Hei, kävin kohdun ja munatorvien tähystyksessä keskiviikkona joka tehtiin puudutuksessa. Nyt mulla on ollut perjantaista asti aivan mieletön pistävä kipu oikealla puolella hartioissa ja kädessä, vähän puuduttavan tuntuinen on tuo käsi ja pistävä/vihlova kipu hartioissa. Luin kuitenkin netistä että se voisi liittyä jotenkin alapäähän, jos kohtuun vuotaa verta, mutta onko näin? Pitääkö minun olla huolissaan? Lääkäri sanoi että normaalia että verta vuotaa viikon, mutta onko tämä nyt sitten enää normaalia? Auttakaa, olen ihan panikissa!
pistävä kipu
3
540
Vastaukset
- Saman kokenut
... lääkäri kertonut, että tähystysten yms yhteydessä elimistöön pääsee ilmaa, joka saattaa aiheuttaa hartiapistoa kulkeutuessaan ylöspäin (kuten ilmakuplien tapana on)? Ei pitäisi olla mitään vaarallista, mutta jos oireet eivät helpota, niin ota yhteyttä lääkäriin.
- Apua!
En muista ainakaan, mutta olin sen verran väsynyt ja jännitin, että on voinut mennä ohi. Mutta kävin tähystyksessä keskiviikkona ja vielä koskee mahaan ja vuotaa jonkun verran verta ja pisto hartioissa alkoi vasta pe iltana. Pitäisi varmaan mennä jo läääkäriin vai onko muilla ollut yhtä kauan vaivoja tähystyksen jälkeen?
- tiedoksi
Apua! kirjoitti:
En muista ainakaan, mutta olin sen verran väsynyt ja jännitin, että on voinut mennä ohi. Mutta kävin tähystyksessä keskiviikkona ja vielä koskee mahaan ja vuotaa jonkun verran verta ja pisto hartioissa alkoi vasta pe iltana. Pitäisi varmaan mennä jo läääkäriin vai onko muilla ollut yhtä kauan vaivoja tähystyksen jälkeen?
Ko.tutkimus ärsyttää palleahermoa, mistä pistos hartiassa johtuu. Älä hätäile, kyllä se ohi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745