Vaikka aikaa on kulunut ei sitä pysty unohtamaan,se oli viaton kevätajelu olin saanut juuri ajokortin.Tyttökaveri istui edessä ja tää lapsuuden leikkikaverini takana,oltiin vielä kaupunkialueella jopa kun keula puski ojaan,siitä sitten kaaduttiin katolleen.
Tajusin roikkuvani turvavyössä kuten tyttöfrendikin eikä muuta kun vyöt auki ja ulos.Mitään ei ollut sattunut meille sitten tajusimme missä takapenkkiläinen on,hän oli lentänyt ulos ja pää oli auton alla murskautuneena.Näky jota ei unohda se on ollut vahva muistutus takapenkin vöiden tärkeydestä.
kaverini kuoli
4
2468
Vastaukset
- ..........
Lämmin osanottoni,elämä on joskus pienestä kiinni..Voimia ja jaksamista!
- mummukka;;
Jospa muutama nuori lukisi sen. Rankka kokemus sinulle varmasti. Muista kuitenkin, kaikella on tarkoituksensa ja meidän päivillämme on määrä.
Hänen lähtönsä aika oli tullut.
Hyvän ikuisuuden varmistaa seuraamalla Jeesusta. Lisää oppia saa Raamatusta..- hjhk
Jos päivillämme on määrä ja jos ajattelet, että hän kuoli koska oli hänen aikansa niin mitä ideaa on käyttää turvavöitä tai noudattaa liikennesääntöjä!? Kyllähän se on niin että aika ja sattuma kohtaavat meitä kaikkia..
- asdfasdf!!
On se vaan ikävää, että nämä jeesustelijat tulevat tänne kertomaan pelkosanomaansa ja ratsastamaan ikävillä asioilla. On se vaan helpompi hyväksyä tälläinenkin asia, kun tietää sen vaan olleen ikävä sattuma. Vielä hienompaa on ottaa oppia ja käyttää sitä turvavyötä. Tällä tavoin voimme jollain tapaa itse vaikuttaa päiviemme määrään, mitä ei ole milään tavalla ennaltamäärätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454