Missä olet 5 vuoden päästä?

Sadie-77

Ajatusleikki...

Millainen elämäsi on viiden hitaan tai nopean vuoden päästä? Onko rinnallasi uusi tai vanha kumppani? Oletko saavuttanut tavoitteitasi? Mitä olet joutunut niiden vuoksi uhraamaan? Oletko onnellinen?

34

2857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohikulkenut heteromies

Nyt ollaan perinteisessä velkadeflaatiossa, kylmäpäinen mies nelinkertaistaa omaisuutensa melko helposti. Seuraava tilaisuus tulee aikaisintaan 13 ja ehkä jopa 60 vuoden päästä, silloin minua ei joko ole tai ei tarvita enää. Tällä hetkellä suvun vanhat ovat liian vanhoja ja nuoret liian nuoria ottamaan edes hallittuja riskejä.

Työhommissa tulee koulutettua pari opiskelijaa tohtoreiksi, mutta oma kyky tehdä ihmeitä vähenee. Tosin sanoin samaa myös pari ihmettä aiemmin.

Parisuhde säilynee ennallaan, tosin kuvioissa voi olla yksi tai kaksi aviotonta lasta. Eihän se ole keneltäkään pois. :-)

• edessäpäin

Viisi vuotta kuluu nopeasti. Rinnallani ei ole vanha kumppani, mutta tuskin uuttakaan. Olen siis yksin ja nautin omasta hyvästä seurastani. Parhaat ystäväni ovat edelleen rinnallani ja yhdessä ratkomme ihmisenä olemisen suurta ongelmaa – ihan niin kuin tähänkin asti.

Olen saavuttanut tavoitteeni kuten tähänkin asti ja ehkä olen saavuttanut jotain sellaista jota en ole edes uskaltanut toivoa. Toiveilla on tapana toteutua, mutta joskus toivominenkin voi olla liikaa…

Ja mitä sitten olen joutunut uhraamaan? No ehkä jonkun mielestä parisuhteesta luopuminen ja yksinolo voivat olla menetys. Mielestäni se ei ole niin. Tässä ajassa parasta mitä ihminen voi saavuttaa on tasapainoinen elämä itsensä kanssa kahden. Oppia tuntemaan itsensä, tulla toimeen itsensä kanssa ja pohtia tämän ajan ja maailman vaikutusta ihmiseen. Millainen maailma olisi jos ihminen olisi ihminen toiselle ihmiselle?

Olenko onnellinen, totta kai. Niin onnellinen kuin olla voin.

• rinnalla,

ollaan ehkä myyty kaupunkikoti ja ostettu omakotitalo, tai ehkä siihen saattaa mennä enempi kuin 5v. Onnellisia me ollaan, se on se meidän juttu. Me ollaan huomattu että kun omassa elämässä on asiat hyvin, ja oma parisuhde voi hyvin, niin mikään maailmassa ei voi satuttaa. Me tiedetään mikä on meille tärkeää ja sitä me viidenkin vuoden päästä eletään ja vahvistetaan.
      Elämä on yksinkertaisesti ihanaa. Mitä sitten on uhrattu? En kyllä keksi mitään, ollaan saavutettu ja saatu, menetetty ei yhtään mitään.

Nyt eletään ikäviä aikoja ja muutenkin joskus elämä tuo huonoja uutisia, mutta on yksi asia mikä tekee kaikesta helpompaa ja se on se vahva oikea ihminen rinnalla, rakkaus. Yhdessä pystyy mihin vain.

5v päästä sunnuntaina me ootetaan kesää ja mietitään mihin lähdetään lomalle, ollaan suunittelemassa sisustuksen muuntamista vähän kesää kohti. Ollaan 5 vuotta vanhempia ja 5 vuotta lisää onnellisempia. Niin se menee meillä.

• Catsy_666

Väkivaltion totalitaarinen luonne on käynyt ilmeiseksi ja valtion valta on ruvennut hajoamaan.

