkinoiden voitto.

        Kuitenkin jää joitakin, joille pidän asiallisena kortin lähettämisen ja pientä juttua mukaan. Nämä lähtevät niille, joiden oletan edes vähän ilahtuvan ja jotka ovat tämän tavan omaksuneet muusta kuin "velvollisuuden tunnosta."

        kuin kalenteriin kurkkimalla!


      • kyllä
        ynnämuu kirjoitti:

        Nämä ovat mielipideasioita. Turhalta tuntuvaa korttien väsäämistä olen kyllä karsinut "rankalla kädellä." Nyt on jo puolenkymmentä korttien kirjoittelupäivää vuodessa syntymäpäivät ja nimipäivät. Siihen joukkoon mahtuu sellaista, joilla ei ole mitään merkitystä, vain markkinoiden voitto.

        Kuitenkin jää joitakin, joille pidän asiallisena kortin lähettämisen ja pientä juttua mukaan. Nämä lähtevät niille, joiden oletan edes vähän ilahtuvan ja jotka ovat tämän tavan omaksuneet muusta kuin "velvollisuuden tunnosta."

        kyllä viimekädessä näillä lasten saduillaan polaa koko ketjun. Sitkeä on roikkuva räkä.


    • tuontitavaraa

      Ystävänpäivä ei minuun oikein iske. Se on taas näitä kauppiaiden koukutuspäiviä, osta, osta.
      Kortteja en lähettänyt, tekstiviestejä kymmenkunta ja juttelin puhelimessa muutaman ihmisen kanssa. Puhelimessa puhutaan toki muutenkin, oli päivä mikä tahansa.

      Tuttavia on minullekin kertynyt naapuristossa, jutellaan kun nähdään. Samoin entiset työkaverit ovat mielestäni tuttuja. Nettituttuja on tullut, henkilöitä minkä kanssa varmaan tulisi toimeen oikeassakin elämässä. En kyllä netin kautta oikein tohtisi solmia ystävyyssuhteita, sen verran varautunut olen.

      Ystäviä on muutama, sitäkin tärkeämpiä, pari uuttakin on tullut jäätyäni leskeksi.

      • Hintriika*

        Onko meillä muuta kuin juhannus, joka ei ole tuontitavaraa? Kaikilla ei ole (onneksi?) yötöntä yötä. Juhannus on myös ainoa epäkaupallinen juhla, ainakin pääsääntöisesti.

        Varmaan vielä joku keksii ruveta kauppaamaan muovisia koivuja yms. juhannuskrääsää. Miten se onkin säilynyt "koskemattomana" näihin päiviin saakka? Johtuuko siitä, ettei ole tullut rapakon takaa?


      • Hintriika* kirjoitti:

        Onko meillä muuta kuin juhannus, joka ei ole tuontitavaraa? Kaikilla ei ole (onneksi?) yötöntä yötä. Juhannus on myös ainoa epäkaupallinen juhla, ainakin pääsääntöisesti.

        Varmaan vielä joku keksii ruveta kauppaamaan muovisia koivuja yms. juhannuskrääsää. Miten se onkin säilynyt "koskemattomana" näihin päiviin saakka? Johtuuko siitä, ettei ole tullut rapakon takaa?

        Tuotteittensa myynnillä. Sitä kantaa ylä ja alaikäiset selkä vääränä kaupasta.
        Lihan ja etenkin makkaroiden ennätysmyyntiä, ainakin viimejuhannuksena noin uutisoivat. Mutta kotimaisia tuotteita ainakin nuo makkarat ja osa juomista,, joten sentit jäävät kotimaahan.

        Vielä ne keksivät mitä ilman ei juhannusta missään tapauksessa voi viettää. Se on muuta,kuin juhannuskoivut, juomat ja makkarat,,,,
        Tai ihana luonto,,,


      • Hintriika*
        meri-kukka98 kirjoitti:

        Tuotteittensa myynnillä. Sitä kantaa ylä ja alaikäiset selkä vääränä kaupasta.
        Lihan ja etenkin makkaroiden ennätysmyyntiä, ainakin viimejuhannuksena noin uutisoivat. Mutta kotimaisia tuotteita ainakin nuo makkarat ja osa juomista,, joten sentit jäävät kotimaahan.

