Mulla on kokemusta

niin..

parin kk Novofemin ja 3kk Femostonin käytöstä, sekä yli kymmenen luontaistuotteen käytöstä. Molemmista hormooneista voin sanoa, että Novo auttoi hikoiluun jo muutamassa päivässä, mutta aloin hetimiten lihoa ja turvota, sekä runsas erittäin kivulias vuoto. Femoston oli vähän saman suuntainen meikäläiselle käytössä, mutta hikoiluun ei auttanut kylläkään niin nopeesti. Vuoto oli runsas ja kivulias, sekä turvotusta alkoi tulla. Niin vain muuttui ulkonäkö, että peilistä katseli joku vieras vanha ämmä:)

Luontaistuotteista ei oikeesti ollut apua enää tosi paikan tullen, mutta olin lukenut tässä vaiheessa Puerariasta, mutta en uskaltanut tilata sitä, vaan kerta vielä piti jotain hormoonia koklata. Sain gyneltä reseptin geeliin ja lugesteroniin. Se kylläkin on vielä hakematta apteekista, koska satuin lukemaan täältä rintasyöpää koskevan jutun sen aktivoituvan jo kolmen vuoden käytön jälkeen juuri yhdistelmävalmisteesta.

Nyt olin tullut jo siihen pisteeseen, että nukkumaan en enää pystynyt, kuin pätkiä kerrallaan ja hikoilupuuskat vaan kovenivat. Omega3, tyrniöljykapselit ja Neuromax Forte auttavat kylläkin, ettei tule räyhäkohtauksia, eikä masennuskausia eli hermot kunnossa:)

Sitten vaan kypsyi päätös kokeilla sitä Puerariaa viimeisenä oljenkortena. Ekat pari viikkoa ei mitään muutosta(otin yhden kapselin pv)Sitten lisäsin maksimiin eli 2/pv ja kolmannen viikon jälkeen aloin huomata nukkuvani paremmin ja hikoilut aloivat lievetä. Nyt olen käyttänyt 2kk ja olen jopa saanut painonikin putoamaan 3ja puoli kiloa, eikä mitään turvotusta missään. Ennen oli vatsanikin, kuin tunnin noussut taikina ja samoin kasvot ja silmän ymp.turvoksissa.

Pudotin annoksen 1 per/pv ja se tuntuu riittävän nyt.
Nyt olen tosi iloinen, että aloin kokeilemaan vielä Puerariaa:)

27

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummelivm54

Vihdoinkin minäkin löysin tuotteen, joka toimii kuin unelma vaihdevuosien oireisiin. Olen käyttänyt useita hormoonilääkkeitä ja sivuvaikutukset ovat olleet (useimmissa, ei kaikissa)kamalat, vatsakipua, turvotusta,päänsärkyä jne. Luontaistuotteita olen kans kokeillut useita, monet ovat auttaneetkin, muttei pitkään. Pueraria Mirifica on ollut kuin kultakimpale vaivoihini taivaalta. Ei sivuvaikutuksia mitään.Jos olet kaiken kokeillut ja teho hiipunut niin minä myös suosittelen kokeilemaan tätä luontaista vaihtoehtoa. Yöhikoilut ja heräilyt ohi, yölliset pissareissut historiaa, kuivat limakalvot kuin pois mennyt paha uni. Kaiken muun lisäksi ihoni tuntuisi olevan jotenkin kuulaampi ja hiukset ovat vahvemmat kuin koskaan. Ei tarvitse hiuksiakaan pestä edes niin usein. Aivan ihanaa pitkästä aikaa ja hyvä mieli. Luultavasti kanssaihmisetkin pitävät enempi kun äksyily jää :)
      Kertokaa kaikki kokemuksianne tänne luontaistuotteista.

• edellinen kirj..

Itse olen vm-55. Kauanko olet käyttänyt ja montako otat päivässä?

• taasen
        edellinen kirj.. kirjoitti:

Itse olen vm-55. Kauanko olet käyttänyt ja montako otat päivässä?