Jo -09 ymmärrettiin, ettei jatkuvaa rauhaa voitu pitää yllä, vaan väkivaltioiden rooli on jatkuva sodankäynti alueellaan asuvia ihmisiä vastaan.

Helsingissä on vallattu tehdas Argentiinan mallin mukaan ja tehdasta johtaa työläisneuvosto.

Armeijan aseita on vuotanut sekä äärioikeistolaisille paramilitaareille että äärivasemmistolaisille.

• vanha lempinimi

Vallankumous alkaa, mutta Suomessa ei vallata tehtaita, se ei yksinkertaisesti kannata. Mitä iloa on vallata paperitehdas joka jokatapauksessa lopetetaan? Teollistumisen aika on Suomessa ohi toisin kuin Latinalaisessa Amerikassa, jossa se on vasta alkamassa.
        Suomalaiset vallankumoukselliset marssivat säädyllisessä parijonossa lähimpään Kelan toimipisteeseen ja vaativat sitten virkailijoita kirjoittamaan väärennettyjä maksusitoumuksia.
        Työläisneuvoston sijaan suomalaista vallankumousjärjestöä johtaa sosiaalialaan perehtynyt lakitieteen ylioppilas diktaattorin ottein.
        Armeijan aseet ovat laittomien metsästysseurojen käytössä. Singoilla jahdataan karhuja ja susia, nahkaan tullut reikä toimii hyvänä turkin kaula-aukkona ja ruudilla maustettu jauheliha on suurta herkkua.

Viva la revolution!

• sessa, josta on näköala yli...

koko kaupungin. Reeta on saanut jo vauvan, jolloin meillä on kolme lasta. Olemme ostaneet kesäasunnon jostain Jyväskylän läheltä eli läheltä Reetan lapsuudenkotia. Vietämme lomiamme Ahvenanmaalla, mistä minä olen kotoisin.

Rakastamme toisiamme ja olemme sitoutuneet perheeseemme. Elämä on ihanaa! Kaiken saa, kun vaan yrittää.

• Kikiki

5 vuoden päästä olen yhä yhdessä rakastamani työn kanssa.Olemme rekisteröineet parisuhteemme.Muuttaneet isompaan asuntoon,jonnekkin ihanalle,turvalliselle ja luonnonläheiselle asuinalueelle.
      Meillä on ihana kummilapsi(syntyy muuten n.4kk:n päästä ja meidät on pyydetty kummeiksi:),joka on paljon meidän kanssa ja annamme hänelle paljon rakkautta ja huomiota.Saamme seurata läheltä tytön tai pojan kasvamista ja olla osa hänen elämää.
      Meidän keskinäinen rakkautemme on syventynyt ja kumpikin on rauhoittunut pysymään enemmän paikallaan,ns.olemme aikuistuneet.
      Minä olen valmistunut ja olen hyvässä työpaikassa,kultakin on vakinaistunut ja saanut ylennyksen työpaikalla.
      Kumpikin on onnellisia ja suhde on varmalla,vakaalla pohjalla.
      Viiteen vuoteen on varmasti mahtunut karikoita ja riitoja,ei olla missään "pumpulissa" elätty.Mutta ne vastoinkäymiset on opettaneet meitä ja ne on vahvistanut meitä yhteen.

Näin toivoisin viiden vuoden päästä olevan,se jää nähtäväksi.Töitä kyllä olen valmis tekemään kaiken eteen kovasti.Uhrauksiakin olen valmis tekemään toistemme eteen,en vain osaa ajatella mitä ne olisi.
      Ja kultani vieressä allekirjoittaa saman:)

Ai niin,kullalla on moottoripyörä(sen suuri haave) ja mulla hevonen(mun suuri haave)
      Vähän höpsisunelmia:)

• gila

... vaikka missä!

Rinnallani on rakastamani nainen ja olen varmaan oppinut elämästä jotain uutta, mitä nyt etsin. Silti on varmasti vielä paljon oppimatta.

