Katsoin aika rankan sivun itsemurhaan kiusaamisesta, sillä sivulla skientologit ovat hyviä tyyppejä(ainakin esittely videosta päätellen). Siinä on skientologi-kirkon mainosvideo, joka selvästi on tämänkaltaista toimintaa vastaan.
Yllätyin, koska olin kuvitellut aivan päinvastaista skientologeista. En ymmärrä, että miksi ihmiset yrittävät mustamaalata skientologeja?
http://www.topix.com/forum/state/co/TLRL6JAPSFCFQ290O
Skientologit
3
369
Vastaukset
- Kuppelis
Scientologeillahan ei ole Sea Orgissa eläkeongelmia, koska siellä liian vanhat määrätään tekemään itsemurha ja tästä on todistettuja tapauksia epäonnistuneesta painostuksesta.
Äitiyslomat siellä estetään pakollisilla aborteilla.
Oletteko muuten nähneet jossain scientologien vanhainkodin. - Huhahhhei
käsittänyt täysin väärin. Ihmisten ei edes tarvitse yrittää mustamaalata scientologeja. Koko lahko on niin umpihullu ja tragikoominen, että se hoitaa homman ihan itse.
- Hyviä Tyyppejä
Katsoin aika rankan sivun itsemurhaan kiusaamisesta, sillä sivulla skientologit esittivät hyviä tyyppejä(ainakin esittely videosta päätellen). Siinä on skientologi-kirkon mainosvideo, joka selvästi on tämänkaltaista toimintaa vastaan.
Yllätyin, koska olin kuvitellut skientologien tekevän videoita, joissa he kiusaavat ihmisiä kuolemaan. En ymmärrä, että miksi ihmiset yrittävät mustamaalata skientologeja?
TL;DR: OP uskoo kaiken, mitä skientologit sanovat itsestään. Tietenkin he esittävät olevansa kaikkea pahaa vastaan: Pahan puolellako heidän pitäisi muka julkisesti tunnustaa olevansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566