Jos emolevyltä löytyy CrossFire -tuki, eli kaksi tai useampi ATin `näyttistä voi kytkeä kiinni, niin voiko CrossFire tuelliseen emoon kytkeä ollenkaan Nvidian näytönohjainta? Siis SLI:tähän siinä ei tietenkään voi käyttää, mutta toimiiko edes yksi Nvidian ohjain siinä?
emolevyjen CrossFire tuesta
vähän pihalla
3
1173
Vastaukset
- kyllä niin
Yksittäisen näytönohjaimen käytössä ei ole väliä onko emo CF tai SLI tai ilman kumpaakaan. Itselläni tällä hetkellä ATI:n näyttis SLI-emossa kiinni.
- vähän pihalla
Olisi vaan tuossa kiikarissa yksi Asuksen P5Q seriesin emolevy ja niissä P5Q:ssa taitaa miltei jokaisessa olla CrossFireX -tuki.
vähän pihalla kirjoitti:
Olisi vaan tuossa kiikarissa yksi Asuksen P5Q seriesin emolevy ja niissä P5Q:ssa taitaa miltei jokaisessa olla CrossFireX -tuki.
mielummin yksi, parempi näyttis.
silloin toimii koneesi vakaammin ja on melkein yhtä nopea, jossei nopeampi, et huomaa silmällä eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408