Olen onnellinen. Mutta todennäköisesti koen elämässäni myös surua ja pettymyksiä. Ne kuuluvat elämään sekä nyt että viiden vuoden päästä.

Tuskin olen elämässäni "perillä" silloin. Olen yhä matkalla.

• viiden vuoden päästä

täällä seriffinä:D

• Olisi kiva kuitenkin, jos hän
        viiden vuoden päästä kirjoitti:

täällä seriffinä:D

kävisi täällä lukemassa ja kirjoittamassa.

• LaikaQ

miltei tarkalleen se, mitä itsekin tästä asiasta ajattelen. Minulle elämä näyttäytyy asiana, jossa todellakin voi tapahtua miltei mitä vaan. En ylläty liikaa iloista kuin suruistakaan siksi, että ne nyt vaan ovat elämää, ovat olleet tähänkin asti ja tulevat olemaan. Mieluummin vain elän ne, tunnen, otan vastaan ja annan.

Erityisesti tuo osuu, että matkalla ollaan edelleenkin viiden vuoden päästä, kuten nytkin ja toivottavasti niin pitkään kuin ikinä voimat riittävät. En edes haluaisi olla perillä. Jäisi paljon kokematta.

Murun kanssa mennään yhdessä elämää eteenpäin, toteutetaan asioita yhdessä ja erikseen, ehkä ollaan koiran omistajia jo silloin, miksei kenties lapsenkin. Joskus on sitäkin pohdittu.

• tanzy

lapsia
      omakoti
      naimisissa mun naisen kanssa
      tasasen ihanaa ( voi näyttää tylsälle=) yhteiseloa :) jihuu.. sitä olen sitten, ja mielelläni :)

• Sadie-77

Hyviä ja toteutumiskelpoisia tavoitteita teillä neidot! 5 vuotta on minusta pitkä aika tehdä korjausliikkeitä elämässään. Päämäärätön oloilu voi olla elämää jonkun mielestä, mutta jos olet asettanut itsellesi suunnan ja tavoitteita, saat myös niistä enemmän tyydytystä kun teet jotain niiden eteen, kuin jos asiat vain tipahtelisivat ihmeellisesti taivaalta.

Minulla on käynyt juuri niin, ihmeellisiä asioita tapahtuu ja ne ovat johtaneet minut nykyiselle tielleni. 5 vuoden kuluttua uskon ettei elämäni ole samanlaista sekasortoa kuin nyt, mutta olen edelleen etsikkovaiheessa.

5 vuoden kuluttua olen ammatillisessa mielessä onnellinen, kouluttaudun jatkuvasti lisää kohti parempaa ammattitaitoa.

Näkisinpä rinnalleni silloin rakastavan kumppanin ja rakkauden täytteisen elämän. Melkein näenkin... Ainakin minulla on silloin superrakkaita kissoja ja ystäviä minua lämmittämässä. Toivo rakkaudesta elää yhtä palavana kuin nytkin.

5 vuoden päästä en enää työnnä päätäni pensaaseen, vaan kohtaan asiat silmästä silmään. Olen oppinut hyväksymään elämän katoavaisuuden. Olen oppinut hyväksymään menneisyyden, joka on vielä nykyisyyttäni, päättämättömyyttäni.

5 vuoden päästä olen varmaan barrikadeilla taistelemassa kerskakulutusta vastaan, saarnaamassa netissä jääkarhujen puolesta. Ilmastonmuutos on todellinen, todellisempi kuin nyt. Olen äänekkäimpien mukana sitä vastaan taistelemassa. Silloinkaan ei ole liian myöhäistä, ihmiset joutuvat todellakin kohtaamaan sen, mitä nyt kieltäytyvät miettimästä, lapsillemme jäävän maailman muuttumisen meidän elinaikanamme.