2/pv otan. Olen käyttänyt n.4kuukautta. Aivan mahtava tuote omasta mielestäni. On vaan usko niin huono aina kaikkeen luontaiseen. Uskomatonta vaan ettei saa kun yhdeltä myyjältä Suomessa. Kysyin asiaa ja sanoivat että harvinainen ja hankalasti saatava juuri. Maailmassa kuulemma vain 30-50 virallista kasvattajaa?? No pääasia että jostain saa kun kerran toimiva tuote ainakin toistaiseksi :)

• Mi56'''
        taasen kirjoitti:

2/pv otan. Olen käyttänyt n.4kuukautta. Aivan mahtava tuote omasta mielestäni. On vaan usko niin huono aina kaikkeen luontaiseen. Uskomatonta vaan ettei saa kun yhdeltä myyjältä Suomessa. Kysyin asiaa ja sanoivat että harvinainen ja hankalasti saatava juuri. Maailmassa kuulemma vain 30-50 virallista kasvattajaa?? No pääasia että jostain saa kun kerran toimiva tuote ainakin toistaiseksi :)

Minäkin sain avun Puerariasta. Olen syönyt sitä n. kuukauden. Parissa viikossa alkoi tehota. Nukun taas yöni hyvin, ja olo on muutenkin hyvä.
        Minä otan yhden kapselin päivässä, tuntuu riittävän. On tosiaan harmi, ettei tuotetta löydy kaupoista, mutta onneksi tilaaminen netin kautta sujui kätevästi. Olen kokeillut muitakin luontaistuotteita vv-oireisiin, mutta apu oli joko olematon tai ohimenevä. Olin siis skeptinen Puerariankin suhteen, mutta se tuntuu toimivan "aikuisten oikeesti".

• uskokin auttaa
        Mi56''' kirjoitti:

Minäkin sain avun Puerariasta. Olen syönyt sitä n. kuukauden. Parissa viikossa alkoi tehota. Nukun taas yöni hyvin, ja olo on muutenkin hyvä.
        Minä otan yhden kapselin päivässä, tuntuu riittävän. On tosiaan harmi, ettei tuotetta löydy kaupoista, mutta onneksi tilaaminen netin kautta sujui kätevästi. Olen kokeillut muitakin luontaistuotteita vv-oireisiin, mutta apu oli joko olematon tai ohimenevä. Olin siis skeptinen Puerariankin suhteen, mutta se tuntuu toimivan "aikuisten oikeesti".

se varmaan hyvä jos auttas,eriasia on onko turvallista?
        Miten netin kautta voi saada noin tehokasta tuotetta?

• turvallista..
        uskokin auttaa kirjoitti:

Onkos ne lääkäreiden määräämät hormoonihoidotkaan turvallisia? Tänään viimeksi, kun kävin mammografia tutkimuksessa, niin siellä kysyttiin käytänkö hormoonihoitoa? Eiköhän sitä rintasyövän vaaran takia juuri kyselty..? Sitten kun vilkaisee hormoonihoidon tuoteselosteesta mahdollisia haittoja ja sivuvaikutuksia veritulpasta syöpään ym, niin miettii, että mikä tässä on turvallista..

Itse ainakin tällä hetkellä pidän apteekissa reseptillä myytävää yhdistelmä hormoonihoitoa vaarallisempana, kuin Puerariaa:)

• mistä voi tilata
        turvallista.. kirjoitti:

Onkos ne lääkäreiden määräämät hormoonihoidotkaan turvallisia? Tänään viimeksi, kun kävin mammografia tutkimuksessa, niin siellä kysyttiin käytänkö hormoonihoitoa? Eiköhän sitä rintasyövän vaaran takia juuri kyselty..? Sitten kun vilkaisee hormoonihoidon tuoteselosteesta mahdollisia haittoja ja sivuvaikutuksia veritulpasta syöpään ym, niin miettii, että mikä tässä on turvallista..

Itse ainakin tällä hetkellä pidän apteekissa reseptillä myytävää yhdistelmä hormoonihoitoa vaarallisempana, kuin Puerariaa:)

Miten tätä Puerariaa on tutkittu vai onko tutkittu mitenkään? Entä mitä sisältää? Mahdolliset hyödyt ja haitat? Tilata voi ainoastaan netin kautta,ulkomailta vai Suomesta?

