Löytyiskö keltään tietoa tai linkkiä mistä löytäisin ko pyörään korjauskäsikirjan sekä räjähdyskuvia motista. Olisko jollain ylimääräistä plexiä ja nahkalaukkusarjaa rautoineen tarjota kyseiseen pyörään.
Kawa 1500 VN vm 94
5
984
Vastaukset
- dffdfdfdf
Mulla ois hyvä Kawasakin orkkis pleksi. Virheetön. Myös kiinnitys raudat. Hintaa pitää vielä miettiä? Myös sivulaukut löytyy.. Nahkalaukut jotka satulatyyliset. Niissä ei ole kiinnitysrautoja.. Storm motor myy korjauskäsikirjat.. Räjäytyskuvia Pitää katsoa se pleksi? En tartte sitä. Voin lähettää kuvia siitä jos haluat? Hyvä mope ja mulla ollut jo vuodesta 2001 ja en myy. Kytkin vähän löyhä mutta sen kanssa pärjää. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/kawasaki-motorcycle-vulcan-88-vn1500a8-us-1994/o/m4624
- koosu
kiinnostaa niin pleksi kuin laukutkin.laitteleppa kuvia.kirjan löysin ja linkistä sain loput tiedot.kiitos! [email protected].
- noviici
Voisin myydä PDF tiedostona sevice manuaalin.
Jos poltan levylle niin kok.hinta 6,50€ postikuluineen. Voin toki laittaa emailinnkin.
oli jotain 88-96 tai 97 vn 1500:lle.- koosu
Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.
- noviici
koosu kirjoitti:
Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.
on englanniksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14917347Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss459994Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?345836Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463190Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.152876Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252802"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562672Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling832580- 1351831
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen361809