Vaikka aikaa on kulunut ei sitä pysty unohtamaan,se oli viaton kevätajelu olin saanut juuri ajokortin.Tyttökaveri istui edessä ja tää lapsuuden leikkikaverini takana,oltiin vielä kaupunkialueella jopa kun keula puski ojaan,siitä sitten kaaduttiin katolleen.
Tajusin roikkuvani turvavyössä kuten tyttöfrendikin eikä muuta kun vyöt auki ja ulos.Mitään ei ollut sattunut meille sitten tajusimme missä takapenkkiläinen on,hän oli lentänyt ulos ja pää oli auton alla murskautuneena.Näky jota ei unohda se on ollut vahva muistutus takapenkin vöiden tärkeydestä.
kaverini kuoli
4
2401
Vastaukset
- ..........
Lämmin osanottoni,elämä on joskus pienestä kiinni..Voimia ja jaksamista!
- mummukka;;
Jospa muutama nuori lukisi sen. Rankka kokemus sinulle varmasti. Muista kuitenkin, kaikella on tarkoituksensa ja meidän päivillämme on määrä.
Hänen lähtönsä aika oli tullut.
Hyvän ikuisuuden varmistaa seuraamalla Jeesusta. Lisää oppia saa Raamatusta..- hjhk
Jos päivillämme on määrä ja jos ajattelet, että hän kuoli koska oli hänen aikansa niin mitä ideaa on käyttää turvavöitä tai noudattaa liikennesääntöjä!? Kyllähän se on niin että aika ja sattuma kohtaavat meitä kaikkia..
- asdfasdf!!
On se vaan ikävää, että nämä jeesustelijat tulevat tänne kertomaan pelkosanomaansa ja ratsastamaan ikävillä asioilla. On se vaan helpompi hyväksyä tälläinenkin asia, kun tietää sen vaan olleen ikävä sattuma. Vielä hienompaa on ottaa oppia ja käyttää sitä turvavyötä. Tällä tavoin voimme jollain tapaa itse vaikuttaa päiviemme määrään, mitä ei ole milään tavalla ennaltamäärätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312