• wishbone keeper

Viisi vuotta on pitkä aika odotella barrikadeja, miksi et nostaisi niitä pystyyn jo nyt? Sinussa on ainesta, eikö? Mutta kerskakulutusta vastaan ei taistella niillä barrikadeilla, ei sillä kulutus perustuu kysynnän ja tarjonnan lakiin. Kun rahat loppuvat, loppuu kulutus ja niin loppuu sitä kautta myös tarjonta. Elämme jo näitä aikoja, olet varmaan huomannut sen?

Tämä on hyvä aika aloittaa jotain uutta, tarjota vaihtoehtoja ja toteuttaa muutoksia ja sitä kautta tehdä toiveista totta. Ilmastonmuutosta et ehkä voi pysäyttää, sillä siihen vaikuttavat niin monet syyt ja asiantuntijatkin kiistelevät vaikutuksista (jos et sitten sinä ole asiantuntija?).

Muutos voi alkaa jo tänään, miksi odottaa enää. Jääkarhuja emme ehkä voi pelastaa, sillä jää sulaa niiden alta ja hylkeet ehkä kuolevat sukupuuttoon, mutta voimme pelastaa paljon muuta. Tulevaisuus on tässä ja viiden vuoden kuluttua se on jo menneisyyttä.

• joojajuu

Viiden vuoden päästä:

- taloudellinen tilanteeni on vakaa
      - hoidan fyysistä ja henkistä minääni
      - elän rakastavassa parisuhteessa
      - asun viihtyisässä asunnossa, viihtyisällä alueella

• Peppitossu

Kaupungin ei väliä:

- toivon olevani sieniviljelijä
      - kanalan omistaja
      - kunnollisen perunamaan omistaja
      - Marttojen kompostoinnin alkeiden kurssien vetäjä
      - toivoisin olevani velaton
      - naitu
      - uhraisin 1stä onnellisesta päivästä isonkin summan
      - soisin sen olevan jatkumo, siis onnellisuuden
      - haluaisin olla vaikka esieläkkeellä ja haluaisin oppia kutomaan mattoja sekä villasukkia

pienestä se olisi kiinni...se se onni!

• tonnilla

per päivä! Mihin voin laittaa sulle postia? Terkkuja tadelta

• Peppitossu
        tonnilla kirjoitti:

per päivä! Mihin voin laittaa sulle postia? Terkkuja tadelta

nappa made? etsivä löytää.

• wtf??

Peppitossusta viljelijä?!
        Enpä olis uskonut noita sun viiden vuoden suunnitelmiksi XD

*Marttojen kompostoinnin alkeiden kurssin vetäjä*
        ???
        Kompostoidaanko Marttojakin?

• huone 105

olla kiinnostunut sun sydeemistä varsinkin se kanala olisi kiva jos maatalon pihalla kanat kotkottaisi, tietenkin vapaina.

• ja sitten
        huone 105 kirjoitti:

olla kiinnostunut sun sydeemistä varsinkin se kanala olisi kiva jos maatalon pihalla kanat kotkottaisi, tietenkin vapaina.

olis kanan kakkaa joka paikassa.Kettuja ja supeja ilmestyis teijän nurkkiin vaanimaan.Olis piha täynnä sulkia ja kanakanta aika pieni joku kerta ku tulisitte kyläkaupasta kotia.
        Sienten kasvattaminen,vai oliko se viljely,olis mukavempaa.Varsinkin jos ne olis niitä tiettyjä sieniä.

• muuten

sulla on makkara händyssä?

• Peppitossu
        wtf?? kirjoitti:

Peppitossusta viljelijä?!
        Enpä olis uskonut noita sun viiden vuoden suunnitelmiksi XD

???

???

*räkättää* khähhhhääää...

• Peppitossu
        muuten kirjoitti:

sulla on makkara händyssä?

ei mustaa syörä haarukalla.

