tulisiko ok. varaava takka näin: hommaan itse tiilet ym. ja muurari tuosta kylältä ja sitte vaikka kolibria pintaan.
varaa ei ole "kaupan" takkoihin.
onnistuisko näin
2
438
Vastaukset
- Muurari ja muurari
Kummankin takan yleensä pystyttää muurari. Tietysti jos se kylän muurari ei ota palkkaa, mutta se on aikas harvinaista.
Käys katsomassa kirjastosta, jos siellä olis tuollainen takkakirja. Kaverilla on, missä on selkeitä takkamalleja ohjeineen, siis tarvittavat hormimitat ja tiilet. Ohjeet on samantyyliset, kuin legoilla, joten kunhan vaan osaa muurata, niin takka syntyy. Teki tää kaveri 90-luvulla mökilleen takan ja hormit itse ja vielä toimii ihan jees, vaikkei muurari olekaan.
Eli onnistuu vaikka itse, kuhan et ala sitten materiaaleissakin säästelemään. Muista noudattaa tarkasti laastinteko-ohjeet ja käytät tulenkestävää laastia ja kiviä niiden tarvitsemissa paikoissa, niin ei pitäis olla mitään ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777