        Vielä ne keksivät mitä ilman ei juhannusta missään tapauksessa voi viettää. Se on muuta,kuin juhannuskoivut, juomat ja makkarat,,,,
        Tai ihana luonto,,,

        Alkolla niitä juhlia riittääkin! Se juhlii jouluna, uutenavuonna, vappuna... se on minun mielessäni aina, joka sunnuntaki, väliin viikollaki, aina kun vain silimäni kiinni painan...

        No, ei onneksi minun mielessäni aina.


      • Hintriika* kirjoitti:

        Alkolla niitä juhlia riittääkin! Se juhlii jouluna, uutenavuonna, vappuna... se on minun mielessäni aina, joka sunnuntaki, väliin viikollaki, aina kun vain silimäni kiinni painan...

        No, ei onneksi minun mielessäni aina.

        Juhannus on mielestäni ensi sijalla juhlista. Kyllähän siihen vaikuttaa vuodenaikakin. Jos nyt ei muuta hyvää löydä, niin eihän ainakaan lumihankeen jäädy, vaikka nauttisi vähän juomiakin. Ja monilla on tilaa temmeltää.

        Kyllähän juhannus on eräänlainen "ystävän päiväkin", hyvin monet kokoontuvat ihailemaan luontoa ja makkaraa paistamaan. Kun otetaan riittävästi virvokkeita, saatetaan myös koetella ystävyyden rajojakin ja uimataitoa huonolla menestyksellä. No eihän nämä kovin yleisiä ole, suurin osa on vain hauskan pitoa. Paljonhan on tarjolla juhannuksen aikaan ohjelmallisia tilaisuuksiakin.
        Muovikoivut? Eiköhön joku keksi niitäkin, koska kuusikin löytynyt.
        Juhannustahan tässä odottelen. Mutta onhan se valmistautumisaikakin, kevät hyvä. Ehtii oikeisiin koivuihin lehdet kasvaa.


      • naurattaa
        ynnämuu kirjoitti:

        Juhannus on mielestäni ensi sijalla juhlista. Kyllähän siihen vaikuttaa vuodenaikakin. Jos nyt ei muuta hyvää löydä, niin eihän ainakaan lumihankeen jäädy, vaikka nauttisi vähän juomiakin. Ja monilla on tilaa temmeltää.

        Kyllähän juhannus on eräänlainen "ystävän päiväkin", hyvin monet kokoontuvat ihailemaan luontoa ja makkaraa paistamaan. Kun otetaan riittävästi virvokkeita, saatetaan myös koetella ystävyyden rajojakin ja uimataitoa huonolla menestyksellä. No eihän nämä kovin yleisiä ole, suurin osa on vain hauskan pitoa. Paljonhan on tarjolla juhannuksen aikaan ohjelmallisia tilaisuuksiakin.
        Muovikoivut? Eiköhön joku keksi niitäkin, koska kuusikin löytynyt.
        Juhannustahan tässä odottelen. Mutta onhan se valmistautumisaikakin, kevät hyvä. Ehtii oikeisiin koivuihin lehdet kasvaa.

        Alakoulussa kirjoittelin minäkin ainekirjoitus tunnilla vastaavia satujan tosin enemmin värikkäästi. Neljäs luokkalaisen kirjoitusena annan sisällýksetä 5 krjoitus virheitä ei voi arvostella koska teksti on ohjelmalla korjattu.


      • meri-kukka98 kirjoitti:

        Tuotteittensa myynnillä. Sitä kantaa ylä ja alaikäiset selkä vääränä kaupasta.
        Lihan ja etenkin makkaroiden ennätysmyyntiä, ainakin viimejuhannuksena noin uutisoivat. Mutta kotimaisia tuotteita ainakin nuo makkarat ja osa juomista,, joten sentit jäävät kotimaahan.

        Vielä ne keksivät mitä ilman ei juhannusta missään tapauksessa voi viettää. Se on muuta,kuin juhannuskoivut, juomat ja makkarat,,,,
        Tai ihana luonto,,,

        kun on nuorten --lasten juomisesta paljon näinä päivinä puhuttu TV:ssä ja lehdisäkin .
        Niin olisi aika laitta heidän vanhempansa vastuuseen ,hehän kaikesta päätellen opettavat lapsensa alkon alkeet.
        Kaikki on nykyään otettava viranomaisten tehtäväksi, eiköhän ,nämä lasten alkoholin käytöstavat olisi heidän vanhempien asia.
        Ja nythän on haastateltukin nuoria ,he sanovat että ODOTTAVAT oikeen isän ja äidin huolenpitoa,kaikissa asioissa ,mikä onkin järkevää koska lapsi kaipaa turvaa.


      • naurattaa kirjoitti:

        Alakoulussa kirjoittelin minäkin ainekirjoitus tunnilla vastaavia satujan tosin enemmin värikkäästi. Neljäs luokkalaisen kirjoitusena annan sisällýksetä 5 krjoitus virheitä ei voi arvostella koska teksti on ohjelmalla korjattu.

        Ilahduttavaa kuulla että sinua naurattaa. Silloinhan kirjoitukseni on saavuttanut tarkoituksensa.
        Tekstiohjelmaa en ole käyttänyt kertaakaan. Tiedän että sellainen on olemassa. Kuule, kerron sulle, koska sinä ymmärrät itsekehun päälle, että sain koulussa äidinkielestä kympin. Äidinkielestä silloin puhuttiin. Noo, se pitää jättää omaan arvoonsa; ne nyt silloin tökki todistuksiin mitä sattui. Sitäpaitsi, siitä on jo aikaa yli 60 vuotta. Tottahan niitäkin tietoja on unohtunut.
        Arvosanasi minulle on asiallinen. Koska Ruuneperi kiitteli ketjuun osallistuneita, en jatka tässä sen enempää.


      • ullapulla*
        ullamirjami kirjoitti:

        kun on nuorten --lasten juomisesta paljon näinä päivinä puhuttu TV:ssä ja lehdisäkin .
        Niin olisi aika laitta heidän vanhempansa vastuuseen ,hehän kaikesta päätellen opettavat lapsensa alkon alkeet.
        Kaikki on nykyään otettava viranomaisten tehtäväksi, eiköhän ,nämä lasten alkoholin käytöstavat olisi heidän vanhempien asia.
        Ja nythän on haastateltukin nuoria ,he sanovat että ODOTTAVAT oikeen isän ja äidin huolenpitoa,kaikissa asioissa ,mikä onkin järkevää koska lapsi kaipaa turvaa.

        tälähän me ollaan kaikki ,niinkun ennenkin ,ja ystävyys senkun vahvistuu.
        Se edellinen kirjoitukseni,niistä nuorista alkoholin käyttäjistä ,laitoin tarkoituksella tähän Ruunen linkkiin ,koska näin sen ainakin lukee useat. Jos itse aloitan oman ,niin tokkopa sitä kukaan edes aukaisee, tiedän jo aikaisemmasta kokemuksesta ,ne ovat vain nämä samat jotka saavat kommenttia aloituksiinsa.
        Ja kiva kun on näitä harvoja joita lukiat kiinnostaa ,lycka till---!!!


    • Ystävyys on sellaista herkkua, että sitä pitää vaalia hyvin, eikä kerran vuodessa.

      Vanha sanonta: "Ystävyys on vaikea saavuttaa, mutta helppo menettää" pitää varmaan paikkansa.

      Hoidetaan siis niitä harvoja, tosi ystävyyssuhteita, niin hyvin kuin osataan.

    • onnittelijatar...

      Onnea ja iloa satatuhatta kiloa, lämpimät halit!

      • Tuossa avauksessani toivoinkin ystävyyttä jokaiselle päivälle.


      • Maalaismies*
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tuossa avauksessani toivoinkin ystävyyttä jokaiselle päivälle.

        Ystävyyttä niin kuin vihaakin on moneen lähtöön. Tässä ketjussa on pohdittu ystävyyden olemusta. Minä olen kova poika tuntemaan sympatiaa ja empatiaa (ystävyydenosoitus sekin) useitakin vakikirjoittajia kohtaan. Tuskin tänne muuten jatkuvasti änkeytyisin. Virtuaali on tullut osaksi elämäämme, miksi ei virtuaaliystävyyskin.

        Siis, voi hyvin virtuaaliystäväni Ruuneperi!


      • Maalaismies* kirjoitti:

        Ystävyyttä niin kuin vihaakin on moneen lähtöön. Tässä ketjussa on pohdittu ystävyyden olemusta. Minä olen kova poika tuntemaan sympatiaa ja empatiaa (ystävyydenosoitus sekin) useitakin vakikirjoittajia kohtaan. Tuskin tänne muuten jatkuvasti änkeytyisin. Virtuaali on tullut osaksi elämäämme, miksi ei virtuaaliystävyyskin.

        Siis, voi hyvin virtuaaliystäväni Ruuneperi!