• vaan elän

vielä..
      Olen jättänyt nykyisen työni ja saan toimeentuloni eri lähteistä: teen hyvällä palkalla koulutustani ja erikoistumistani vastaavia free lance -töitä ja olemattomalla palkalla jotain todella kivaa. Kirjoitan juttuja ja viimeisin haaveeni on pieni bed and breakfast -paikka, specially for women. Minulla on eläimiä ja ystäviä. Olen pitänyt terveydestäni huolta. Mahdollisesti minulla on naisystävä, mutta suhde ei ole jokapäiväistä tiivistä yhdessäoloa.

Ilmastonmuutos on edennyt v. 2009 ennakoitua nopeammin ja yhteiskunnalliset murrokset samoin. Rahaa on joillakin mutta taloudellinen kasvu ei enää ole se mantra jota kaikki hokevat. Köyhyyttä ja sen lieveilmiöitä on paljon, samoin ennakoimatonta ihmisten muuttoa alueilta toisille. Suuri osa ihmisistä vaatii suurempaa taloudellista ja ekologista tasa-arvoa sekä mm. luovuuteen pohjautuvaa elämän laatua.

• noin ei

kannata aloittaa ajattelemista tulevaisuudesta *Jos en ole kuollut...*

• vaan elän..
        noin ei kirjoitti:

kannata aloittaa ajattelemista tulevaisuudesta *Jos en ole kuollut...*

ei ollut tarkoitus levittää toivottomuutta. Olen vaan alkanut ajattelemaan kuolemisesta vähän eri tavalla nyt kun en ole enää nuori ja kun läheinen ihminen tuossa viereisessä huoneessa, noin kolmen metrin päässä, on todella lähellä kuolemaa. En pidä enää enää olleenkaan typeränä alkukaneettia, jonka mummoni aikoinaan lisäsi joka asiaan ("jos elän ja olen terveenä niin.."). Turhahan sitä tietysti on hokea mutta kuoleminen on se tulevaisuuden asia, jonka jokainen meistä aivan varmasti kohtaa. Se voi olla toivottu tai ei-toivottu. Olen ateisti mutta kristittyjen ja muslimien josjumalasuo ja insallah -hokemissa on tiettyä järkeä, koska ne asettavat elämän suhteeseen kuolemisen kanssa ja sen kanssa, että elämän pituus ei ole valittavissa.

• Laumasielu

Me ollaan kaikki uudessa ulottuvuudessa koska Maya-kalenteri on päättynyt v. 2012.

• on siis

21.12.2012 jolloin kalenterin mukaan kello 23:11 maapallo on suorassa linjassa auringon ja planeettojen kanssa linnunradan keskipisteeseen nähden. Silloin alkaa uusi aikakausi ja maailma paranee.

• tilapäisesti tai kokonaan

Olen muuttanut tilapäisesti tai kokonaan Kanadaan, Englantiin tai Australiaan... tai olen jossain näissä pitkällä vähintään 6 kk:n työmatkalla. Olen aloittanut jonkun uuden ko. maahan liittyvän urheiluharrastuksen, jos Kanadassa, se voisi olla keski-ikäisten naisten jääpallo, jos Englannissa se olisi varmaan sitten jalkapallo ja Australiassa se olisi varmaan ton surffauksen alkeet. Tottakai olisin ujuttautunut oman kaupunkini lesboverkostoihin, nää kun täällä Suomessa jotenkin tuntuu niin loppuunasti "nähdyiltä ja koetuilta". Lähettelisin edelleenkin fb-päivityksiä nykyisille ystävilleni ja heistä osa silloin tällöin tulis aina mun luo kylään. Australiassa mulla saattaisi olla talo merenrannalla siellä kun on niin pitkä toi rantaviiva... ei paha.. Ja Uudessa Seelannissa kävisin sitten vaeltamassa lomalla. Joo tää on niin hyvä, että täytyy toteuttaa!

• kanadaan

Haaveilen Kanadaan muutosta. Haluaisin sinne jo nyt, aiemmin kun viiden vuoden päästä. Pelkään ettei se toteudu =( mutta itsestähän se on kiinni!
        Toivottavasti toteutat unelmasi, tsemppiä!

• Tiitus-07

viisi vuotta on pitkä aika tai sitten ei! Nykyisen kumppanin kanssa meidän näköistä elämää joko tässä tai maaseudulla. Eläimiä hoitaen, oman yrityksen pyörittämistä ja välillä siivillä etelän lämpöön. Vahvasti uskon onnelliseen elämään myös viiden vuoden kuluttua. Vastoinkäymiset ja surut osataan elää elämän tuomalla kokemuksella ja vahvuudella.
      Ps. Se harmaa aasi olisi siellä maalla issikan kaverina.

• lopulta lyhyt aika...

Viiden vuoden päästä olisin valmistunut opiskelemalleni alalle. Opintojen loppuvaiheessa olisin asunut vuoden vaihdossa ulkomailla, kenties ranskankielisessä Kanadassa tai Ranskassa, koska haluaisin edelleen kehittää kielitaitoani ranskan kielen suhteen.

Valmistuttuani olisin päätynyt työelämään ja ehtinyt työskennellä alallani parisen vuotta. Nauttisin suuresti työstäni ja tarkoituksenani olisi aloittaa opettajan pedagogiset opinnot, joiden kautta päätyisin myöhemmin opettajaksi yliopistoon.

Ennen sitä saattaisin kuitenkin viettää vuoden ulkomailla rauhanturvaajan tehtävissä. Se olisi päätös vuosia sitten suorittamalleni asepalvelukselle. Silloin tällöin saattaisin heittää keikan nykyisissä työtehtävissäni turvallisuusalalla vain pitääkseni vanhat asiat mielessäni ja omaksi ilokseni.

Rinnallani olisi elämänkumppanini, jonka kanssa jakaisin elämäni tiiviisti. Suhde olisi saavuttanut tietynasteisen seesteisyyden vaiheen. Asuisimme kenties vielä vuokralla, mutta tarkoituksena olisi omakotitalon hankkiminen joko vanhaa remontoimalla tai uutta rakentamalla mahdollisimman pian. Osan rakentamisesta hoitaisimme itse. Joka tapauksessa olisimme jääneet asumaan pohjoiseen Suomeen ja tarkoituksenamme olisi viettää loppuelämämme täällä.

Omia lapsia meillä ei vielä olisi, mutta ajatus perheen perustamisesta olisi kuitenkin elävästi mielessä. Kodissamme viettäisivät edelleen viikonloppujaan ja lomiaan neljä kummipoikaamme, jotka kuuluvat tiiviisti elämäämme. Vanhin heistä olisi jo kymmenvuotias, ja erityisesti hänen kanssaan jatkaisimme erilaisten urheilulajien ja erätaitojen opettelemista. Luonnossa liikkumisen ja selviytymisen, kalastamisen, ampumisen ja elämän ja ihmisten kunnioittamisen opettelu kuuluisivat arkeemme.

Elämässä kokemamme monet surut ja vastoinkäymiset olisivat suureksi osaksi taaksejääneitä. Elämämme olisi rauhallista ja seesteistä, ja pitäisimme hyvinvoinnistamme hyvää huolta. Elämämme olisi myös hyvin luonnonläheistä.

Jatkaisimme yhteisiä urheiluharrastuksiamme, kuten jääkiekon pelaamista. Olisimme hankkineet koiran, jonka kanssa harrastaisin myös koirahiihtoa kilpatasolla. Lisäksi nauttisin luovista taide- ja kulttuuriharrastuksistani ja omasta moottoripyörästä, jonka olisin vihdoin hankkinut vuosikausien unelmoinnin jälkeen.

