Löytyiskö keltään tietoa tai linkkiä mistä löytäisin ko pyörään korjauskäsikirjan sekä räjähdyskuvia motista. Olisko jollain ylimääräistä plexiä ja nahkalaukkusarjaa rautoineen tarjota kyseiseen pyörään.
Kawa 1500 VN vm 94
5
977
Vastaukset
- dffdfdfdf
Mulla ois hyvä Kawasakin orkkis pleksi. Virheetön. Myös kiinnitys raudat. Hintaa pitää vielä miettiä? Myös sivulaukut löytyy.. Nahkalaukut jotka satulatyyliset. Niissä ei ole kiinnitysrautoja.. Storm motor myy korjauskäsikirjat.. Räjäytyskuvia Pitää katsoa se pleksi? En tartte sitä. Voin lähettää kuvia siitä jos haluat? Hyvä mope ja mulla ollut jo vuodesta 2001 ja en myy. Kytkin vähän löyhä mutta sen kanssa pärjää. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/kawasaki-motorcycle-vulcan-88-vn1500a8-us-1994/o/m4624
- koosu
kiinnostaa niin pleksi kuin laukutkin.laitteleppa kuvia.kirjan löysin ja linkistä sain loput tiedot.kiitos! [email protected].
- noviici
Voisin myydä PDF tiedostona sevice manuaalin.
Jos poltan levylle niin kok.hinta 6,50€ postikuluineen. Voin toki laittaa emailinnkin.
oli jotain 88-96 tai 97 vn 1500:lle.- koosu
Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.
- noviici
koosu kirjoitti:
Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.
on englanniksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1303510
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282556- 242106
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.141984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291570Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151545Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?301001- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64906