• poimittua tietoa
        uskokin auttaa kirjoitti:

"Pueraria mirifica sisältää todistetusti miroestroli-estrogeeniä, jota saadaan kasvin juurista. Kasvin sisältämä estrogeeni on voimakkuudeltaan todistetusti kaksinkertaista ihmisen tuottamaan estrogeeniin verrattuna."

Näin oli Ainterolin nettisivuilla.
        Miten jos vastaa voimakkuudelta omaa estrogeenin tuontantoa niin eikö paksunna kohdun limakalvoa?
        Nimittäin jos ei ole enää kuukautisia.

• niin saat..
        mistä voi tilata kirjoitti:

Miten tätä Puerariaa on tutkittu vai onko tutkittu mitenkään? Entä mitä sisältää? Mahdolliset hyödyt ja haitat? Tilata voi ainoastaan netin kautta,ulkomailta vai Suomesta?

vastauksia kysymyksiisi www.ainterol.fi

• poimittua....
        poimittua tietoa kirjoitti:

"Pueraria mirifica sisältää todistetusti miroestroli-estrogeeniä, jota saadaan kasvin juurista. Kasvin sisältämä estrogeeni on voimakkuudeltaan todistetusti kaksinkertaista ihmisen tuottamaan estrogeeniin verrattuna."

Näin oli Ainterolin nettisivuilla.
        Miten jos vastaa voimakkuudelta omaa estrogeenin tuontantoa niin eikö paksunna kohdun limakalvoa?
        Nimittäin jos ei ole enää kuukautisia.

Isoflavonoidit ja fytoestrogeenit alentaa kohonnutta kolesterolia
        estää LDL-kolesterolin hapettumista
        alentaa lievästi kohonnutta verenpainetta
        ehkäisee sydän- ja verisuonitauteja
        estää mutaatiota
        ehkäisee syöpää
        edistää syöpäsolujen kuolemaa (apoptoosia). Englanniksi löytyy tietoa vaikka kuinka tästäkin yrtistä. Väitetään muunmuassa ehkäisevän rintasyöpää jne. Tässä kokolailla samaa tekstiä englanniksi - Pueraria Mirifica also has a high isoflavone content. Similar isoflavones can also be found in soy beans but are far less concentrated and less effective than the ones present in Pueraria Mirifica. Studies have shown that these isoflavones can help prevent a variety of serious diseases and medical conditions including Breast Cancer, Prostate Cancer, Colon Cancer, Cardio-Vascular disease, and Menopausal Syndrome.

• ja kaikella kunnioituksella
        poimittua.... kirjoitti:

Isoflavonoidit ja fytoestrogeenit alentaa kohonnutta kolesterolia
        estää LDL-kolesterolin hapettumista
        alentaa lievästi kohonnutta verenpainetta
        ehkäisee sydän- ja verisuonitauteja
        estää mutaatiota
        ehkäisee syöpää
        edistää syöpäsolujen kuolemaa (apoptoosia). Englanniksi löytyy tietoa vaikka kuinka tästäkin yrtistä. Väitetään muunmuassa ehkäisevän rintasyöpää jne. Tässä kokolailla samaa tekstiä englanniksi - Pueraria Mirifica also has a high isoflavone content. Similar isoflavones can also be found in soy beans but are far less concentrated and less effective than the ones present in Pueraria Mirifica. Studies have shown that these isoflavones can help prevent a variety of serious diseases and medical conditions including Breast Cancer, Prostate Cancer, Colon Cancer, Cardio-Vascular disease, and Menopausal Syndrome.

mutta en voinut olla hymyilemättä tuon aineen alkuperäistä tarkoitusta: se on tarkoitettu rintojen kasvattamiseen! Soveltuu myös vaihdevuosi-iän oireisiin lukemattomien muiden vaikutustensa kanssa...

