polkuautoja?

isi

Mistä löytäisi pk seudulta tai läheltä polkuautoja? Biltemassa näyttää olevan yksi 50e malli mutta hieman heppoisen oloinen.

Vammalaan jos jaksaisi ajaa niin vauhtivillestä löytyisi mutta ne taas on aika kalliita.

Pitäisi saada pojalle kevääksi tekemistä pihaan kun isi ja äiti pyllistelee kukkapenkissä.

15

2717

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plaston

      polkutraktori kavisi. saattaisi löytyä etolasta tai muovitukusta ainakin täällä turuus.

    • Kolmen pojan äiti...

      Bilteman polkuauto on kestänyt meidän kolmevuotiaallamme hienosti. Ainoat vauriot on siitä, kun isä peruutti sen päälle hiukan, meni vain se mainos vinoon. Nyt on ollut vuoden käytössä, myös talvella. Kovia ja kestäviä olleet myöskin Rolly toys traktorit ja niiden lisävarusteet. Kestäneen pojalta pojalle muutoin ehjinä, mutta luonnollisesti värit haalistuneet. myöskin kesät ja talvet käytössä. Plastoihin ei voi edes verrata, ne eivät ole käytössä kestäneet. Rolly Toysit ovat hiukan hinnakkaampia, mutta meillä on ostettu "pala kerrallaan", eli pikku hiljaa niitä lisävarusteita. Niihin saa myöskin varaosia, toisin kuin Plastoihin.

      Jos osaa kieliä, niin kannattaa ostaa muualta kuin Suomesta. Sama pätee lähes kaikkeen. Onneksi voi verkon kautta tilata melkein mitä vain. Suomessa on myöskin suppea valikoima.

      • ainakin

        nuo plaston lelut kestäneet ulkona kohta 9v.. Kesät/talvet ulkona ollu, eikä ikinä missään suojissa olla säilytetty..
        Ja samoin on bilteman tavarat kestäny. Ihan hyvä hinta-laatu suhde..

        Eikä viittitä ruokkii sitä lamaa ihan joka ostoksessa.. Minä ainakin maksan mielelläni lähikauppaan kympin enemmän. Täten myös autan paikkakuntani liikkeitä pysymään pystyssä!


      • kolmatta vuotta käytössä

        muutoin on pysynyt ehjänä, ketjut tosin joskus irtoaa, mutta sehän nyt ei ole ongelma eikä mikään. Kovasa käytössä on ollut - jopa talvella. Maksoi 70 euroa.

        Aikaisemmin oli polkutraktori peräkärry, mutta jäi pieneksi, se oli myös jatkuvassa käytössä.

        Seuraavaksi aiotaan rakentaa itse kunnon "mäkkäri" eli "mäkiauto". Itse hommataan kaikki osat ja rakennetaan - se on jotain se.


      • ...kas siinäpä pulma...
        ainakin kirjoitti:

        nuo plaston lelut kestäneet ulkona kohta 9v.. Kesät/talvet ulkona ollu, eikä ikinä missään suojissa olla säilytetty..
        Ja samoin on bilteman tavarat kestäny. Ihan hyvä hinta-laatu suhde..

        Eikä viittitä ruokkii sitä lamaa ihan joka ostoksessa.. Minä ainakin maksan mielelläni lähikauppaan kympin enemmän. Täten myös autan paikkakuntani liikkeitä pysymään pystyssä!

        Meillä on ainakin suuri merkitys käyttöiällä, on huomattavasti eettisempi tapa kuin ostaa huonoa. Plaston traktoreihin ei esim. saa varaosia lainkaan. Ympäristöasiat ovat yksi tärkeä tekijä myös.

        Toinen plaston huono puoli on se, että lisävarusteita ei saa samoin kuin esimerkiksi rolly toyseihin. Rollyihin saa myöskin varaosia (polkimia, akseleita, ratteja yms). Rollyt myöskin kasvavat lapsen mukana, eli polkemisetäisyyttä saa säädettyä, joka on myöskin erinomainen ominaisuus. Samahan löytyy myöskin bilteman halvimmastakin polkuautosta.