• kokonaisena kappaleena?
        lopulta lyhyt aika... kirjoitti:

Viiden vuoden päästä olisin valmistunut opiskelemalleni alalle. Opintojen loppuvaiheessa olisin asunut vuoden vaihdossa ulkomailla, kenties ranskankielisessä Kanadassa tai Ranskassa, koska haluaisin edelleen kehittää kielitaitoani ranskan kielen suhteen.

Valmistuttuani olisin päätynyt työelämään ja ehtinyt työskennellä alallani parisen vuotta. Nauttisin suuresti työstäni ja tarkoituksenani olisi aloittaa opettajan pedagogiset opinnot, joiden kautta päätyisin myöhemmin opettajaksi yliopistoon.

Ennen sitä saattaisin kuitenkin viettää vuoden ulkomailla rauhanturvaajan tehtävissä. Se olisi päätös vuosia sitten suorittamalleni asepalvelukselle. Silloin tällöin saattaisin heittää keikan nykyisissä työtehtävissäni turvallisuusalalla vain pitääkseni vanhat asiat mielessäni ja omaksi ilokseni.

Rinnallani olisi elämänkumppanini, jonka kanssa jakaisin elämäni tiiviisti. Suhde olisi saavuttanut tietynasteisen seesteisyyden vaiheen. Asuisimme kenties vielä vuokralla, mutta tarkoituksena olisi omakotitalon hankkiminen joko vanhaa remontoimalla tai uutta rakentamalla mahdollisimman pian. Osan rakentamisesta hoitaisimme itse. Joka tapauksessa olisimme jääneet asumaan pohjoiseen Suomeen ja tarkoituksenamme olisi viettää loppuelämämme täällä.

Omia lapsia meillä ei vielä olisi, mutta ajatus perheen perustamisesta olisi kuitenkin elävästi mielessä. Kodissamme viettäisivät edelleen viikonloppujaan ja lomiaan neljä kummipoikaamme, jotka kuuluvat tiiviisti elämäämme. Vanhin heistä olisi jo kymmenvuotias, ja erityisesti hänen kanssaan jatkaisimme erilaisten urheilulajien ja erätaitojen opettelemista. Luonnossa liikkumisen ja selviytymisen, kalastamisen, ampumisen ja elämän ja ihmisten kunnioittamisen opettelu kuuluisivat arkeemme.

Elämässä kokemamme monet surut ja vastoinkäymiset olisivat suureksi osaksi taaksejääneitä. Elämämme olisi rauhallista ja seesteistä, ja pitäisimme hyvinvoinnistamme hyvää huolta. Elämämme olisi myös hyvin luonnonläheistä.

Jatkaisimme yhteisiä urheiluharrastuksiamme, kuten jääkiekon pelaamista. Olisimme hankkineet koiran, jonka kanssa harrastaisin myös koirahiihtoa kilpatasolla. Lisäksi nauttisin luovista taide- ja kulttuuriharrastuksistani ja omasta moottoripyörästä, jonka olisin vihdoin hankkinut vuosikausien unelmoinnin jälkeen.

olen 21-vuotias. Omaan mitä varmemmin koulutuksen ja työpaikan. Takana saattaa olla intti, ja saatan olla lähtenyt koto-Suomesta maailmaa katsomaan. Kenties olen löytänyt jonkun ihanan ihmisen, tytön, jonka kanssa haluan yhdessä kokea huikeita asioita. Tai sitten en vielä. Jos kiinnostusta on vain riittänyt, harrastan edelleen samoja juttuja, tai ehkä olen löytänyt lisäksi jotain uutta mieleistä tekemistä. Siitä olen lähes varma, että 5 vuoden kuluttua olen vielä vähän kummastuksissani itseni kanssa, mahdollisesti jopa enemmän kuin tällä hetkellä. Mutta se ei juurikaan huolestuta, kunhan se vain ei veisi elämäniloani. Uskoisin että tuolloin en enää tarvitse lääkkeitä mielialaan, ja haluan myös uskoa että olen onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5500
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      1999
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1601
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1334
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1278
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      56
      1176
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1154
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1078
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      940
    Aihe