Tuleeko vanhan naisen riippurinnoista kiinteät ja sileät tällä ihmerohdolla vaihdevuosioireiden hoitumisen lisäksi? Hmmm.....

Tuntuu uskomattomalta tuo kaikki.

Mutta mutta, jokainen saa tehdä mitä haluaa. ja jos apu löytyy, se on hyvä joka tapauksessa!

• onko täällä
        ja kaikella kunnioituksella kirjoitti:

mutta en voinut olla hymyilemättä tuon aineen alkuperäistä tarkoitusta: se on tarkoitettu rintojen kasvattamiseen! Soveltuu myös vaihdevuosi-iän oireisiin lukemattomien muiden vaikutustensa kanssa...

Tuleeko vanhan naisen riippurinnoista kiinteät ja sileät tällä ihmerohdolla vaihdevuosioireiden hoitumisen lisäksi? Hmmm.....

Mutta mutta, jokainen saa tehdä mitä haluaa. ja jos apu löytyy, se on hyvä joka tapauksessa!

ketään, joka olisi käyttänyt tuotetta vuoden verran. Se olisi varmaan arvokasta tietoa meille muillekin.

• mutta..
        ja kaikella kunnioituksella kirjoitti:

hiukka eri annostuksella. Itse en välitäkkään yhtään suuremmista rinnoista, joten otankin vaan yhen kapselin päivässä. Jos rintoja haluaa kasvattaa pitäis joka päivä ottaa se maksimi annos 3-6kk ajan.

Minulla on aikomuksena käyttää vaihdevuosi annostusta 3kk ja sitten pitää kk paussi ja katsella miten pärjään. Niin tein muuten Novofemin kanssakin, että käytin yhden kk ja pärjäsin ilman pari kk. En kyllä halua enää palata koviin hormooneihin jätin kokeiluni siihen.

• sivulle..
        onko täällä kirjoitti:

ketään, joka olisi käyttänyt tuotetta vuoden verran. Se olisi varmaan arvokasta tietoa meille muillekin.

sieltä löytyy aiheesta..

• Kaunista ; ) Heh!
        mutta.. kirjoitti:

hiukka eri annostuksella. Itse en välitäkkään yhtään suuremmista rinnoista, joten otankin vaan yhen kapselin päivässä. Jos rintoja haluaa kasvattaa pitäis joka päivä ottaa se maksimi annos 3-6kk ajan.

Minulla on aikomuksena käyttää vaihdevuosi annostusta 3kk ja sitten pitää kk paussi ja katsella miten pärjään. Niin tein muuten Novofemin kanssakin, että käytin yhden kk ja pärjäsin ilman pari kk. En kyllä halua enää palata koviin hormooneihin jätin kokeiluni siihen.

Minä otan Puerariaa yhden/vrk. Se tuntuu riittävän. Rinnoissa en ole huomannut muutosta, mutta ei tarvitsekaan. Näillä pienillä pärjään, kun olen tähänkin asti pärjännyt. Pääasia, että vv-oireet ovat poissa. Uni maittaa taas :)

• voi kauheaa

kun tuota harvinaista juurta on saatavilla kaikkialla maailmassa, eikös semmoinen pitäisi rauhoittaa ettei kokonaan maailmasta loppuisi. Jos kaiken kaupattavan ja ostetun juuren laittaisi yhteen kasaan niin se varmaan ulottuisi taivaaseen asti. Siihen se hyvä liikeidea perustuukin. Harvinaisuuteen nimittäin, niin harvinaiseen, että joka toinen kaupungin naisista käyttäisi tätä harvinaisuutta.

• mitäs..

se ennakkoluuloinen mummu siellä, niin kauheesti kauhistelee, ettei oikein housuissaan taho pysyä..?

• provosointi
        mitäs.. kirjoitti:

se ennakkoluuloinen mummu siellä, niin kauheesti kauhistelee, ettei oikein housuissaan taho pysyä..?

on vanhuuteni ilo:)

• ...mitä...
        provosointi kirjoitti:

on vanhuuteni ilo:)

muut ajattelee. Pääasia, että itse sain avun ja nukun yöni taas hyvin.