        Minä ruokin lamaa, mutta käytän kyllä erotuksen ihan kotimaisiin ostoksiin. Suomessa ei löydy edes jäälleenmyyntiä monille niille lisävarusteille lainkaan. Ovat Suomessa myöskin todella kalliita. Sitäpaitsi, lama se on saksassakin, ja globaalin talouden aikana se on myöskin merkittävä vaikuttaja. Suomihan on viennin varassa, joten minkä tahansa valtion tukeminen auttaa osaltaan myöskin suomea.

        Tilaan muuten myös lähes kaikki soittimet ja musiikkiin liittyvän jutun Saksasta. Loistava suomen kielinen asiakaspalvelu, lähetyskulut pienemmät, ja paketit tulevat myöskin kotiovelle juuri sovittuna aikana lähettipalvelun kautta. Ja ehjänä, toisin kuin kotikutoisen Itellamme kohdalla saattaa olla.

        Valitettavasti minulla menee oma hyvinvointi ohi kansallisen hyvinvoinnin. Tyhmää on tukea tyhmää järjestelmää. Minulle riittää laman torjumiseen se, että teen kovasti töitä, maksan törkeästi veroja ja ostan päivittäistavarat Suomesta. Voisimme aivan mainiosti muuttaa pois täältä, mutta olen sen verran isänmaallinen, että haluan työskennellä kotimaassani. Mutta jos ostaisin kaiken tarvitsemani tällä hintatasolla, ja palvelulla, niin rahaa ei sitten olisi mihinkään ylimääräiseen.


      • verotuksella tuetaan
        ...kas siinäpä pulma... kirjoitti:

        Meillä on ainakin suuri merkitys käyttöiällä, on huomattavasti eettisempi tapa kuin ostaa huonoa. Plaston traktoreihin ei esim. saa varaosia lainkaan. Ympäristöasiat ovat yksi tärkeä tekijä myös.

        Toinen plaston huono puoli on se, että lisävarusteita ei saa samoin kuin esimerkiksi rolly toyseihin. Rollyihin saa myöskin varaosia (polkimia, akseleita, ratteja yms). Rollyt myöskin kasvavat lapsen mukana, eli polkemisetäisyyttä saa säädettyä, joka on myöskin erinomainen ominaisuus. Samahan löytyy myöskin bilteman halvimmastakin polkuautosta.

        Minä ruokin lamaa, mutta käytän kyllä erotuksen ihan kotimaisiin ostoksiin. Suomessa ei löydy edes jäälleenmyyntiä monille niille lisävarusteille lainkaan. Ovat Suomessa myöskin todella kalliita. Sitäpaitsi, lama se on saksassakin, ja globaalin talouden aikana se on myöskin merkittävä vaikuttaja. Suomihan on viennin varassa, joten minkä tahansa valtion tukeminen auttaa osaltaan myöskin suomea.

        Tilaan muuten myös lähes kaikki soittimet ja musiikkiin liittyvän jutun Saksasta. Loistava suomen kielinen asiakaspalvelu, lähetyskulut pienemmät, ja paketit tulevat myöskin kotiovelle juuri sovittuna aikana lähettipalvelun kautta. Ja ehjänä, toisin kuin kotikutoisen Itellamme kohdalla saattaa olla.

        Valitettavasti minulla menee oma hyvinvointi ohi kansallisen hyvinvoinnin. Tyhmää on tukea tyhmää järjestelmää. Minulle riittää laman torjumiseen se, että teen kovasti töitä, maksan törkeästi veroja ja ostan päivittäistavarat Suomesta. Voisimme aivan mainiosti muuttaa pois täältä, mutta olen sen verran isänmaallinen, että haluan työskennellä kotimaassani. Mutta jos ostaisin kaiken tarvitsemani tällä hintatasolla, ja palvelulla, niin rahaa ei sitten olisi mihinkään ylimääräiseen.

        -


    • sisäänajettu

      olisi jollekin tarjolla, taitaa olla 80-luvulta, käytetty, mutta vielä ajelee,
      max. n. 5-6 vuotiaille, penkki liikkuu

      • T J V

        Meillä olisi polkuautolle käyttöä jos se vielä on joutilaana? p.0503238861


      • Maamu88

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe