Kawa 1500 VN vm 94

koosu

Löytyiskö keltään tietoa tai linkkiä mistä löytäisin ko pyörään korjauskäsikirjan sekä räjähdyskuvia motista. Olisko jollain ylimääräistä plexiä ja nahkalaukkusarjaa rautoineen tarjota kyseiseen pyörään.

5

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dffdfdfdf

      Mulla ois hyvä Kawasakin orkkis pleksi. Virheetön. Myös kiinnitys raudat. Hintaa pitää vielä miettiä? Myös sivulaukut löytyy.. Nahkalaukut jotka satulatyyliset. Niissä ei ole kiinnitysrautoja.. Storm motor myy korjauskäsikirjat.. Räjäytyskuvia Pitää katsoa se pleksi? En tartte sitä. Voin lähettää kuvia siitä jos haluat? Hyvä mope ja mulla ollut jo vuodesta 2001 ja en myy. Kytkin vähän löyhä mutta sen kanssa pärjää. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/kawasaki-motorcycle-vulcan-88-vn1500a8-us-1994/o/m4624

      • koosu

        kiinnostaa niin pleksi kuin laukutkin.laitteleppa kuvia.kirjan löysin ja linkistä sain loput tiedot.kiitos! [email protected].


    • noviici

      Voisin myydä PDF tiedostona sevice manuaalin.
      Jos poltan levylle niin kok.hinta 6,50€ postikuluineen. Voin toki laittaa emailinnkin.
      oli jotain 88-96 tai 97 vn 1500:lle.

      • koosu

        Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.


      • noviici
        koosu kirjoitti:

        Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.

        on englanniksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe