mahtava

aatu2é

paikka on aurinko paistanut kuumasti joka paiva illat on viileita ihmiset ystavallisia hintataso riippuu aika lailla missa syo hotelleissa melkein suomen tasoa halpaakin on jos hiukan meneee syrjaan hotelli alueelta

2

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne mustat naiset

Onko niitä mustia naisia tarjolla ?

• Mats

Yökerhoissa on paljon afrikkalaisia, tummia kaunottaria ja heistä kyllä saa seuraa, kun vain pörssissäsi rahaa riittää. Aika vaikea on kuitenkin saada heitä sisälle hotelliin, joudut ainakin lahjomaan yövahdin, joka ei sinänsä ole mikään ongelma. Tytöt kyllä ehdottavat omia paikkojaan, mutta älä lähde sinne, siellä saattaa sutenöörit rahastaa sinua vielä enemmän. Yleensä ei kannata koskaan lähteä näiden prinsessojen ehdottamiin paikkoihin, koska yleensä heillä on jokin suunnitelma etukäteen. Olen kerran sortunut Kairossa ja hyvä, että henki säily. Kaikki muu meni paitsi vaatteet päältä. Olin tosi silloin vielä nuori ja hölmö, nyt en enää ole kuin hölmö.
        Hyvää lomaa sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe