Kawa 1500 VN vm 94

koosu

Löytyiskö keltään tietoa tai linkkiä mistä löytäisin ko pyörään korjauskäsikirjan sekä räjähdyskuvia motista. Olisko jollain ylimääräistä plexiä ja nahkalaukkusarjaa rautoineen tarjota kyseiseen pyörään.

5

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dffdfdfdf

Mulla ois hyvä Kawasakin orkkis pleksi. Virheetön. Myös kiinnitys raudat. Hintaa pitää vielä miettiä? Myös sivulaukut löytyy.. Nahkalaukut jotka satulatyyliset. Niissä ei ole kiinnitysrautoja.. Storm motor myy korjauskäsikirjat.. Räjäytyskuvia Pitää katsoa se pleksi? En tartte sitä. Voin lähettää kuvia siitä jos haluat? Hyvä mope ja mulla ollut jo vuodesta 2001 ja en myy. Kytkin vähän löyhä mutta sen kanssa pärjää. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/kawasaki-motorcycle-vulcan-88-vn1500a8-us-1994/o/m4624

• koosu

kiinnostaa niin pleksi kuin laukutkin.laitteleppa kuvia.kirjan löysin ja linkistä sain loput tiedot.kiitos! [email protected].

• noviici

Voisin myydä PDF tiedostona sevice manuaalin.
      Jos poltan levylle niin kok.hinta 6,50€ postikuluineen. Voin toki laittaa emailinnkin.
      oli jotain 88-96 tai 97 vn 1500:lle.

• koosu

Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.

• noviici
        koosu kirjoitti:

Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.

on englanniksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe