Onko kenelläkään leikattua cockeri urosta?
Mitä leikkaus hyödyttää, meidän koiralla kovat halut naisia kohtaan :D merkailee sisälläkin, syö huonosti ja ärisee joskus tietyille ihmisille jos lähestyy minua tai äitiäni liikaa. Olemme harkinneet leikkausta, paljonko sellainen maksaa suunnilleen?
kiitos jos vastaatte :)
Cockerspanielin kastrointi?
2
722
Vastaukset
- joskuskin
Onpa ollut, mutta jos kastroinnin tekee "liian vanhana" niin siitä ei välttämättä ainakaan noita tyttöjen hajuja kohtaa ole mtn hyötyä. Lisäksi ainakin minun cockerilla turkki "räjähti käsiin" eli karva muuttui pentukarvan tyyliseksi pehmeäksi pumpulikarvaksi. Muutenkaan en kokenut, jotta kastroinnista olisi ollut hyötyä, joten tämänhetkinen poika pitköön aarteensa :0)))
Huonosti syöminen ei välttämättä liity noihin urostemppuiluihin; eihän ihmisillekään joka päivä ruoka maita välttämättä samalla tavalla. Sisälle merkkailu on ongelma sinänsä, mutta kenties tehokoulutuksella/-"valvonnalla" siitäkin voisi päästä. Varmasti monella on myös positiivisia kokemuksian kastaroinnista ja apuakin on siitä löytynyt, itse en kuitenkaan voi suositella.- koirienystävä_1
Kuvailemasi ongelmat kuulostavat käytösongelmilta. Netistä ja kirjallisuudesta löytyy runsaasti tietoa kuvailemiisi ongelmiin.
Uroksen leikkauksesta ei kuitenkaan ole koskaan haittaakaan; karkailu loppuu, samoin liikamerkkailu lenkillä ja uroksesta tulee "rennompi", ei uikuta tai kärsi nälästä naishuoliensa takia. Myös aggressiivisuus muita uroksia kohtaan voi lientyä. Leikkauksen hinta riippuu paljon missä asuu (pk-seudulla on korkeammat hinnat), mutta uroksen leikkaus tulee halvemmaksi kuin nartun. Yleensä uroksen leikkaushinta on n. 100-200 euroa. Huonoja puolia on mahd. karvanlaadun heikentyminen sekä herkkyys lihomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185596Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744571791Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201209Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111193Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48985- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23837