        Taidankin olla ainoa palstalainen, joka nimeltä tunnetaan.
        Tietynlainen samanhenkisyys on meitä yhdistänyt vuosia ja epäystävyyttäkin on osaksemme tullut, molemmille yht'aikaa.

        Toivotan enenevää ystävyyttä palstalle!


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Taidankin olla ainoa palstalainen, joka nimeltä tunnetaan.
        Tietynlainen samanhenkisyys on meitä yhdistänyt vuosia ja epäystävyyttäkin on osaksemme tullut, molemmille yht'aikaa.

        Toivotan enenevää ystävyyttä palstalle!

        Olen seuraillut alokkaana viestejäsi pitemmältä ajalta. Olet ollut pontimena ja keskustelujen virittäjänä aivan erinomainen, kuten myös "aisaparisi" Maalaismies.
        Sanon tämän ilman nuoleskelua. Ilmoitinhan joskus, että voin myös kiittää jos on aihetta.

        Ystäväksi en tuppaa. Se vaatii paljon enemmän - minulta.


      • oletkin
        ynnämuu kirjoitti:

        Olen seuraillut alokkaana viestejäsi pitemmältä ajalta. Olet ollut pontimena ja keskustelujen virittäjänä aivan erinomainen, kuten myös "aisaparisi" Maalaismies.
        Sanon tämän ilman nuoleskelua. Ilmoitinhan joskus, että voin myös kiittää jos on aihetta.

        Ystäväksi en tuppaa. Se vaatii paljon enemmän - minulta.

        kukapa tuommoisen keskenkasvuisen hörhön ystäväksi pyrkisi. Hyvä onkin kloppi jos itsekkin jo alat jotain tajuta.
        Mikä oletkaan nulikka arvostelemaan aikuisia
        ihmisiä.


      • oletkin kirjoitti:

        kukapa tuommoisen keskenkasvuisen hörhön ystäväksi pyrkisi. Hyvä onkin kloppi jos itsekkin jo alat jotain tajuta.
        Mikä oletkaan nulikka arvostelemaan aikuisia
        ihmisiä.

        Oletpa kuka oletkin. Ynnämuulla on sama oikeus kirjoittaa pálstalla kuin muillakin. Ynnämuu on aikuinen ihminen, jolla ikää on 73v. Sen pitää riittää aikuisuuteen sinunkin taholtasi.

        Lisähuomautus: Tässä ketjussa on onniteltu minua nimipäivänäni. Mikä oli oman viestisi tarkoitus?


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Taidankin olla ainoa palstalainen, joka nimeltä tunnetaan.
        Tietynlainen samanhenkisyys on meitä yhdistänyt vuosia ja epäystävyyttäkin on osaksemme tullut, molemmille yht'aikaa.

        Toivotan enenevää ystävyyttä palstalle!

        Minä olen kai sitten ainoa palstalainen, joka ei tiennyt, että olet Kai.


      • Jopel kirjoitti:

        Minä olen kai sitten ainoa palstalainen, joka ei tiennyt, että olet Kai.

        Olenhan joskus kirjoittanut omalla nimellänikin. Etunimen otin pois melko hiljattain galleriastani.

        Kiitos muistamisesta!

        Kai


      • Jatta
        Jopel kirjoitti:

        Minä olen kai sitten ainoa palstalainen, joka ei tiennyt, että olet Kai.

        joka ei ole tiennyt. Minä laitan omat onnitteluni vähän arkaillen, mutta saahan naisetkin onnitella Ruunea Kain päivänä.

        Paljon Onnea Ruune nimipäiväsi johdosta!


      • Jatta kirjoitti:

        joka ei ole tiennyt. Minä laitan omat onnitteluni vähän arkaillen, mutta saahan naisetkin onnitella Ruunea Kain päivänä.

        Paljon Onnea Ruune nimipäiväsi johdosta!

        Sydämelliset kiitokset!
        Kai


      • on tässä
        Ruuneperi kirjoitti:

        Oletpa kuka oletkin. Ynnämuulla on sama oikeus kirjoittaa pálstalla kuin muillakin. Ynnämuu on aikuinen ihminen, jolla ikää on 73v. Sen pitää riittää aikuisuuteen sinunkin taholtasi.

        Lisähuomautus: Tässä ketjussa on onniteltu minua nimipäivänäni. Mikä oli oman viestisi tarkoitus?

        kysymys, raitosi ei tosin riitä tämmöisen asian todentamiseksi.
        Viestinkö tarkoitus ? ilmoittaa häirikölle hänen tuleen jäljitetyksi.