• simbakos
        ...mitä... kirjoitti:

muut ajattelee. Pääasia, että itse sain avun ja nukun yöni taas hyvin.

samapa täällä..

• vm-45

Aloitin femoston käytön viikko sitten ja olen epäileväinen sen tehosta/haitoista. Kysyisin voiko kyseisen tuotteen aikana syödä noita luontaistuotteita vai pitääkö ne aloittaa, kun ei ota enään femostonia. Minulla myös pelkotiloja ja välillä tuntuu että pää hajoaa ja tulisin sekopäiseksi. Onko tietoa,että pueraria auttaisi myös mielialaan. Kuukautiseni loppuivat joulukuussa-08.

• voi auttaa...

Mulla Pueraria toimii. Uni maittaa ja mieli on hyvä kaiken aikaa. Vaikutus alkaa parin viikon käytön jälkeen. Olen iloinen, että löysin vinkin tämän palstan avulla.

• ei kannata

käyttää muun hormoonihoidon rinnalla Puerariaa. Pueraria on tosi vahvaa luonnon estrogeeniä. Mulla oli itsekkin ihmeellisiä saman tyyppisiä pelko ja paniikkitiloja, mutta ei ole enää ollut. Puerarian lisäksi käytän kalaöljyä ja Neuromax forte vahvaa B-vitamiinipillereitä. Pahimpina aikoina käytin myös Bioteekin Rennoksintapletteja, mutta niitäkään en ole enää tarvinnut.

• pureraria

Minä tilasin Pueraria iHerbistä ja nyt olen käyttänyt sitä 5pv. Olen ottanut kaksi per päivä. Jo heti alkuun huomasin että aaltojen kärki taittui ja tänään tajusin että pariin päivään aaltoja ei ole tullut ollenkaan. En tiedä kuvittelenko vain mutta ihokin tuntuu myös kosteammalle ja kimmoisammalle kuin aikoihin.
      Koska purkissa on vain 60 kapselia laitoin uuden tilauksen tänään menemään sillä en halua taukoa tähän hyvin alkaneeseen olotilaan.
      Suomestahan tätä rohtoa ei enää saa ostettua mutta jos kiinostuit niin iHerb toimittaa reilussa viikossa ja kaksi purkkia maksaa alle 30puntaa
      ja seuraavalla koodilla saat 5punnan alennuksen tilauksesta
      koodi: AKI843

• yks utelias

Käytätkö Pueraria Mirifica Estro Balancea? ajattelin vaan kun sitä saa ottaa vain 1kps/pv. Siinä ei Puerariaa ole kylläkään, kuin 100mg, mutta muita yrttejä ja vitamiineja kylläkin. Löytyykö Iherbistä muutakin Puerariaa?

• pueraria

Kyllä se on toi Pueraria Mirifica Estro Balancea. Ajattelin että otan alkuun kaksi päivässä ja vähennän sitten parin viikon päästä yhteen. Yritän näin saada nopean vaikutuksen heti alkuun. Itse asiassa en tiedä onko Iherbissä muuta Puerariaa. Ystävä suositteli tätä joten uskaltauduin kokeilemaan.
      Tänään oli uusi tilaukseni jo kirjattu sieltä uloslähteneeksi.

• BellaBee22

Minä tilasin Bioevasta pueraria mirifica 500mg ja myös rintavoiteen, nyt jännityksellä odotellaan tuleeko paketti perille. Tänään se on sieltä uloskirjattu. Minun tarkoitukseni on saada rintoihin hieman kiinteyttä ja miksei myös kasvua lisää. Onko kellään kokemuksia juuri Bioevan purearian käytöstä? Itse voin kertoa omia kokemuksiani kunhan alkuun pääsen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      164
      2016
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      52
      1568
    3. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      128
      1551
    4. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      76
      1508
    5. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      78
      1435
    6. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      15
      1277
    7. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      69
      1267
    8. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1102
    9. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      71
      1069
    10. Talousasiantuntija sanoo säästämisestä

" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine
      Sinkut
      231
      1034
    Aihe