eli ongelma on seuraava ei tapahdu mitää kun virta kytkinytä painaa ei syty mitään valoja eikä kuuluu minkäälaista ääntä siis tuulettimista ym. voiko heitää roskiin vai voiko olla jokin korjattavissa/kannattaako korjata vika
kone noin kolmevuotta vanha.
kuka kertoisi
ei käynnisty
3
190
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Onko virtalähteen kytkin (koneen takana) 1-asennossa?
- törmännyt
tapauksiin jossa pistorasiaan ei tule sähköä ja jopa sellaisiinkin jossa oli unohtunut laittaa töpseli seinään. Ei olisi mitenkään hölmöä vaikka tuonkin tarkistaisi.
Kun olet tarkistanut onko kotelon takana virtalähteessä keinuvipukytkintä, koita sen molemmissa asennoissa käynnistää konetta. Jos ei ole eikä tule mitään valoja eikä piippauksia kuulu eikä tuulettimet lähde pyörimään. Sinulla on oletettavasti virtalähde hajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460