Osaaako kukaan auttaa! minulla on kannettava tietokone Acer extenca 5630z Koneeseen piti asentaa vista uudestaan ja totta kai kaikki tiedon lähtevät käveleen kun koneen vetää sileeksi!! No kummiskin mese lähti yms.. No asensin mesen uudestaan ja laitoin salasanan oikein aivan 100% laitoin oikeen mutta mese väittää että salasana on väärin tai tunnus ei kelpaa, olen yrittäny kirjautua hotmailin s-postiin ja meseen mutta en pääse tulee virhekoodi 80048823. Olen yrittänyt salasanan palauttamista s-postitse mutta toi hotmailin s-posti tarjoaa vain tota hotmailin s-postiosotetta, en pääse kirjautumaan sinne s-postiin kun salasana on väärin, ja ohjeista ei oo senkään vertaa apua kun klikkaa että miten pääsen kirjautumaan s-postiini kun olen unohtanut salasani noista ohjeista ei oo mitään apua. ja olen laittanut kun olen hotmailin s-posti tilin luonu olen laittanut siihen vaihtoehtoisen s-postiosotteen että minne s-posti osoitteiseen lähetään salasanan palautus ohjeet, mutta toi hotmail tarjoaa vain tota mun hotmaili s-posti osotetta. Osaako kukaan neuvoa miten saisin mesen taas toimimaan ja salasanan toimiin??? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi neuvoa minua!!! T:Teija!
Windows Live messengerin salasanan palauttaminen??????
teija.kristiina
2
1552
Vastaukset
http://webmessenger.msn.com/
kokeile vaikka web messengeriä jos vika olisi väärin asennetussa ohjelmassa, jos toimii asenna messenger koneelle uudestaan.- Jamuistat vastauksen
Jos ei vaihtoehtonen sähköpostisydeemi noin toimi kuten kerrot niin muistatko teitkö sen salasen kysmysken johon muistat vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873796
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m881732Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281462- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921047- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell164837