      • on tässä kirjoitti:

        kysymys, raitosi ei tosin riitä tämmöisen asian todentamiseksi.
        Viestinkö tarkoitus ? ilmoittaa häirikölle hänen tuleen jäljitetyksi.

        Ensiksi; kiitos, Rune, selkokielellä kirjoittamistasi tiedoista minua koskien.

        Toiseksi; lähes siitä alkaen, kun otin tämän nimimerkkini, on perässäni juossut räksyttäjä, melkein aina sama. Valttikortit ovat muka, että tutkinnassa ja tiedossa on satoja minun kirjoittamiani häirikköviestejä. Mikäs se suuri päällikkö olikaan, joka sanoi että kun valhetta levittää riittävän kauan, se muuttuu totuudeksi.
        Tässä näyttää olevan sama menetelmä käynnissä.

        Jos herjoja on, ne on kirjoitettu nimimerkilläni. Niitä ei tarvitse arvailla.

        Sitä en ymmärrä, mikä minussa niin helvetisti jotain korpeaa. Kerran jo arvailin, että joku haukkuu väärää puuta.
        Tähän asiaan en enää palaa. Jatkan kirjoittamistani täällä täsmälleen niin kauan kuin koen olevan merkityksellistä. Vaikka kirjoitustaidoissani onkin puutteita, olen ymmärtänyt, että täällä voi yritellä pienemmilläkin eväillä.


    • barinja

      onhan meitä muitakin kuin sinä!

    • Yökukkujainen

      Ystävänpäiväkertausta,

    • Paljon hyviä muistoja herättää tuo ensimmäinen Ystävänpäiväni 😘
      Siinä suhteessa ei mikään ole muuttunut, yhtä lämpimästi kuin silloin, suhtaudun niihin pariin saamaani ystävään täällä.

      En koe tarvetta eritellä palsta tai liveystäviäni, minulle ne muutamat ystäväni on yhtä rakkaita ja arvokkaita.

      • Lorenaa

        Hyvää, Onnekasta Ystävänpäivää palstalaisille. Aamun kirkas aurinkoinen aloittelee päivää tuolta idän suunnalta, Kuka lienee yön aikana haukannut siivun kuun oikealta puolelta. Sanonta kuu oikealta ohenee, vasemmalta vahvistuu.

        Ken muistaa sadun ketusta ja kuusta. Kettu jolkotteli yön pimeinä tunteina, tuli kaivo vastaa, kettu kurkisti kaivoon näki keltaisen klöntin veden pinnassa, luuli sitä juustoksi ja ahneuksissaan kurkotteli "juuston kimpaletta" ikävin seurauksin, ketulla oli vaikeksia päästä ylös kaivosta. Onneksi pääsi ylös. Näin raflaavia satuja sitä lapsena luettiin. Saduissa oli usein myös opetus mukana " ei kaikki ole kultaa joka kiiltää, ei hopeaa mikä hohtaa." Osasiko sitä sadun tuomaa mielikuvaa silloin oikein ajatella?

        Talven raikkaat tuulet, pitenevä päivän valoisuusaika, ystävänpäivä tuo mukanaan mielialan kohentumisen ylös pilviin. Ystäviä on ollut pitkin matkaa, toiset kauenpana, toiset lähiystävinä paikkakunnalla. Myönnän parhaat ystävyyssuhteet ovat kestäviä, vaikka jalka ei nouse enää yhtänopsasti kun aikaisemmin,kuulumisia skypetellään, kännykka on käytössä. Puhelu ystävältä aamutuimaan takaa päivälle
        hyvän alun.

        Hyvät live ystävät ovat elämän rikkaus, myös kaikki virtuaaliystävät, kun selaa palstaa sitä haluaa avata viestin jossa on usein palstalla kirjoittavien ajatuksia, mistä milloinkin.
        L.


    • Himmelsauge

      Hyvää Ystävänpäivää! 💐
      Usein puhutaan että onhan se ystävänpäivä muinakin päivinä, totta! Näin on, mutta onhan se kiva toivottaa edes yhtenä päivänä vuodessa. Jos toivottaisiin jokapäivä voisi ystävät pikkuhiljaa häipyä, outo ilme kasvoillaan💕😁💕

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3441
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      242
      1891
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      95
      1392
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe